Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Hormonikierukasta muutama kysymys
10.11.2005 |
Tiedän että yksilöllistähän tämä on, mutta silti...
Oliko kallis?
Miten vuotojen kävi?
Entä halut?
Nousiko paino?
Itellä pillerit ei nostanu painoa juurikaan, joten toivottavasti olisi verrannollinen niihin. Haluista en sitten juuri muista kuinka niiden kävi...
Pähkäilen nyt renkaan ja kierukan välillä...
Kiitos... :-)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Hinta oli muistaakseni 170e eli kallis, mutta eipä tarvi muistaa ehkäisyä viiteen vuoteen. Toisaalta jos muita lapsia on suunnitteilla piakkoin, tulee aika kalliiksi tuo kierukka.
Vuotoja/tiputtelua oli ensin aika pitkään, mutta hyvin hillittyjä määriä. Nyt puolenvuoden jälkeen ollaan tilanteessa...ai olikohan nuo menkat, eli taitavat jäädä pois.
Halut riippuu niin monesta asiasta, että sitä on vaikea määritellä. Mielestäni pillerit vei haluja paljonkin, nyt tekisi mieli useamminkin, koska synnytyksen jälkeen väittäisin tuntoherkkyyden nousseen paremmalle tasolle ja seksi on nautinnollisempaa... ehkä siksi että sitä on harvemmin, kun aika vain menee kaikkeen muuhun.
Painon nousussa on sama juttu, koska itse katsoin eilen peiliin ja huomasin silmämääräisesti lihonneeni. Vaaka todisti asian. Mutta, mutta liikun vähemmän kuin ennen raskautta ja lapsen saantia ja kotona tulee sorruttua helpommin herkkuihin eli kierukan osuus lihoamiseen...enpä usko.
Ainoa mitä olen huomannut on että iho on jonkin verran rasvaisempi kun aiemmin.
No siinä minun tarinani.