Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa tuli.. ja lapsen isä varattu!

Vierailija
19.12.2011 |

Syksyisen seikkailun jälkeen positiivinen raskaustesti ja lapsen isä varattu kahden pienen lapsen isä. Mitähän nyt tekis... :(

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy salaa katsomassa vaimoltaan ja olen niin onnellinen ollut nämä vuodet, joka minulla on lapsi ollut. On nyt ekalla luokalla ja meillä on kaikkea. Rankkaahan se alku on, mutta älä hyvä ihminen tee aborttia. Kaikella on taipumus järjestyä.

Me teimme sen päätöksen, että lapsi pidetään, mies ei eroa, viettää paljon aikaa lapsen kanssa ja maksaa isot elarit, koska ei voi tarjota hirveästi enempää. Onneksi asumme kauempana, joten mies ei jää kiinni... on toki nyt eroamassakin.

elämään samanlaista kuviota? Mitä tuolla tavalla toimivat ihmiset voivat opettaa omille lapsilleen moraalista?

Kun oman lapsen puoliso paljastuukin pettäväksi siaksi, jolla parhaassa tapauksessa on äpäriä ympäriinsä, miten äiti sen lapselle selittää?

Eihän siinä mitään, katsos äitisi on ollut ihan samanlainen varatun miehen kanssa paneskeleva lutka, ja sinäkin lapseni olet sellainen äpärä. Älä siis tuomitse puolisoasi, ihmisiähän tässä vaan ollaan...

Vierailija
62/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy salaa katsomassa vaimoltaan ja olen niin onnellinen ollut nämä vuodet, joka minulla on lapsi ollut. On nyt ekalla luokalla ja meillä on kaikkea. Rankkaahan se alku on, mutta älä hyvä ihminen tee aborttia. Kaikella on taipumus järjestyä. Me teimme sen päätöksen, että lapsi pidetään, mies ei eroa, viettää paljon aikaa lapsen kanssa ja maksaa isot elarit, koska ei voi tarjota hirveästi enempää. Onneksi asumme kauempana, joten mies ei jää kiinni... on toki nyt eroamassakin.

Isyys valheessa. Ei ole ihme et avioliitto päätyy eroon. Ei sillä ole mitään mahdollisuuksia, jos on tuollainen valhe taakkana. Lapsihan on ihana asia, mutta kaikenlaiset valheelliset viritelmät, varsinkin lapseen liittyen on rumaa. Eikä se isikään ihan ihana ihminen ole jos tuollaisia valintoja tekee ja kykenee noin elämään. En voi ymmärtää en. Kyllä sullakin pitää jotain häikkää olla että voit onnellisella omallatunnolla tuollaisessa kuviossa elellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltais mielellämme otettu yksi pieni tyttövauva meille.

Vierailija
64/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miettisin ensi itse haluanko pitää lapsen. Jos (ja kun) päätyisin pitämään, kertoisin lapsen isälle. Sanoisin todennäköisesti kuitenkin, ettei hänen tarvitse osallistua lapsen elämään. Yrittäisin kantaa vastuun siitä, että menin nussimaan varatun kanssa. Jos mies sitten haluaisi kuulua lapsen elämään, niin se olisi hänen oikeutensa.

Vierailija
65/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi HANKKIUTUA raskaaksi?

kun varsinkin tietää että mies on varattu. eikä suhde koskaan mene hyvin jos se alkaa sillä että nainen sattumalta poksahtaa paksuksi ja sitten kuvitellaan et joku mies tulisi mielellään tuntemattoman kanssa perhettä perustamaan.

miksi panit ukkomiestä?

miksi et käyttänyt ehkäisyä?

oletko testannut myös sukupuolitaudit koska voit saada myös niitsä "plussan"

ällö tyhmä naisihminen olet ja itsekäs.

Vierailija
66/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertokoon sitten perheelleen. Ja he tehköön tahollaan omat ratkaisunsa.

Uskon, että pärjäätte hyvin. Minulla on parikin yh-ystävää, joilla ei taloudellisesti edes kovin hyvä ammatti. Silti onnellisia lapsen kanssa, raha ei ole kaikki.

Ikävä tilannehan tuo miehen perheen kannalta on. Mutta salailulla ei tehtyä saa tekemättömäksi. Miehen vaimolla on oikeus tietää asiasta, hänen muilla lapsillaan samoin.

Nauti raskaudestasi. Iloitse lapsesta. Kerro miehelle ja anna hänen hoitaa loput. Se, että hän petti vaimoaan, ei ole sinun ongelmasi.

Olisitko valmis pysyvään suhteeseen miehen kanssa, jos hän haluaisi erota nykyisestä liitostaan uuden lapsen myötä? Mieti tämä valmiiksi.

En kannattaisi salailua. Ei sellaisen asian kanssa voi elää. Joskus tulee eteen ikäviä yllätyksiä, miehen vaimon on vain kestettävä se.

Kaikkea hyvää sinulle ja pienokaiselle!

Vierailija
67/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi miehelle, mies vaimolle ja monen yllättävän käänteen jälkeen - ystäväni ja mies menivät naimisiin keskenään, eivätkä voisi olla onnellisempia. Toinen tulossa ja onni kukoistaa.

Vierailija
68/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pöydälle.

En ymmärrä tuollaisia salalapsia. Miltäs Teistä tuntuisi, kun isän tai äidin kuollessa perinnönjakoon tupsahtaa tuiki tuntemattomia ihmisiä.

Sisaruksilla voisi oikeasti olla mahdollisuus vaikka kunnon sisarussuhteeseen tai edes kaveruuteen.

Vierailija
69/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valheessa- minusta valheeseen rakennetulla elämällä ei ole mitään virkaa ja varsinkin lapsille se on tuhoisa perusta. Aikuisen kuuluu ottaa VASTUU eikä valehdella. Lapset eivät tee mitään vanhemmilla, jotka eivät vastuuta ota.

Oli totuus mikä tahansa, se on ainoa millä on arvoa.

Ja toinen asia; elämässä tulee vastaan yllätyksiä, syrjähyppyjäkin- aikuisten maailmassa on vaan opeteltava kestämään ja käsittelemään sitä ettei elämä ole täydellistä, mutta aikuiset ovat vastuussa lapsista enkä voi mitenkään käsittää en miestä, mutta en varsinkaan naista joka ei sen vertaa piittaa lapsista että käyttäisi ehkäisyä- niiden olemassaolevien lasten hyväksi. Se on aikuisten vastuuta. vaikkei olisi niiden lasten vanhempi.

Vierailija
70/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentää samoissa laumoissa!

Vierailija
71/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en tiettykään menis rikkomaan kyseistä perhettä sen takia. Ei ole sen vaimon eikä lasten syytä että mies teki syrjähypyn eikä heitä saa siitä rangaista. varsinkaan lapsia. Kertoisin puhelimessa tulevalle isälle kolmannesta tulokkaasta ja kasvattaisin lapsen yksin ja yrittäisin etsiä samalla itselleni vapaan miehen jonka kanssa perustaisin perheen , jolle olis et eka lapsi on jo olemassa ;)

Vierailija
72/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti näitä jotain ämmiä vaivaa, kun on pakko jalkojaan levitellä varatuille? Ei millään lailla hyväksyttävää, vaikka kuinka yhden illan juttu olisikin. Minun mielestä on raadollista tuoda lapsi tälläiseen sotkuun mukaan. Jos miehen vaimo saa joskus tietää lapsesta, niin varmasti helvetti on irti. Kuka siinä kärsii eniten? Ne miehen 2 lasta ja tämä uusi vahinko.

Vierailija
73/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti haluat lapsen. Unohda lapen siittäjä.

Vahinkoja sattuu ja vahinko on tässä minusta se teidän panonne. Ehkäisemättä jättäminen on ihan puhdasta ja väärentämätöntä tyhmyyttä.

Jos pidät lapsen haluamatta häntä, vain siksi että et "pysty" aborttiin, rikot lasta vastaan. Silloin toimt itsekkäistä syistä, et lapsen hyväksi.

Vierailija
74/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaisen varalle: ehkäisy on keksitty ja se on molempien asia, siis myös sinun.

Eihän ap missään vaiheessa ole sanonut että hän ei haluaisi lasta. Silloin jos haluu lapsen ei yleensä ehkäistä!

Vierailija
75/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi ehkä alkaa tekemään salapoliisityötä. En tiedä sitäkään miten suhteessa menee (no ei varmaankaan kovin hyvin kun näin kävi ja vielä miehen aloitteesta). mies oli vain innoissaan siitä kun olin "nuorempi", muuta ei suhteesta tai mistään puhunut. vaikea vain ajatella kuinka selviäisi yksin.. olen siis itse kyllä ihan "täysi-ikäinen", 25v.

Vierailija
76/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisynä keskeytetty mikä ei oikein sitten toiminut:/

Vierailija
77/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltajan arki ei oo helppoo. Jos asuu toisella paikkakunnalla perheensä kanssa missä pieniä lapsia niin tuskin naisensa "antais" sun kakaraa paljon käydä hoitamassa tai apuna olemassa jos kaksi muuta pientä lasta.. älä pilaa toisten suhdetta tällä, eihän se oo ku vasta mitätön solumöykky..

Vierailija
78/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos sinä ap haluat pitää lapsen, niin tottakai sinä sitten pidät sen. Tähän yhtälöön ei tarvita pitkää matikkaa. Eikä kenenkään elämän tarvitse vältämättä mennä "pilalle." Ei se vauva ole itse itseään alulle laittanut, aikuiset ihmiset osaavat varmasti puhua asiat läpi ja järjestää kaikkien elämän parhaimman mukaan.

Jotenkin tästä ketjusta (pääsääntöisesti) on jäänyt sellainen maku, että miehen tulisi saada elää omaa perhe-elämäänsä ilman huolen häivää, ja naisen -ap:n siis- kokea jopa vastentahtoisesti abortti ja yrittää muutenkin olla mahdollisimman vähän häiriöksi (mitäs meni naimaan varattua jne jne jne.)

Mieti ap asiaa rauhassa. Myös sinulla on oikeus olla itsekäs ja ajatella OMAA parastasi.

Vierailija
79/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti näitä jotain ämmiä vaivaa, kun on pakko jalkojaan levitellä varatuille? Ei millään lailla hyväksyttävää, vaikka kuinka yhden illan juttu olisikin. Minun mielestä on raadollista tuoda lapsi tälläiseen sotkuun mukaan. Jos miehen vaimo saa joskus tietää lapsesta, niin varmasti helvetti on irti. Kuka siinä kärsii eniten? Ne miehen 2 lasta ja tämä uusi vahinko.

Vierailija
80/105 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, miten niille varatuille isukeille sitten kelpaa niin hyvin sellaiset "ämmät" ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän