Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan alkuraskaus (vk 0-4) ja punaviini joulupöydässä...

Vierailija
20.12.2011 |

En varmaankaan ole raskaana, mutta yritys on ollut päällä jonkin aikaa, ja erityisesti ovulaation aikaan, eli viime viikolla... Luulen, että tulen (taas) tosi helposti raskaaksi, jonkinmoiset mahdollisuudet ainakin on. Kaiketi joulupöydässä voi silti punaviiniä juoda, raskauskyselyt kuitenkin herää heti, jos en juo. Ei tässä vaiheessa nyt viitsisi mitään puhua sukulaisille, kun yrittämistähän tää vasta on. Miten itse toimisit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiniä ja olet siemailevanasi sitä.

Vierailija
2/8 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ja vauvalla ei ole vielä yhteist verenkiertoa tuossa vaiheessa. Eikä vielä useampaan viikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muutenkaan aina juhla-aterialla viiniä ole ottanut, joten oli helppo jättää lähes kaikki alkoholi pois jo ennen plussaa. Itse jättäisin viinin juomatta.

Vierailija
4/8 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit sanoisin vaikka olevani antibioottikuurilla ettei voi juoda.

Vierailija
5/8 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskautta yrittäessä ei saa ottaa??? Vaikka aikaisemmin on tullut helposti raskaaksi? Imettäessään ei saa ja äitinä ei muutenkaan... Älä ap tee tästä nyt vaikeampaa, kuin se on. Niin kauan, kun et tiedä olevasi raskaana, niin käyttäydyt tietenkin aivan, kuten muutenkin. Paitsi nyt ehkä röntgenkuvaa, siinä pitäisi varmaan yrittäminenkin ilmoittaa.

Vierailija
6/8 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin siis punaviininkin. Itse asiassa sen punkunhan sanotaan edistävän alkion kiinnittymistä, eikös niin?

Plussattuani viinit on jäänyt minulta juomatta. Kaksi kertaa on osunut alkuraskaus juuri näihin aikoihin. Pikkujouluissa olen ottanut viiniä lasiin ja olen ollut siemailevani. Mennyt ihan täydestä. Jouluaterialla olen tiennyt jääväni kiinni (vähintään äitini olisi huomannut), joten olen molemmilla kerroilla paljastanut raskauden jouluaattona. Mikäs sen mukavampi joululahja isovanhemmille (onneksi kumpikin raskaus päättyi hyvin, ettei tarvinnut katua aikaisilla viikoilla kertomista).

Vierailija
7/8 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tietäisin, että tässä vauvaa yritetään kuukausikaupalla, niin toki joisin viiniä normaalisti. Mutta nyt kun tunnistin ovulaation todella selvästi, ja yrittäminen osui juuri siihen, niin vähän luulen, että saattoi napsahtaa kerrasta, kuten minulla on viimeksikin käynyt. Sen takia käyttäydyn jo lähes kuin plussatestin tehnyt :)

Vierailija
8/8 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläisin ihan normaalisti. Kun kerran tiedät että raskaus on mahdollinen, niin saat siitä tietääkin ajoissa etkä joskus rv 8 niin kuin voi käydä vahingossa.