Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko virtsatulehdus vai mitä tämä voi olla?!

Vierailija
19.12.2011 |

Niiin viikko sitten Perjantaina menin päivystykseen koska epäilin että minulla oli virtsaputken tulehdus.. Oli virolainen lääkäri joten en tajunnut oikein mitä hän sanoi kun kyselin, ei laittanut näytettäni edes viljelyyn. Sain 5 pvä kestävän kuurin ja söin sen loppuun. Sen loputtua minulla oli tunne ettei tulehdus vieläkään lähtenyt kunnolla ja 2 päivää sitten LAuantaina kävin päivystyksessä uudelleen, annoin uuden näytteenkin ja lääkäri sanoi että punasoluja näkyi, mutta tulehdus arvot eivät ole koholla, ja sanoi että soitan alkuviiksota lääriin ja pyydän veljelyn tuloksia. Noh eilen taas alkoi kunnolla kirveltää virtsatessa ja tänään noin 2 h sitten kun kävin vessassa, sattui niin maan pirusti ja pissa oli tummanpunaista. Nyt on tosi heikko olo jotenkin.. Lieneekö siitä että olin keikalla eilen ja tulin kotiin vasta aamulla ja väsyttää? Kaveri sanoi että minulla olisi sukupuolitauti mutta en usko?? Mutta tietäiskö täällä ketään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pissa punaista, niin ei kannata enää odotella

Vierailija
2/11 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tosi paljon, mielellään ainakin 3 litraa päivässä. Pidä vesipulloa koko ajan mukana ja täytä sitä jatkuvasti. Nyt alkuun kannattaa juoda puoli litraa yhdellä kertaa. Mulla toiminut kaikista parhaiten. Ja yksi kuuri ei välttämättä auta virtsatientulehdukseen, eli kyllä se siltikin voi tuota olla. Aloita samantien veden juominen, vaikka saattaa valvottaa nyt yötä vasten, niin helpottaa nopeasti!

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä viljelyssäkään ei välttämättä ole mitään koska olet just syönyt ab-kuurin. Anna uusi näyte, tulehdus on varmaankin uusinut, ja ärsyttää nyt virtsarakkoa jolloin pissa on veristä. Sulle voi nousta kuumekin ja jos tulehdusta ei hoideta, sulle voi tulla munuaistason tulehdus eli pyelonefriitti joka hoidetaan käsittääkseni sairaalassa. Jos olo on kamala niin mene päivystykseen.

Vierailija
4/11 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos virtsa on veristä (ja sehän on vaan lisääntynyt labrakokeen otosta) niin aina se on syytä tutkia. Voi tosiaan olla virtsatulehdus, mutta voi olla myös vaikka virtsakivet tai tulehdus munuaisissa. Lisää tietoa netistä löydät "verivirtsaisuus" tai "hematuria".

Vierailija
5/11 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiin no aloin miettimään tässä jo että onko mulla joku helvetin klamydia??? huomasin juuri että alaselkää on ruvennut särkemään.. kuumetta ei ole 36.54 oli aiemmin tänään nyt on 36.80.

Vierailija
6/11 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars päivystykseen. Se mikään klamydia ole, vaan virtsiitti, raju sellainen.

Vierailija
7/11 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lekuriin uudelleen. Sulla on varmaan ollut virtsatientulehdus, johon syömäsi ab kuuri ei vaan purrut. ELi tulehdus on nyt pahenutunut, verivirtsaisuus siis luultavasti johtuu siitä. Alaselän särky on vähän huonompijuttu, tulehdus voinut jo levitä munuaisiin, tosin joskus voi särkeä alaselkään vaikka tulehdus vain rakossa. Juo paljon! jos sulta löytyy c vitamiinia, niin sitä naamariin ja isoilla annoksilla! Hapan auttaa esim sitruuna(mehu), karpalo(mehu), puolukka tms. Juo, juo ja juo ja käy veskissä, vaikka olis yhtä helvettiä, mut juo ja juo. tsemppiä, ei oo mikään mukava vaiva!

t. sh

Vierailija
8/11 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saatatnan lääkäri sanoi että mitään tulehduksen aiheuttamaa mulla ei ole mutta virtsassa näkyy punasoluja jonkin verran. No vittu mä pelkään täällä paskat housuissa et kuolen varmaa ny jos jonnekki munuaisiin on levinnyt, just oon nukkuu menos ja vast aamusti aattelin ton lääkäriin soittaa ja ois koulut ja kaikki huomenna eikä vois tosiaan olla pois ylimäärästä, mutta tottakai sitä ny terveytensä takia on mut vitttu saa yöllä nukuttua ku mietin että kuolen varmaa huomena tms...

Ei mun pissa enää niin veristä ole mutta kirvely on aika helvetin moinen, pahentui eilisestä lähtien. Ei helevtin vittu, nää lääkärit mitään osaa.

Vierailija
9/11 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cdgfgfgfgfshj

Vierailija
10/11 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiin virolainen siis määräsi kuurin virtsatietulehdukseen. Että se minulla ilmeisesti oli? Että jatkuuko se nyt vaan vai mikä mulla on? Kuumetat tms ei ole.

Vierailija
11/11 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiin helppii??