Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa tuli.. ja lapsen isä varattu!

Vierailija
19.12.2011 |

Syksyisen seikkailun jälkeen positiivinen raskaustesti ja lapsen isä varattu kahden pienen lapsen isä. Mitähän nyt tekis... :(

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä lasta. älä ainakaan siksi että saisit sillä pilata tän miehen perheen. jos aiot pitää kanna myös siten vastuusi ja uskon että melko varmasti jäät ihan ypöyksin lapsesi kanssa. Kertoo sun luonteesta jo melko paljon et oot ylipäänsä menny sekaantumaan varattuun mieheen, vapaitakin olisi varmsti ollu tarjolla..

Vierailija
82/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa, te molemmat. Mieheltä saat elarit jokatapauksessa, vaikkei hän lasta olis halunnutkaan. Itse pitäisin varmaan lapsen, vaikka eihän se olekaan kiva juttu, ettei ole kunnon parisuhteessa syntynyt. Mutta tee päätös ihan itse, ei se sille miehelle kuulu. Hänen ei ole pakko kuulua lapsen elämään muuten kuin rahallisesti. Jep, tuli kalliiksi paljaalla vetely, niih!

Mutta kaikkea hyvää sulle kuitenkin, kyllä sä yksinkin pärjäät lapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "kokkolan satamakaupunginosa"?

Vierailija
84/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykspihlaja. Ap, tee abortti!!!

Vierailija
85/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tieto lisää tuskaa. kyllä yhteiskunta huolehtii siitä että pärjäätte jotenkuten ja voithan TEHDÄ TÖITÄ! ettei tarvitse roikkua varatun miehen elarien varassa ja pilata monen ihmisen elämää!

Vierailija
86/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luenut harlekiineja liikaa ja toivoo, että nyt mies jättää vaimonsa kun hän odottaa miehen lasta.

Säälittävän epätoivoista.

kertoi miehelle, mies vaimolle ja monen yllättävän käänteen jälkeen - ystäväni ja mies menivät naimisiin keskenään, eivätkä voisi olla onnellisempia. Toinen tulossa ja onni kukoistaa.

Vierailija
87/105 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt pienen tytön onnellinen äiti :) Uskaltauduin ottamaan tytön isään yhteyttä joka alkujärkytyksen jälkeen hyväksyi tilanten, on käynyt meitä katsomassa, avustaajne... On muutakin juttua. Sovimme ettei kerrota miehen perheelle tästä ja "säädöt" on kaveripohjalla. Mies on onnellinen kun sai pikku prinsessankin :)

Vierailija
88/105 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää kondomia yhdenyönjutuissa.

Vierailija
89/105 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kommentoineita kiinnostaa: aion pitää lapsen. Lapsen isälle kerron asiasta vasta myöhään (keväällä ajattelin) koska nythän voi vielä sattua vaikka mitä... Kyseiseltä mieheltä haluan elarit, en mitään muuta. Toki saa tulevaisuudessa tavata lastansa jos niin haluaa. Perhettään en ala rikkomaan, itse kertokoon jos kertoo ja pitäköön salassa jos pitää. En oikein sulata tuota syyllistävää asennetta kohtaani koska tämä mieshän tässä teki tietoisen valinnan pettäessään vaikka on pienet pojatkin kotona:/

Ap

Vierailija
90/105 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin sinkkuna ollessa tuli moni ukkomies iskemään. Ei tarvinnut tyytyä jämiin kun sai vapaitakin.

Toiset naiset on juuri siksi säälittäviä kun eivät saa vapaita miehiä.

Älä abortoi, sinun iässä monet ei saa vauvaa niin helposti ja abortin jälkeen voi jäädä kokonaan lapsettomaksi, iän myötä riski kasvaa. ja miksi tekisitkään sen? Kyse ei ollenkaan siitä miehestä, vaan vauvasta, joka on osa sinusta, ja aina tulee olemaan, et saa tehtyä toista juuri samanlaista jos menetät tämän vauvan. maailma ei tähän kaadu, vaan sait siunauksen Jouluksi:-) jotain hyvää tästä ei niin oikeutetusta suhteesta. ehkä sen oli määrä tapahtua näin, ja vauvasi syntyä. kuinka monet meistä olleet "vahinkovauvoja"? pidä vauvelisi, ja nauti äitiyden lahjasta. Miehet menee, avo tai aviossa, mutta vauvamme jäävät rakastamaan meitä aina. älä edes mieti sitä miestä, sen rooli ei ole tärkeä. Sinä ja oma vauvasi, pikku ihminen jonka saatat maailmaan, pärjäätte ihan varmasti:-) tsemppiä, ja onnittelut

ja toisten liitoilla ei ole mitään merkitystä. Vaikka mies ei osaisi kunnioittaa vaimoaan ja liittoaan niin vaimo ansaitsisi kyllä sen että muut niin tekee. Omakohtaisesti olen ollut ihastunut perheelliseen, hän olisi ollut valmis vaikka mihin, mutta en halua hänen lapsilleen tai vaimolleen pahaa- olen aikuinen eikä hän ole maailman ainoa mies. Voin valita. So simple.

Vierailija
91/105 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halveksittavia, jotka ovat hankkiutuneet raskaaksi juuri siksi, että haluavat kostaa miehelle kun mies ei eroa vaimostaan. Eivät he ajattele, että ovat tekemässä vauvaa ja uutta ihmistä. Tärkeintä heille on kostonhimoissaan vain se, että saavat raskaudella kostettua miehelle ja rikottua miehen perheen ja miehen vaimolle ja lapsille pahan mielen.

Kun mies ei jättänytkään vaimoaan, vaikka lupas jos saa pillua.

Jos kommentoineita kiinnostaa: aion pitää lapsen. Lapsen isälle kerron asiasta vasta myöhään (keväällä ajattelin) koska nythän voi vielä sattua vaikka mitä... Kyseiseltä mieheltä haluan elarit, en mitään muuta. Toki saa tulevaisuudessa tavata lastansa jos niin haluaa. Perhettään en ala rikkomaan, itse kertokoon jos kertoo ja pitäköön salassa jos pitää. En oikein sulata tuota syyllistävää asennetta kohtaani koska tämä mieshän tässä teki tietoisen valinnan pettäessään vaikka on pienet pojatkin kotona:/

Ap

Vierailija
92/105 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli yksi kerta baari-iltana ja näin vain pääsi käymään. En tuntenut miestä aiemmin ja samana iltana hän kertoili perheestään. En ole kiinnostunut miehestä "vakavassa mielessä" ironista kyllä koska en halua tuollaista petturimiestä. Päätän kerkustelun osaltani tähän.

Ap

Vierailija
93/105 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ap:n "syksyinen seikkailu" ollut kertapano, vai olenko lukenut viestit huonosti? Hän ei ole miehen rakastajatar, heillä ei ole suhdetta, hän ei edes tunne miestä kovinkaan hyvin. Tyypillnen huolimattomuudesta johtuva vahinkoraskaus. Jos ap pitää lapsen ja kertoo asiasta isälle, hetken hairahdus muuttaa molempien elämän pysyvästi.

Vierailija
94/105 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies ei kiristettynä sittenkään jättänyt vaimoaan. No vaimo saattoi lempata pihalle, mutta mies ei muuttanutkaan uuden pienen perheensä luo.

Sitten kiukutellaan yksinhuoltajana ja lapsi on hoidossa siellä ja täällä kun äiti käy jakamassa persettä ja etsii uutta isäehdokasta...joka yleensä on sekin naimisissa oleva mies kun ei muuta saa.

Näitä on niin nähty.

halveksittavia, jotka ovat hankkiutuneet raskaaksi juuri siksi, että haluavat kostaa miehelle kun mies ei eroa vaimostaan. Eivät he ajattele, että ovat tekemässä vauvaa ja uutta ihmistä. Tärkeintä heille on kostonhimoissaan vain se, että saavat raskaudella kostettua miehelle ja rikottua miehen perheen ja miehen vaimolle ja lapsille pahan mielen.

Kun mies ei jättänytkään vaimoaan, vaikka lupas jos saa pillua.

Ap

Vierailija
95/105 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tekis mieli linkittää tää ketju faceen, mutta en kehtaa myöntää käyväni täällä:) Muut Kokkolalaiset...?

Vierailija
96/105 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka oikeasti on ilman kumia yhden yön jutuissa? Onko yleistäkin tämä? Itselle ei tulisi mieleenkään. Siis hiv ja muut sukupuolitaudit kyllä tarttuu.

Vierailija
97/105 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tieto lisää tuskaa. kyllä yhteiskunta huolehtii siitä että pärjäätte jotenkuten ja voithan TEHDÄ TÖITÄ! ettei tarvitse roikkua varatun miehen elarien varassa ja pilata monen ihmisen elämää!

Eihän miehen ole pakko tunnustaa lasta edes omakseen, kait.

Itse tekisin joko abortin, tai jos haluaisin kovasti lasta niin pitäisin lapsen enkä kertoisi asiasta miehelle.

Vierailija
98/105 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä naiset on TYHMIÄ! Kun heidän miehet nyt vain on NIIN vietävissä ja syy on aina sen toisen naisen.

Kyllä se mies on ihan yhtä syyllinen kuin tämä toinen nainen. Hittoako sitä kepakkoaan kaikille jakaa ja ilman kumia. Ties minkä taudin on teillekin tuonut.

Ärsyttää tämmöset "hittoaki otit varatun miehen" naiset. Ei ne emiehet läheskään aina kerro olevansa jo perheenisiä.

Tämä osuu kyllä niiiiin naulankantaan kuin vain olla ja voi. Sori mammat.

Ja niin, itsekin olen nainen, mutta eipä tulisi mieleenkään ensimmäisenä soimata sitä toista naista, vaan kyllä se mies siitä pettämisestä ensimmäisenä kunniansa kuulisi..tai itse asiassa on kuullutkin, kun niin on kerran käynyt. Enkä sen puoleen omasta mahdollisesta pettämisestäni tätä toista miestä syyttäisi, vaan ihan itse vastuun ottaisin tekemisistäni. Jokainen kuitenkin itse päättää tekemisistään...houkutella jne. aina voi, mutta lopullinen päätös tehdään ihan itse.

Vierailija
99/105 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ällöttäviä. jotka pystyvät edes neuvomaan että viattoman lapsen, uuden elämän, vauvan täytyy kuolla, vessanpönttöön, verevuotona, koska joku mulkku ei pysynyt uskollisena loppuelämänsä, loukkasi lapsiaan, ja vaimoaan, ja veti vieraaseen pimpsaan. Miten luulette, saalistajatar pyydystää viattoman pässin? Se mies on aina se joka tekee aloitteen. Olen nähnyt kuinka ne iskät fylosofoi, ja esittää kuningasta joka voisi olla mutta ei voi kun olosuhteet parat:-) kertoo kuinka ovat onnettomia, eivät eroa vain lasten takia. Joo, olen usein mennyt (en tiennyt kun menin mikä äijä tietty.) treffeille komeuksien kanssa, kuunnellut kuinka melkein vapaita ovat. Mutta ovat valmiita panemaan. Onko se avioliitto kovin hyvä kun kumppani pettää? Olen nähnyt sellaisia liittoja missä vaimo myös käyttäytyy niin että voisi parantaa. En siis syyllistä. Olen itse sellainen jota mulkku petti. Mutta en ikinä toivoisi että viaton elämän alku abortoidaan, ei hän itseään laittanut alulle, eikö? Ei. Eikä hän ole syy eikä ongelma, kun mulkku petti ja joku nainen suostui. Mulkun avioliitto on jo särjetty. Lapset voivat sitten olla toisten apuna, tukea toisiaan, kun isäkin on niin kyrpä, olisi kivaa että enemmän sisaruksia. Eikä se avioliitto ole mitenkään terve, jos mies tai nainen pettää. Perhe on särjetty kun mies tai nainen pettää. siitä toivutaan, tai ei. Miten se toinen nainen/mies voisi olla enemmän vastussa kuin oma kumppani.

Vierailija
100/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki valheelle perustuen? Sepä onkin vasta idioottimaisin teko mitä olla voi. Jos on niin ollut miestä kaatamaan naista, niin vastatkoon myös teoistaan. Sinä olet valmis tekemään kärsijän siitä puolisosta ja lapsista, jotka ovat täysin syyttömiä ja joka euro on poissa myös näiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä