Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 13-vuotiaalle jo kertoa

Vierailija
21.12.2011 |

ettei joulupukkia ole olemassa. Tulee paha mieli, kun hermostuu minulle siitä, kun kysyn, että mitä haluat joulupukilta... Voinko sanoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi odotella vielä pari vuotta, että loputkin luokkakaverit alkavat kiusaamaan häntä...

Vierailija
2/6 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitten viimeistään oppii, kun sillä on omia lapsia ja huomaa että joutuukin ihan itse ostaan niille lahjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa lapsen pitää uskonsa joulupukkiin.

Oletko muuten jutellut jo kukista ja mehiläisistä? Ettei tule sitten yllätyksenä, että mistä vauvat tulee?

Vierailija
4/6 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyttäreni ei usko joulupukkiin, mutta uskallanko sanoa sen, mutta yritän vielä uskotella sitä. Lopetanko tämän? Ei siis usko ollenkaan, mutta haluaisin, että vielä uskoisi. Vai lopetanko tämän kokonaan tyttäreni hyväksi?

Vierailija
5/6 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tapaa kannata lopettaa ikinä.

Vierailija
6/6 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että varmaankin tiedät, ettei joulupukki oikeasti tule, vaan se on naapuri, joka on pukeutunut pukiksi. Lapsi kertoi sitten milloin huomasi sen, ja mistä. Sitten kerroin hänelle, miten mun isä toimi joulupukkina, ja tarinoita siitä. Sitten kysyin lapselta, tehtäiskö niin tänä vuonna. Joten mieheni esittää siis joulupukkia, perinteitä kunnioittaen:-)