Onko "awwww" joku nykyteinien sana?
Kommentit (24)
Kaikilla facessa omnom ja aaawwwww! Ai jumalauta repii sieluu!
Kaikilla facessa omnom ja aaawwwww! Ai jumalauta repii sieluu!
aaawwww...
Se on ruokailuääntä, vähän kuten *maiskis* tai mässynmässyn...
Tuolta esimerkkiä:
..."omnom sitä ja tätä" :D
Sama kuin tämä noob. Vanha sana, mutta kuulin vasta jokunen kuukausi sitten lapselta (kommentoi näin sisarustaan)
Ei mikään uusi juttu vaan Sesame Streethän on jo vanha vanha lastenohjelma, mutta netin ja youtuben ja fb:n ja niin edelleen kautta levinnyt ympäriämpäri.
Cookie Monster siis pitää omnomnomonom-ääntä syödessään keksejä.
toi omnom saa kyllä pään hajoamaan..sitten kun se vielä mussutetaan ärsyttävästi.. hyi.
Noob? mikä se on?
ei ole nykyteinien sana, kun minä 43-v. olen kuullut nuo jo parikymmentä vuotta sitten :D
Englannin ja suomen kirjaimet vaan lausutaan eri tavalla (oooo vs. awwww)
Ok, noob on uudempi sana.
eikohan se kuulosta aika samalta kuin mita suomalainenkin suustaan paastaisi kun nakee suloisen kissanpennun tai vauvan.
Jos aah ja ooh on 'oikeaa' suomea niin eipa niitakaan nyt ihan noin lausuta kuin kirjoitetaan!
on ihan vaan tavallista englantia ja tasmalleen sama huudahdus kuin aah... suomeksi. Tarkoittaa etta joku on sopoa tms. Ei ole mikaan uutuus, ehka suomalaisten kaytossa, muttei englanninkielisilla.
eikohan se kuulosta aika samalta kuin mita suomalainenkin suustaan paastaisi kun nakee suloisen kissanpennun tai vauvan.
Jos aah ja ooh on 'oikeaa' suomea niin eipa niitakaan nyt ihan noin lausuta kuin kirjoitetaan!
Totta, tosin tuossa aaww:ssa on enemmän intonaatiota, joka kohoaa ylös, suomalaisessa "ooh":ssa ei yleensä ole intonaatiota - kuten ei suomessa muutenkaan perinteisesti.
Jotka sopii juuri ja juuri teinien suuhun. Kuten ihkuu ja muut höpöhöpö "termit". Kyllä on naurussa pitelemistä kun aikuinen näitä käyttää, siis jos on vielä tosissaan...
Minua taas naurattaa, kun joku oikein tosissaan sanoo höpöhöpö. Siinä vasta idioottimainen sanonta.
se tarkoittaa suunnilleen voi miten söpöä tms
mä olen kolmekymppinen ja käytän sitä, opin käyttämään jo teininä. Se on suora laina englannista, ja sitä käytetään kun nähdään jotain todella söpöä. Alun perin tullut Suomeen amerikkalaisten sitcomien mukana ja sittemmin netin levitessä on AAAWWW tai D'AAAAWWW tullut yhä suositummaksi.
Ennen sanottiin kai OI! tai OOH!
Eli upeaa, mahtavaa, ihanaa yms.
Ennen sanottiin kai OI! tai OOH!
Tulee enkun sanasta awesome. Eli upeaa, mahtavaa, ihanaa yms.
Nelosen selitys on oikea. "Awww" ei ole sana, se on interjektio.
Näin ajattelin jo teininäkin, enkä ikinä IKINÄ hokenut mitään ja pidin idioottina sellaista tyyppiä, jonka mielikuvitus ei riittänyt kuin just tollaseen "awwwww" - sanomiseen.
teiniltä sen juuri ja juuri silti ymmärtää, mut jos joku 30v sanoo esim. noin, niin...no, sääliks käy.
Näin ajattelin jo teininäkin, enkä ikinä IKINÄ hokenut mitään ja pidin idioottina sellaista tyyppiä, jonka mielikuvitus ei riittänyt kuin just tollaseen "awwwww" - sanomiseen.
teiniltä sen juuri ja juuri silti ymmärtää, mut jos joku 30v sanoo esim. noin, niin...no, sääliks käy.
Kiitos säälipisteistä! :,D
T: Nelonen
Arrgh miten ihanaa lukea yhden FB-ystävän jokaisen päivityksen perästä "omnom sitä ja tätä" :D