Menen huomenna seksisokkotreffeille
varatun miehen kanssa. Varattu olen itsekin ja miehestä en tiedä muuta kuin vaimo ei anna ollenkaan ja iso sillä on..
Kommentit (23)
Jos on sellainen kuin viesteissään kertoo, tulee varmasti ihanat "päiväkahvit"
Kukapa sitä nyt seuranhakuilmoituksessa kehtaisi valehdella?
hotelliinko? miten sellaisessa tapauksessa toimitaan?
Kukapa sitä nyt seuranhakuilmoituksessa kehtaisi valehdella?
se selviää varmasti huomenna ja en minä hirveitä odota..kunnon päiväpanoa vain.. Tekstarit ainakin ovat kuumia..
hotelliinko? miten sellaisessa tapauksessa toimitaan?
Mies varaa ja maksaa huoneen..sitten sänkyyn jos ei heti panna jo seisaaltaan seinää vasten..
Niin ja milloin kysyit jöötin kokoa vai ilmoittiko jo aika alussa sen? Mikä sulla on syy pettämiseen? Mies ei kiinnosta vai mikä?
Minua epäilyttää, että miksi vaimo ei halua panna? Haiseeko mies? Onko ruma? Liian kovakourainen? Tylsä ryskijä sängyssä?
Minua epäilyttää, että miksi vaimo ei halua panna? Haiseeko mies? Onko ruma? Liian kovakourainen? Tylsä ryskijä sängyssä?
Jotain ongelmaa tyypissä selvästikin on, siis tuon pettämisen lisäksi. Alkoholismia, väkivaltaisuuttaa, narsismia, mielenterveysongelmia, tauteja, erektiohäiriöitä,huumeita, näitähän riittää.
Muistatte varmaan nuoruudestanne kuinka vaikeaa se oikeasti hyvän miehen löytäminen oli. Siis sen, jonka kanssa halusi perustaa perheen ja elää loppuelämänsä.
Ap pelaa aika venäläistä rulettia.
siitä kuka kelpaisi seksiseuraksi. Tuolla tyylillä lämpeneminen olisi samaa todennäköisyyttä kuin loton pääpotti.
Niin ja milloin kysyit jöötin kokoa vai ilmoittiko jo aika alussa sen? Mikä sulla on syy pettämiseen? Mies ei kiinnosta vai mikä?
Kännyyn lähetti kuvan vehkeestään..Oma liitto pystyyn kuollut..
Jotain ongelmaa tyypissä selvästikin on, siis tuon pettämisen lisäksi. Alkoholismia, väkivaltaisuuttaa, narsismia, mielenterveysongelmia, tauteja, erektiohäiriöitä,huumeita, näitähän riittää. Muistatte varmaan nuoruudestanne kuinka vaikeaa se oikeasti hyvän miehen löytäminen oli. Siis sen, jonka kanssa halusi perustaa perheen ja elää loppuelämänsä. Ap pelaa aika venäläistä rulettia.
en perustaa perhettä..minullahan on jo sellainen..
siitä kuka kelpaisi seksiseuraksi. Tuolla tyylillä lämpeneminen olisi samaa todennäköisyyttä kuin loton pääpotti.
ei tunteita pelissä..
niin sitten hänellä itsellään on pieni.
Tätähän tarkoitit avauksessasi. :D
niin sitten hänellä itsellään on pieni. Tätähän tarkoitit avauksessasi. :D
Työpäivän puitteissa pettää ja vaimo-parka ei aavista mitään..
Jotain ongelmaa tyypissä selvästikin on, siis tuon pettämisen lisäksi. Alkoholismia, väkivaltaisuuttaa, narsismia, mielenterveysongelmia, tauteja, erektiohäiriöitä,huumeita, näitähän riittää. Muistatte varmaan nuoruudestanne kuinka vaikeaa se oikeasti hyvän miehen löytäminen oli. Siis sen, jonka kanssa halusi perustaa perheen ja elää loppuelämänsä. Ap pelaa aika venäläistä rulettia.
en perustaa perhettä..minullahan on jo sellainen..
Lisäksi vaarannat miehesi terveyden satunnaisella seksisuhteella.
Mikset samantien ota maksua, jos kuka tahansa kelpaa panemaan?