Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: kuinka paljon miehesi rakastaa sinua?

Vierailija
21.12.2011 |

Arvioi ihan itse asteikolla 1-10 (ei lainkaan-suunnattomasti)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se 10.

Vaikka en ole raskaana niin lähtee hakemaan minulle suklaapatukkaa/hampparia tai mitä vaan jos mieleni tekee (vaikka olisi jo nukkumassa).

Kun lähden tyttöjen kanssa viihteelle niin vie meidät aina ja hakee myös (vaikka 05).

Olen mies ja teen myös näin. En tee sitä siksi, että haluaisin mitään "lisäpisteitä" tai että olen tehnyt jotain pahaa, tai jos haluan vastalahjana jotain (lähteä ulos, palveluksia, jne). Teen niin, koska rakastan vaimoani yli kaiken, ja minulle tuo suunnattoman ilon tuoda hänelle ilo ja apu. En hae tälläkään lisäpisteitä tältä palstalta, vaan vastaan kysymykseen faktalla ja kerron omasta toiminnastani.

Ei tässä olla älyttömän kauaa oltu yhdessä, vasta 12 vuotta, mutta eipä tuo rakastuminen ole vieläkään hiipunut. Minusta on vain parasta tehdä toiselle hyvää. :)

En myöskään ole tossun alla. Meillä on paljon yhteisiä ystäviä, sekä omia menoja ja harrastuksia. Meillä ei myöskään "kysytä lupaa" tehdä jotain, vaan asioista keskustellaan, ja osataan itse päätellä sopiiko tilanteeseen tehdä juttu X tai ostaa asia Y.

Mielestäni meillä on suhteellisen terve, keskinäiseen ymmärrykseen ja kunnioitukseen perustuva parisuhde, vaikka teenkin mielelläni juttuja vaimolleni. Harmittaa etten ole kukkia hetkeen hänelle tuonut, mutta aina jotain mukavaa yritän muistaa tuoda reissuilta ja joskus kaupastakin.

Kai tästäkin joku saa pontta alkaa ärhentelemään miten nyt on tossun alla ja onpas pirttihirmu. Ehei. Ei minua ole koskaan kukaan käskenyt hakemaan yöllä baarista tai tekemään sitä ja tätä.

Nojuu, mutta hyvät joulunodotukset ja jatkot. :)

Vierailija
2/14 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin haluan uskoa niin,

eikä tosin lainkaan epäilytäkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sanonut itse että on tyypillinen suomalainen mies joka ei osaa ilmaista tunteitaan. Musta ei aina tunnu siltä että ollaan kovin korkealla asteikolla, mutta se taitaa olla suurimmaksi osaksi mun omaa mielikuvitusta kun kuvittelen että hän ei rakasta minua enää kun on muka joku kauhea kriisi menossa, miehellä ei ole siitä mitään hajua:) Kun sitten purkaudun siitä miten olen päätellyt tietyistä asioista että nyt on asiat pahasti ja ero edessä, mies sanoo että eihän mikään ole vialla, kaikki hyvin, turhaa draamaa..

Vierailija
4/14 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä3 tai vähemmän :(

Vierailija
5/14 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka ilta saan kuulla mieheltäni kuinka hän on "minun lumoissani" ja rakastaa minua.

Ja minä jumaloin häntä.

Vierailija
6/14 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täys kymppi! ja minä myös häntä.

Vierailija
7/14 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain rakkautta olla, sillä olen niin hirveä, ettei kukaan silkasta hyödystä tai muusta ilosta kanssani olisi! Vaikken itse osoita mitään hellyyttä mies jaksaa halia ja pyytää kainaloonsa sohvalla. Suutelee niskaani kun olen kääntänyt hänelle selkäni taas yhtenä kiukkuisena iltana. Joskus minusta tuntuu että minä olen sellainen "ei puhu eikä pussaa" -mies ja mieheni rakastava vaimo.

Mies ei kyllä ihan kaikkea ilolla puolestani tee, mutta usein "taipuu tahtooni" ja yrittää miellyttää vaikkei siinä aina onnistuisi. Ei tosin ikinä lähtisi yöllä hakemaan mulle hampparia tai rientäisi luokseni ilman järjellistä syytä.

Joskus kun on väsymystä ja tulee jokin keskinäinen riita, pääsee se paisumaan niin, että miehenkin puolelta rakkaus rakoilee, mutta nostaa sitten taas päätään...

Keskimäärin rakkaustaso on ehkä 6 (ja siitä heittelehtii, ehkä jopa sinne 10 asti ja myös 0).

Vierailija
8/14 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 :) sanoo sen joka päivä, hellii kaikin tavoin, hieroo hartiat ja kipeät jalat (raskausaika jumittaa minut totaalisesti), tekee ruokaa, hoitaa lapsia, että saan levätä, on aivan ihana ja mielettömän huolehtiva ja rakastava.

Vierailija
9/14 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se taida oikein jaksaa mun vaikeaa elämänvaihettani tällä hetkellä ja surffaa mielummin netissä kuin keskustelee mun kanssa. Seksikin on vähentynyt, väittää työstressiä syyksi,mutta epäilen mun ylipainoa suuremmaks syyksi.

Vierailija
10/14 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tottakai uskon että kybällä! Ihan paras ukko!

Vierailija
11/14 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime aikoina olen kuullut niin paljon hyvää, että sanotaan 9!

Vierailija
12/14 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä se käy raskaaksi

Vierailija
13/14 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en ole raskaana niin lähtee hakemaan minulle suklaapatukkaa/hampparia tai mitä vaan jos mieleni tekee (vaikka olisi jo nukkumassa).

Kun lähden tyttöjen kanssa viihteelle niin vie meidät aina ja hakee myös (vaikka 05).

Vierailija
14/14 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen asteikolla varmaan jotain 7, jos 10 on se rakastumisen ensihuuma.

Leffa-asteikolla varmaan 2+ ;)