Kissa oli pissanut sänkyyn (ona vikani)
Pitääkö sänky vain hävittää kokonaan kun jenkkisänky niin patjojakaan saa rti paitsi petarin.
Oma vikani oli että kissa pissinyt sänkyyn kun olin vahingossa laittanut kylppärin oven ajatuksissani kiinni aamulla. Yleensä se on siis auki kun siellä hiekkalaatikko. Nyt olin jostain syystä laittanut kiinni ja tietysti kissalla hätä ollut joten kissan vika tämä ei ole. Nyt on petarin läpi mennyt ihan ja runkopatjaan asti pissa. Niitä ei pesukoneeseen laiteta niin saako niitä enää puhtaaksi vai meneekö uuden sängyn ostamiseksi.
Kommentit (16)
Pitää ostaa uusi, ei siinä mikään auta...
Jos saat sen sängyn vietyä johonkin missä sitä voi suihkuttaa vedellä ja laittaa pesuainetta niin ehkä sen voisi vielä saada hajuttomaksi. Mikään hajunpoistosuihke ei ainakaan tollaseen riitä.
Minäkin laskin sänkyyni (onanoinnin vika)
Vierailija kirjoitti:
Jos saat sen sängyn vietyä johonkin missä sitä voi suihkuttaa vedellä ja laittaa pesuainetta niin ehkä sen voisi vielä saada hajuttomaksi. Mikään hajunpoistosuihke ei ainakaan tollaseen riitä.
No helpommin sitä kai sitten uuden ostaa kun alkaa läträämään ja kuivumiseen menisi ikuisuus kun ei sitä runkoa saa irti siitä patjasta.
Teoriassa aika häivyttää hajun. Siihen menee vaan vuosia...
Meillä meni aika monta patjaa vaihtoon, kun oli pientä reviirikiistaa ja hormonit hyrräsi... käsittämätöntä, miten nuoresta kissasta irtosikin niin isoja pissamääriä kerralla.
Tekstiilipesurilla voisi kokeilla ennen kuin lähtee ostamaan uutta sänkyä.
Otsonointi eli otsonaattori. Otsoni tappaa kaiken.
Haiseeko kissan pisu noin pahalle?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haisee jos se on tekstiiliin imeytynyt. En osaa sanoa kumpi on pahempi, ihmisen vai kissan pissan haju.
Vierailija kirjoitti:
Tekstiilipesurilla voisi kokeilla ennen kuin lähtee ostamaan uutta sänkyä.
Ainiin, tätä kannattaa kyllä kokeilla! Noita saa vuokrattua, omalla paikkakunnalla maksoi 25e/vrk eli ei paha. En kyllä saanut sohvaani täysin hajuttomaksi, mutta paljon paremmaksi. Netistä olen lukenut kokemuksia että kissanpissan hajun on jotkut saaneet kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haisee jos se on tekstiiliin imeytynyt. En osaa sanoa kumpi on pahempi, ihmisen vai kissan pissan haju.
Ok, olen kuullut että etikalla lähtisi. :)
Minä luulin että sain kissanpissan hajun sohvasta pois tekstiilipesurilla ja hajunpoistajalla moneen kertaan käsiteltyäni. Ei haissut enää, kivaa. Sitten kun sohvalla istui ja se tietysti lämpeni, niin lämmön mukana se pissan haju nousi takaisin esille. Oli entinen sohva.
Menkäähän sänkykaupoille ja laita kylppärin oven rakoon semmoinen kuminen ovistoppari :)
Kysy vakuutusyhtiöstä, onko korvattava vahinko. Jos siis on kotivakuutus.
Oma vakuutusyhtiö maksaa kerran (tosiaan vain kerran eikä sitten enää seuraavan mirrin tai tessun vahinkoa) yli vuoden vanhan lemmikin aiheuttaman vahingon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, olen kuullut että etikalla lähtisi. :)
Pelkkä etikka ei kyllä millään auta kun pissa on imeytynyt sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Kysy vakuutusyhtiöstä, onko korvattava vahinko. Jos siis on kotivakuutus.
Oma vakuutusyhtiö maksaa kerran (tosiaan vain kerran eikä sitten enää seuraavan mirrin tai tessun vahinkoa) yli vuoden vanhan lemmikin aiheuttaman vahingon.
Eikai vakuutusyhtiö tollasia maksa?
Nosto