Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lehtien peruminen hankalaa

Vierailija
21.12.2011 |

Nyt kiehuttaa!

Miten ihmeessä lehtien peruuttaminen on tehty näin hankalaksi! Olen jonottanut puhelinpalvelussa jo noin 20 minuuttia. Nyt saa maksaa mitä maksaa (monta euroa on jo ehtinyt kertyä laskua), perun samalla kaikki lehtitilaukseni päättymään HETI, enkä tilaa enää yhtään lehteä.

Yritysten tapa rahastaa on törkeä.

Nettipalveluiden kautta voi kyllä tilata ja peruuttaa laskutusjakson loputtua, mutta jos uusi laskutusjakso on juuri alkanut ja haluaa päättää tilauksen heti, se ei enää onnistukaan.

Inhoan kieroilua kaikessa ja nyt riittää tämä huijaaminen!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista vuotta kulunut tuosta viestistä. Ja tilanne on sama vieläkin. Ihan kiehuttaa minuakin! Aion todellakin pysyä satunnaisena irtonumero-ostajana!

Vierailija
2/18 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun ei ole mitään asiakasnumeroa, kun yritän perua lahjatilauksen. Saajalle vaan tuleekin jo ko. lehti (piti olla yllätys). Olen laittanut kahdesti sähköpostia - ei vastausta, ja yrittänyt soittaa - on ruuhkaa. Ottaa niiiii-in aivoon tämä ajantuhlaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella lehdellä on palauteloota nettisivuilla. Mä laitan lehti irtisanomiseni sinne ja aina on toiminut.

Vierailija
4/18 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen peruuttanut myös kaikki lehdet kun hermostuin asiaan. Monella ei ole s-postiosoitetta tai nettiperuutus mahdollisuutta...

ja just se, että kun tilaat, se onkin aina kestitilaus ja se pitää irtisanoa ENNEN uuden jakson alkua.... Ja puhelimella ei pääse läpi ja ei minulla ole päivisin aikaa soitella ja roikkua jonossa.

Nyt kun olen saanut peruttua kaikki, en tilaa enää ikinä uusia.

Vierailija
5/18 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän perhe lehden tilauksen netin kautta. Kaikkihan nykyään netistä löytyy, luulis ettei tarvii enää soitella.

Ymmärrän että pännii.

Vierailija
6/18 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pariinkin otteeseen joutunut lopulta laittamaan perumisilmoituksen kirjeellä, koska asiakaspalvelusta ei vain ole päässyt läpi, ja kymmenien minuuttien jonotukselle parina päivänä alkaa jo kertyä hintaa!

Vierailija
7/18 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan aina kestotilauksen 1. jakson ja perun sitten jatkon nettipalvelun kautta _hyvissä ajoin_. Homma toimii hyvin kaikkien kustantajien kohdalla.

Vierailija
8/18 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan kätevä perua. Sinne vain kirjaudut lehden tunnuksella ja perut. Aikaa menee ehkä 2 min.

Vierailija
9/18 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en enää tilaa lehtiä.

Viimeinen pisara oli kun yritin perua juuri Vauva lehteä.

Soittelin monta päivää aina ennen työvuoroni alkua enkä ikinä ennättänyt päästä läpi.

Laitoin faxia ja palautetta netin kautta, mutta kukaan ei palannut asiaan.

Otti päähän ja pahasti. Ottaa vieläkin, olisin varmaan terapian tarpeessa.

Vitun lehtitalot.

Toinen mokoma on puhelin operaattorit, mutta jos alan pauhaamaan niistä joudun ottamaan rauhoittavia kourallisen sen jälkeen....'Olkoon näin joulun allan.

Vierailija
10/18 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tarkoituksesi on irtisanoa tilaus heti seuraavasta mahdollisesta numerosta alkaen, pyydämme Sinua ystävällisesti ottamaan yhteyttä puhelinpalveluumme. Lehtikohtaiset palvelunumeromme löydät täältä. Vaihtoehtoisesti voit käyttää palautelomaketta jonka löydät tästä.

http://asiakaspalvelu.sanomamagazines.fi/palaute/

Vierailija
11/18 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2011 klo 09:10"]

Nyt kiehuttaa!
Miten ihmeessä lehtien peruuttaminen on tehty näin hankalaksi! Olen jonottanut puhelinpalvelussa jo noin 20 minuuttia. Nyt saa maksaa mitä maksaa (monta euroa on jo ehtinyt kertyä laskua), perun samalla kaikki lehtitilaukseni päättymään HETI, enkä tilaa enää yhtään lehteä.
Yritysten tapa rahastaa on törkeä.
Nettipalveluiden kautta voi kyllä tilata ja peruuttaa laskutusjakson loputtua, mutta jos uusi laskutusjakso on juuri alkanut ja haluaa päättää tilauksen heti, se ei enää onnistukaan.

Inhoan kieroilua kaikessa ja nyt riittää tämä huijaaminen!

Niin inhoan minäkin, kiroilen ja kiroilen tätä inhottavaa nykyaikaa miten nämä lehtien toimittajat kynivät meitä hyväuskoisia tilaajia.  En tilaa enää mitään ja piste. Pitäkööt lehtensä.

Vierailija
12/18 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukon lehteä yritetty peruuttaa jo pari päivää.

Lehti pitäisi saada peruttua myös heti.

Puhelinmyyjät jättävät varmasti kertomatta, että kyseessä on kestotilaus.

Vierailija
13/18 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kanssa soittaa sinne 4 rk oikeasti viiden min. välein. Aina vastaaja sanoi että liikaa tullut puheluita, koita hetken päästä uudelleen. Sitten etsin s-postiosoitetta josta perua, en löytänyt. Lopulta laitoin sinne KIRJEEN, jossa pyysin heitä ilmoittamaan minulle puhelimella tai s-postilla onnistuuko ilmoittamani peruutus. Ei ole kuulunut mitään.

Olen NIIIIIN käpynä myös, ihan sama fiilis kuin ap:lla, haluaisin kaikki lehdet poikki NYT. Sen verran olen kimpaantunut tuosta tavoittamattomuudesta.

Vierailija
14/18 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kanssa soittaa sinne 4 rk oikeasti viiden min. välein. Aina vastaaja sanoi että liikaa tullut puheluita, koita hetken päästä uudelleen. Sitten etsin s-postiosoitetta josta perua, en löytänyt. Lopulta laitoin sinne KIRJEEN, jossa pyysin heitä ilmoittamaan minulle puhelimella tai s-postilla onnistuuko ilmoittamani peruutus. Ei ole kuulunut mitään.

Olen NIIIIIN käpynä myös, ihan sama fiilis kuin ap:lla, haluaisin kaikki lehdet poikki NYT. Sen verran olen kimpaantunut tuosta tavoittamattomuudesta.

Vierailija
15/18 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tulla huono mieli tuollaisesta. Pääsin kuin pääsinkin läpi, jonotettuani 25 minuuttia. Peruutukselle tuli hintaa noin 5 euroa.

Perään soitin toiseen yritykseen samoilla asioilla ja pääsin läpi välittömästi.

Nyt tiedän minkä firman lehtiä en enää tilaa!

Annoin kyllä palautetta. Molempiin paikkoihin. Toiseen tietysti kiitosta.

Vierailija
16/18 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen peruuttanut lehdet joko faksilla, kirjeellä tai puhelimitse. Kaikilla on onnistunut helposti.

Vierailija
17/18 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama firma kyseessä.

Sanoivat että lehdessä on palvelukortti, jonka voi laittaa postiin. Sen kautta voi perua lehden HETI. Kurkkaappa lehteen. Itse en tiennyt palvelukortista, koska en ollut ikinä ehtinyt lukea koko lehteä.

Vierailija
18/18 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole minäkään hoksannut tuota palvelukorttia! Se lähtee postiin tänään.

Kiitos paljon sinulle.

Sama firma kyseessä.

Sanoivat että lehdessä on palvelukortti, jonka voi laittaa postiin. Sen kautta voi perua lehden HETI. Kurkkaappa lehteen. Itse en tiennyt palvelukortista, koska en ollut ikinä ehtinyt lukea koko lehteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän