Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinkö olen pohjasakkaa... :-/

Vierailija
02.01.2012 |

Jo pidempään olen pohtinut, että minä ihmisenä taidan olla tietyille ihmisille täysi nolla. Kävin juuri hakemassa lapseni leikkimästä kaverini lapsen luota. Entisen kaverin näköjään. Ennen nähtiin, kyläiltiin puolin ja toisin, lenkkeiltiin yhdessä jne? Ja nyt jo jonkin aikaa olen kummastellut, miten minun seurani ei taida enää kelvata ollenkaan. Ja tänään taisin saada vastauksen näihin pohdintoihini.

Menin hakemaan tosiaan lastani tuolta kaveriltani. Soitin ovikelloa, odottelin aikani mutta kun kukaan ei tullut avaamaan ovea, menin varovasti sisälle. Huhuilin ovelta 'moi', kunnes lapset tuli eteiseen. Minulla oli koiramme mukana, joten odottelin koiran kans siinä ovella, ettei synny suurempaa kaaosta ja äksöniä. Näin eteisen peilin kautta että tämä kaverini istuu sohvalla ja katsoo televisiota. Odottelin että hän tulisi juttusilleni. Vaan ei. Sentään perheen isä tuli, jonka kanssa juteltiin niitä näitä. Kun lapseni sai puettua, kiitin siitä että hän sai käydä keikkimässä ja sanoin heipat.

Mulle jäi jotenkin paha maku suuhun tästä. En tiedä, kuvittelenko vaan mutta hiukan ihmetyttää tuollainen käytös.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa olivat juuri riidelleet ja rouva mokotti. tuskin sinun kanssasi mitaan tekemista. tai jos oli rouvan suosikki ohjelma juuri ja sanonut etta minua ei saa harita vaikka mika olisi..

Vierailija
2/3 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa maailman luomisesta päästä vaikka lopulta siihen, että "kassaneiti ei sanonut päivää tänään". Ja siinäpä se juttu sitten olikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se taisi vastaus tulla ongelmiini. Kiitos! Puhun siis tästä lähtien vielä vähemmän mitä normaalisti. Ehkäpä sen takia minun seuraani karttelee niin moni. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän