Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumalauta, mulla on uus älypuhelin enkä osaa käyttää sitä

Vierailija
20.12.2011 |

vitunvitunvittu minä en tajua tuota perseen vekotinta. Pitikin ostaa se tavallisen luurin sijaan. En osaa soittaa, enkä vastata sökköilemättä, en tiedä missä on vastaamattomat puhelut, näyttö pimenee koko ajan enkä tiedä mistä sen saa oikeaoppisesti päälle eli tökkäilemättä vääriä "nappuloita". INHOAN näiden laitteiden kanssa pelleilyä. Miksi piti taas uskoa koti-insinööriä, miksi en ostanut tavallista näppäimistöllä varustettua puhelinta?!? Eipähän tule puhelinlaskua, kun en osaa soittaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla nyt soittaminen onnistui ja viestien lähettely, vaikka muuten puhelinta piti vähän opetella käyttämään.

Vierailija
2/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton puolikarvalakkimallin, nokian se missä on sekä kosketusnäyttö että näppis :)

miehellä joku hieno android-härpäke, pölyttyy hyllyllä ja pitää vanhaa puhelinta käytössä kun ei viitsi opetella :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton puolikarvalakkimallin, nokian se missä on sekä kosketusnäyttö että näppis :)

miehellä joku hieno android-härpäke, pölyttyy hyllyllä ja pitää vanhaa puhelinta käytössä kun ei viitsi opetella :D

Vierailija
4/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kato muutakin tekemistä niillä käsillä kuin puhelimen näpelöinti ;)

Vierailija
5/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Android-kapula tarvitse mitään ohjeita. Ap on tainnut sekoilla Mokia-älypuhelimen kanssa.

Android-älypuhelinta käyttäen se mies entisi niitä "käsitöitä" tehdä useammin.

Vierailija
6/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakin tekemistä niillä käsillä kuin puhelimen näpelöinti ;)

Minulla myös. En kiinnosta vaimoani ollenkaan. Korkeintaan kerran kuukaudessa.

Vierailija
7/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kato muutakin tekemistä niillä käsillä kuin puhelimen näpelöinti ;)

Samallahan se menisi älypuhelinkin, mutta jos ei äly riitä edes siihen.....pihalle heittäisin.

Vierailija
8/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Android-kapula tarvitse mitään ohjeita. Ap on tainnut sekoilla Mokia-älypuhelimen kanssa.

Android-älypuhelinta käyttäen se mies entisi niitä "käsitöitä" tehdä useammin.

Vierailija
9/9 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä täytyy olla, jos ei osaa käyttää älyriä. Itse olen 48v. ja teknisesti taitamaton ja älyreitä osaan käyttää. Nakkisormetkin mulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi