Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaa joululahjaksi äidille jolla on kaikkea!

Vierailija
20.12.2011 |

Jotain pientä olisi tarkotus ostaa, ei kallista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikkapa sellaisia hienoja suklaakonvehteja, joita myydään monien kauppakeskusten tiloissa joulun alla. Jos rahaa on käytettävissä muutama kymppi, niin voisi harkita lahjakorttia hierojalle, kampaajalle tai kosmetologille.

Vierailija
2/27 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moottorisahan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tieda, mita maksaa Suomessa, mutta jos ko aiti on ihminen, joka laittaa kynsinaan, niin osta lahjakortti manikyriin :-)

Vierailija
4/27 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja, dvd, kalneteri, hajuvesi, lahjakortti jalkahoitoon, elokuvaliput. Nämä sopisivat ainakin omalle äidilleni.

Vierailija
5/27 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole sitä ymmärtänyt.

Ja onko lahjan tarkoitus olla täsmäisku? Eikö toi ole aika miehinen lähestymistapa että hankkii sähkövatkaajan lahjaksi jos sitä ei ole toisella? Koruhan on parempi, vaikka saajalla niitä olisikin.. Kuka sitten tykkää saada lahjan joka puuttuu kaapista, joku yleishyödyllinen?

Kyllähän joululahjan idea on tuottaa iloa ja olla antajan näköinen, ei se että saaja tarttee jonkun tälläsen kotiinsa. Aina jotain kuitenkin "tarttee" vaikka kaikkea olisikin tai sitten ostaa jotain jota tarttee mutta jota ei ole lahjansaaja käyttänyt.

Vierailija
6/27 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden pikkukulhon astiasarjaa jota hänellä on, siihen sopivan kynttilän ja pari pussia pähkinöitä. Noista tulee jo aika kiva ja nätti paketti.

Vierailija
7/27 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä hoitamaan lapsia sillä aikaa kun äiti käyttää lahjansa. :)

Vierailija
8/27 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täynnä tuikkukynttilöitä

Vierailija
9/27 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie hänet vaikka johonkin näyttelyyn, sisäänpääsymaksut ovat pääsääntöisesti hyvinkin kohtuullisia. Tai elokuviin, teatteriin...

Siinä karttuu yleissivistys ja saa jonkun kaappiin mahdollisesti päätyvän turhakkeen sijaan viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
10/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kosmetiikkaa, vaatteita, kynttilöitä, tai sitten vaikka joku lahjakortti. Tai miten olisi hierontalahjakortti tai joku kiva hemmottelujutska. Onhan noita ja aina keksii lisää :-) Lisää ideoita mistä joululahja äidille, on verkossa vaikka kuinka. Ei muuta kun etsimään.

Vierailija
11/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu olutta

Vierailija
12/27 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan yhtenä osana lahjaa: kauniin korin jonka täytän eksootisilla ja herkullisilla tuoreilla hedelmillä. Päälle sellofaani ja kaunis nauha koristeeksi. Tykkää varmasti saada terveellistä ja raikasta kun jouluruokien jälkeen kun on ähky :) voi sitten myöhemmin herkutella.

Vierailija
13/27 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyt (tai jonkun muun tekemät) kustomoidut villasukat. Perusvillasukka on aina hyvä, ja helpoiten kirjot esim. ristipistoin sukan päälle vaikka ysl logon, sydämen tai vaikka liekit kantapään syrjään, lahjan saajan luonteen mukaan.

Vierailija
14/27 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin tätä kautta mahtavia lahjoja http://joululahjat2012.fi/joululahja-aidille/ ja ostin samaiselta sivulta myös perheelleni lahjat. Kaikki ovat ylihuomenna postissa! -Tyytyväinen-

Vierailija
15/27 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoito

Vierailija
17/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lahjanantajan laiskuutta sanoa, etten keksi mitään, kun sillä on jo kaikkea. Kenelläkään ei ole jo kaikkea. 

Vierailija
18/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteri tai elokuvaliput tai vaikka lippu balettiin tai oopperaan tai konserttiin, jos löytyy kohtuuhintainen, kera lupauksen lähteä itse mukaan. Minulla on varaa ostaa noita itse, mutta ei ole kaveria mukaan ja olisi kiva, jos olisi vaikka tytär. Ei vaan ole edes tytärtä ja mies ei lähde, pojat asuu kaukana eivätkä he varsinkaan lähde. Minulle ei tarvitse olla mikään huippukonsertti, riittää ihan joku paikallinenkin esiintyjä. 

Vierailija
19/27 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vielä etsii lahjaa niin tässä olis pelastus

http://www.tori.fi/uusimaa/Kirjan_muotoinen_poytalamppu_23761457.htm?ma=1

jos siis asut helsingissä :)

Vierailija
20/27 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä https://giftiko.fi/collections/lahjat-naiselle esim. jokin hemmottelulahja tai sitten laadukkaita konvehteja ja hyvää kahvia. Olen itse tilannut monesti ja toimitus on ollut nopea ja paketti laadukas. Sivuilla voi myös koota oman lahjalaatikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi