Ammattisi ja tämän vuoden tulosi?
Vartija ja tän vuoden tienestit 39.400euroo,
vika päivä tulee haittoja n 200euroo, eli himpun verran jää alle 40.000euroon tän vuoden tulot.
Kommentit (125)
minähän tienaan reilusti enemmän kuin juristi tai lääkäri...:) DI (ulkomailla)
ja minä saman verran kuin lähäri tai sairaanhoitaja.
DI (kotimaassa) ja 38 000€
lähihoitaja tienata tuon, jos on kamalan paljon ylitöissä. Siis ihan älyttömästi.
Itse olen sairaanhoitaja, vuorotyössä. En juuri tee ylimääräisiä ja pääasiassa kuitenkin teen päivävuoroa. Vuosituolot olivat 32 000.
Noin 64000e. Ylempi korkeakoulututkinto ja 10 vuoden työkokemus.
ansiotuloja n35000 pääomatuloja 40000
ja vähän alle 30 000. Yksi kokemuslisä ja yksi henkilökohtainen lisä, 9v työkokemusta.
Vähän päälle 15 000.. Osan vuodesta opiskelijana.
netto $12,905.19
brutto $19,332.00
tämän päivän USD/EUR kurssilla vastaavat summat on
netto 9869.8893 EUR
brutto 14785.1136 EUR
koko vuoden olen ollut töissä, 8-17 Ma-Pe. Lomalla olen ottanut vuoden iakana 8 päivää ja noin 5-6 sairaspäivää. Ihanaa. Työmoraali on katossa.
Yksi ikälisä, puolet vuodesta tehnyt "4 päiväistä viikkoa"
32000e
palkka n 45 000. Ensi vuonna vähemmän kun irtisanouduin ja vaihdan alaa. Uudessa ammatissa tienaan tulevaisuudessa vähemmän.
Siis lähihoitajalla ja lääkärillä samat vuositulot!! Just! Ja muillakin ns "taviksilla" ihan älyttömät liksat. Mulla ei tulot ole kuin vähän alle 23000e ja avustan tutkimustyössä.
Kertokaa, voiko pitää paikkansa? Jos voi, niin miten tuo summa koostuu?
Säännöllinen kolmivuorotyö ja noihin tuloihin pääsee helposti.
Jos ajatellaan että keskiarvo bruttoperuspalkka lähärillä noin kymmenen vuoden työhistorialla olisi jotain 2300-2500 euroa, niin säännöllinen 3-vuorotyö tekee siihen reilun tonnin lisää kuukaudessa. Ja voihan olla että ton summan ilmoittanut tekee pelkästään yötyötä, jolloin toi palkkasumma on ihan piece of cake.
himpan yli 60 000 euroa vuonna 2011
Lähihoitaja olen, kehitysvammaisten parissa työskentelen, 3-vuorotyö.
Minulla on peruspalkka 2011€ eikä se edes ole alin mahdollinen. Pääkaupunkiseudulla olen ja 7v työkokemusta.
Teen 3-vuorotyötä ja niistä tulee lisiä 200-500€, ei TODELLAKAAN mitään tonnia lisää!! Iltalisä 15%, yölisä 40%, sunnuntaita on 1-2 /kk. Lauantalisä on vain 20%
Miten ihmeessä noilla vois saada tonnin lisää ja MISSÄ on peruspalkka 2300-2500€, kysyn vaan
Siis lähihoitajalla ja lääkärillä samat vuositulot!! Just! Ja muillakin ns "taviksilla" ihan älyttömät liksat. Mulla ei tulot ole kuin vähän alle 23000e ja avustan tutkimustyössä.
Kertokaa, voiko pitää paikkansa? Jos voi, niin miten tuo summa koostuu?
Säännöllinen kolmivuorotyö ja noihin tuloihin pääsee helposti.
Jos ajatellaan että keskiarvo bruttoperuspalkka lähärillä noin kymmenen vuoden työhistorialla olisi jotain 2300-2500 euroa, niin säännöllinen 3-vuorotyö tekee siihen reilun tonnin lisää kuukaudessa. Ja voihan olla että ton summan ilmoittanut tekee pelkästään yötyötä, jolloin toi palkkasumma on ihan piece of cake.
Sitähän ne hokivat tälläkin palstalla silloin kun vaativat palkankorotuksia edellisen kerran ja uhkailivat lakolla.
Eipä nousisi palkka yli 40000 3- vuorotyössäkään joten hieman ihmetyttää tuon erään lähihoitajan palkka. Ainoa selitys on se, että tekee pelkkää yötyötä ja kaikki mahdolliset pyhät. Ehkä jopa hieman keikkaa lisäksi?
Keikkailu oman työn ohella on muuten hoitoalalla hyvin yleistä, uskon sen nostavan hoitajien keskiansioita reilusti.
Mulla on kaikki "ikälisät" ja teen pelkkää yötyötä lähihoitajana ja vuositulot on 37.500e!! tosta summasta on n. 10.000e on lisiä.
HopLop, rakkaudesta lajiin olen lasten elämyksiä tuottamassa,antoisin työ mitä voi olla !
vuositulot noin 38000
Uskon kyllä että etenkin valvomalla on mahdollista päästä yli 40000 euron vuosituloihin etenkin jos sulla on henkilökohtaisessa palkassa kaikenlaisia lisiä, esim. on mahdollista saada kielilisää ja kouluttautumisen perusteella HeKo-lisää.
Palkka vuodessa noin 52000. Akateeminen loppututkinto, 10 työkokemusta.