Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto taas tätä "yhteistä aikaa". Meidän piti katsoa miehen kanssa elokuva. Minä

Vierailija
02.01.2012 |

katsoin, mies kuorsasi sohvalla siihen asti, kunnes pakotin hänet lähtemään muualle pilaamasta elokuvan katsomista minulta. Eikä ole ensimmäinen kerta. Mies meni sitten viemään roskia. Olipa romanttinen ilta :( Olisin halunnut illan päättyvän seksiin, mutta en minä tuollaisen kuorsaajapossun kanssa halua enää, joka ei pysy hereillä vaimonsa vierellä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käskin mennä muualle. Vika ei ollut elokuvassa.

ap

Vierailija
2/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siirtyneet suoraan seksiin. Mitä tuota keskellä yötä jumii jonkun leffan edessä? Miestäsi väsytti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakin kuin tiskata ja paneskella. Seksikin on erilaista, kun sillä ei täytetä vain fyysistä halua.

ap

ja siirtyneet suoraan seksiin. Mitä tuota keskellä yötä jumii jonkun leffan edessä? Miestäsi väsytti.

Vierailija
4/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää aloittaa se illan ohjelmisto aikaisemmin jos mitään ei voi jättää pois.

muutakin kuin tiskata ja paneskella. Seksikin on erilaista, kun sillä ei täytetä vain fyysistä halua.

ap

Vierailija
5/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkaan liittyy siihen, tyydytetäänkö seksillä fyysistä halua vai ei?

Vierailija
6/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että herättyään mies valittaa, että HÄN ei saanut seksiä sinäkään iltana! :/

Vierailija
7/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen iltauninen, ja elokuvien katsominen myöhään illalla on minulle käytännössä katsoen mahdotonta. Leffa, pehmeä, lämmin sohva ja mukava asento -nukahdan asennosta riippumatta vaikka yrittäisin miten taistella nukahtamista vastaan.. Jopa telkkarin ysin leffat alkavat liian myöhään, niistä jaksan katsoa vain alun.

Aloittakaa seuraavalla kerralla leffan katsominen huomattavasti aikaisemmin. Ja juota vaikka kuppi kahvia ennen leffaa ;).

Vierailija
8/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihminen väsymykselleen mitään voi.

Mä olen useasti nukahtanut leffateatteriinkin.

Sitä kun heräilee aamuviiden-kuuden maissa, niin väsy tulee jo yhdeksän-kymmenen maissa.

Vierailija
9/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä en iltasella pysty mitään elokuvaa katsomaan! Olipa millanen leffa tahansa ja olo hetkea ennen mitä virkein niin sohva nukuttaa aivan varmasti! Meillä ollaan luovuttu noista leffa-illoista kokonaan.

Vierailija
10/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän katsotaan sitä leffaa, ei olla mitenkään vuorovaikutuksessa keskenään. Keksin miljoona parempaa tapaa viettää iltaa jos halutaan ns. yhteistä aikaa puolison kanssa..

Vierailija
11/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus olis kiva vaan hengata miehen kanssa, katsoa leffaa, jutella tms aikuisten aikaa. Kotona se aika käytännössä täytyy viettää jos ylhäällä nukkuu kolme lasta.

Tuntuu että meillä mä kaipaisin enemmän läheisyyttä ja kosketusta, mutta toisaalta olen se iltaunisempi joka nukahtaa kesken leffan :)

Turhauttavaa joskus, mutta on yhdessä todettu että tää pikkulapsiaika on nyt tätä, kyllä se vielä muuttuu..

Vierailija
12/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelatkaa sitä. Scrabble on ihan kiva, eikä nukahda niin helposti kuin sohvalle.

Kun olin raskaana, niin nukahdin AINA telkun ääreen! En vaan voinu sille mitään, kun silmät painu kiinni....zzzzzz....

t. Eräs joka missasi monet elokuvat heti puolentunnin jälkeen.

Eikä seksiä kannata enää puoliunisena alkaa haaveilemaan, vaan mahdollisimman virkeänä!

Vierailija
13/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän katsotaan sitä leffaa, ei olla mitenkään vuorovaikutuksessa keskenään. Keksin miljoona parempaa tapaa viettää iltaa jos halutaan ns. yhteistä aikaa puolison kanssa..

En ole koskaan ymmärtänyt että naiset laskevat laatuajaksi että katsotaan televisiota. Siis aikuisten oikeasti!

Olen menettänyt varmaan satoja seksinharrastus kertoja sen takia että vaimo haluaa katsoa leffan ja vihjailee seksiä sen jälkeen (onko tuo television katsominen joku esileikki lämmittely naiselle, huonosti toimii) mutta väsähtää sitten kunnolla ja kun pitäisi päästä hommiin niin hän mitään jaksa tai sitten ehdottelee kiukkuseksiä.

Laatuaika on mielestäni että keskustellaan asioista tai pelataan vaikka jotain molemmille mieluista peliä. Seksinkin, tuon kammottavan harvoin harrastettavan jutunkin voisi joskus hoitaa pois alta ensin ja sitten jatkaa illanviettoa.

Miksi seksiä harrastetaan sitten "JOS" jaksaa enää kaiken muun jälkeen. Onko se pakkopullaa niin monelle että sitä ei loogisesti ajateltuna priorisoida esim. television katsomisen edelle?

Väitän että ainakin 85% paranee parisuhde merkittävästi jos olette kuukauden ilman television tuijotusta iltaisin. Tähän kun saisin oman tv-addikti vaimon lähtemään mukaan niin olisin onnen kukkuloilla.

Suoraan sanottuna vituttaa vähän koko kapine ja onnenpäivä kun se hajoaa, saattaapi muuten kestää korjaus yllättävän kauan.

Vierailija
14/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt että naiset laskevat laatuajaksi että katsotaan televisiota. Siis aikuisten oikeasti!

Olen menettänyt varmaan satoja seksinharrastus kertoja sen takia että vaimo haluaa katsoa leffan ja vihjailee seksiä sen jälkeen (onko tuo television katsominen joku esileikki lämmittely naiselle, huonosti toimii) mutta väsähtää sitten kunnolla ja kun pitäisi päästä hommiin niin hän mitään jaksa tai sitten ehdottelee kiukkuseksiä.

Laatuaika on mielestäni että keskustellaan asioista tai pelataan vaikka jotain molemmille mieluista peliä. Seksinkin, tuon kammottavan harvoin harrastettavan jutunkin voisi joskus hoitaa pois alta ensin ja sitten jatkaa illanviettoa.

Miksi seksiä harrastetaan sitten "JOS" jaksaa enää kaiken muun jälkeen. Onko se pakkopullaa niin monelle että sitä ei loogisesti ajateltuna priorisoida esim. television katsomisen edelle?

Väitän että ainakin 85% paranee parisuhde merkittävästi jos olette kuukauden ilman television tuijotusta iltaisin. Tähän kun saisin oman tv-addikti vaimon lähtemään mukaan niin olisin onnen kukkuloilla.

Suoraan sanottuna vituttaa vähän koko kapine ja onnenpäivä kun se hajoaa, saattaapi muuten kestää korjaus yllättävän kauan.

Ainoa kritiikin siemen ehkä siitä että ainakin meillä ukko on seksin jälkeen tovin niin nukuksissa (ihan luonnollista toki) ettei mistään maailmoja syleilevästä keskustelusta kannata haaveilla.

En muuten tajua sitäkään, että miksi seksi lykätään päivän päätteeksi kun kaikki voimavarat on menneet päivällä. Tajuan lapsiperheiden ajankäyttöongelmat, mutta meillä on todettu parhaaksi ajaksi esim. viikonloppuaamut tai iltapäivät.. Ehtii tekemään vielä muutakin saman päivän aikana eikä ole energiapulaa hyvinnukutun yön jälkeen.

Leffatkin on kivoja, mutta meillä ne kyllä liittyy puhtaasti leffakiinnostukseen kuin makuuhuonepuuhiin.

Vierailija
15/15 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää voikkaria, pullo skumppaa, kynttilöitä, vaahtokylpy ja asiaan.

Kunnon keskustelu ja keskittyminen toiseen on jännempää kuin väsähtänyt röhnääminen telkkarin edessä!

Mä olen iltauninen ja meillä spessuiltoina kun lasten päät koskettaa tyynyä, vietetään tehokas tunti toistemme seurassa, en ikinä jaksaisi mitään kahden tunnin leffasessiota ja siihen vielä puuhat päälle ja aamulla duuniin. Ei käy.