Äitiyspakkauskysymys :)
Olen siis juurikin niin hölmö että kyselen täällä kuin että etsisin tietoni muualta internetistä.. mutta kertokaapas kiltit nyt kysyjälle:
Jos mulle on tullut jo ilmoitus kelan päätöksestä lähettää mulle äitiyspakkaus, niin koska voin oikeesti olettaa tuon saapuvaksi ja miten siitä ilmoitetaan.
Kirje oli päivätty 2.12. ja siinä luki että "kahden viikon kuluessa postitse". Kyselin lähipostista kun kaksi viikkoa oli kulunut, ainakaan vielä se ei siellä ole. Lähettävätkö sen automaattisesti lähimpään konttoriin ja tuleeko siitä se normaali postin ilmoituslappu? Eli odottelenko sellaista?
Vai pitääkö käydä kyselemässä? Onhan tuosta nyt jo enemmän kuin 2 viikkoa.
Onhan nyt joulukiireet postillakin ja muuta. Sanoinkin miehelle että eipä parane hötkyillä kun on kaksi suomen hitainta instituutiota asialla (postilaitos ja Kela)..
Kommentit (2)
kotiin ihan normaali saapumisilmoitus. Veikkaisin, että joulukiireet ovat tehneet tehtävänsä. Tosin voihan joskus käydä ihan inhimillisiä erehdyksiäkin. Ottaisin kuitenkin yhteyttä KELAan vasta ensi vuoden puolella, jos ei paketista ole kuulunut mitään.
Kiitos asiallisesta vastauksesta :) Oikein hyvää joulua!
AP
kotiin ihan normaali saapumisilmoitus. Veikkaisin, että joulukiireet ovat tehneet tehtävänsä. Tosin voihan joskus käydä ihan inhimillisiä erehdyksiäkin. Ottaisin kuitenkin yhteyttä KELAan vasta ensi vuoden puolella, jos ei paketista ole kuulunut mitään.