Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei halua seksiä naisensa kanssa, mutta masturboi kyllä..

Vierailija
19.12.2011 |

Niin miten ihmeessä se vika ei muka sitten ole siinä naisessa?! Mies siis väittää, että ei ole minussa vikaa.. Jaksaa kuitenkin masturboida viikottain, seksiä meillä max. kerran kuussa. Suhteemmekaan ei ole vielä useita vuosia vanha.

Voisiko joku sanoa mulle, miten tämä asia oikeasti on. Rehellisesti, naisena naiselle. En säry, mutta haluan tietää, että lähdenkö tästä nyt pois, vai yritänkö vielä, vai mitä ihmettä teen. Minulle seksi on tärkeä asia ja mielestäni kuuluu parisuhteeseen.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan varma,että naisen haluttomuus seksiin on kymmenen kertaa yleisempää,kuin miehen haluttomuus.

Vierailija
102/111 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan monen tässä esitetyn kirjoituksen viestiä, en tietenkään kaikkea sanottua tai sanojakaan. Olen siis mies ja pitkäääääään aviossa olleena kehtaan sanoa omaavani tästä kaikenlaista kokemusta. Nopea oma viitekehykseni (omiin kokemuksiini ja vain ystäväpiiristä kuultuihin; huom.) ohjaa ajattelemaan, kuinka erilailla naiset seksin tärkeydestä ajattelevat vs miehet. 

Jotenkin tuntuu, että naisilla (yleistän tässä ja toki on poikkeuksia) on joku kummallinen käsitys siitä milloin seksiä on on soveliasta edes ehdottaa ja minkälaisia kaikkia kevätjuhlaliikkeitä sitä pitää edeltää. He päättävät suheteissaan yli 90% siitä, milloin seksi on ok. Miesten pitäisi heidän näkökulmastaan siihen sopeutua ja jos jotenkin esittää vastaehdotuksia kieltäytymisen hetkellä - niin mies on kummallinen, tuneeton, ei ymmärrä, moukka ja 'aina seksi vaan mielessä' tyyppinen sovinistiällö.

Sitten on hetkiä, jolloin nainen on siitä kiinnostunut ja silloin sopii melkein mikä vain. Alistusleikit, pikapanot, rakastelu, hellimisseksi, poroleikit, ihan mitä vain. 

Ajattelen, että naiset ovat sisäistäneet jotenkin väärin sen, että mies on aina siitä kiinnostunut ja otataan se seksi sieltä hyllyltä sitten kun 'minua (siis naista)' sattuu kiinnostamaan - tuo mieshän on siinä kuitenkin heti mukana.  Tämän voisi lukea vallan väärinkäytöksi tai jopa ihan hyväksikäyttämiseksi jos oikein haluaisi analogioilla leikitellä. 

No vielä hurjemmaksi tuon väärinkäytön tekee se, (sanokaa jos olen väärässä, myös naiset etenkin please kommentit tähän seuraavaan olisivat mielenkiintoisia) : Jos mies sillä hetkellä,  kun nainen niistä monista sanattomista tai sanallisista seksistä kieltäytymisistä jälleen tuottaa, erehtyy ottamaan asian esille ja sanoo että ei tunnu hyvälle....tuntuu epäreilulle, minun tarpeeni ja haluni ohitetaan... seuraa pöyristynyt ilme ja sen jälkeen saa kuulla kuinka oli väsyttävä päivä ja et ole sitä ja et ole tätä ja ymmärrätkö että minulla on sitäkin ja sinä et ole kiinnostunut muusta kuiin seksistä....yms ja sen seurauksena seksiä ei ole teidossa aikoihin - ELLEI mies ymmärrä pyytää omia tarpeitaan vilpittömästi anteeksi. Katua ja luvata ettei enää vähään aikaa niistä puhu mitään. 

Sitten taas, jos kyse on jostain, mikä naista haluttaa.... puutarhahomma, aidanmaalaus, hyvä illallinen tms luontainen tarve pesänrakentamiseen tai mitä nyt milloinkin.... ja jos mies siitä yrittää sillä hetkellä kieltäytyä, tulee tismalleen tuo sama vuodatus ja seksi menee taas pois.... 

Soittaako ollenkaan kelloa missään muualla, vai olenko ihan yksin tämän pohdinnan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

....niin (olen tuon ylläolevan lätinän kirjoittaja) jäi se masturbointikommentti tästä pois. Totta hemmetissä sille seksihalulle pitää löytyä joku purkuväylä, ajan mittaan siitä tulee se juttu ja naiset eivät halua käsittää mikä takia juuri silloin (se yksi päivä vaikka seitsemästä) mies ei sitten olekaan siinä koko ajan kikkeli pystyssä.... Hassuksi tämän tekee se, että naiset pitävät, ja toki voivatkin, omasta mielestään seksistä kieltäytyä ja jos mies siitä pahoittaa mielensä on se kummallista ja mies on moukka. Sitten jos nainen yllättäen onkin sillä tuulella ja miestä ei juuri silloin halutakaan vaikka sen masturbointinautinnon vuoksi, niin jälleen ollaan ihmeissään että mikä tuota miestä vaivaa...miten hän kehtaa tyydyttää itseään juuri sinä päivänä kun minä olisi yhtäkkiä halunnut.... :) :)

Vierailija
104/111 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samalla linjalla kuin tuossa yllä. On käynyt niinkin nyt lähiaikoina, että oma rouva siinä 'armosta' suostui kai sänkyyn lahnailemaan... Se pano oli kammottava kokemus... huomasin siinä kihkoni ja haluni keskellä, että hän siinä myötäili ja ei ollut lainkaan mukana.  Omasta mielestään oli halukas ja pyysi minut sänkyyn. Makasi siinä kyljellään ja touhuilin kaikkea innoissani. Kostui ja oli avoinna, mutta jäpitti siinä kuin mikäkin lahna. Lopetin kesken ja otin oman leluni (hänellä niitä vaikka ja kuinka ja en pahastu koskaan jos kaäyttelee seksissä omaan nautintoonsa). Painelin menemään johonkin fleslightiin ja hän ihmetteli että mikä tuli. erehdyin sanomaan että haluan orgasmin ja nauttia kunnolla - aivan kuten hänkin joskus sanoo että haluaa orgasmin ja vielä vähän nauttia kun ottaa jonkun lelunsa..... en ole IKINÄ siitä pahastunut, päinvastoin kannustanut.

Kammokilarit ja sain sellaset haukut että huhhuh.... ei oo puhuttu paljoa sunnuntain jälkeen ja mamma edelleen loukkaantuneena siiitä, että kehtasinkin masturboida kun HÄN tarjosi seksiä.... :) 

Ei kai noista kukaan ota selvää koskaan... mekin ollaan jo molemmat 40+

Vierailija
105/111 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on viellä siitä erilainen kuin mies,

että naisen näyttää olevan paljon vaikeampi

keskittyä yhteen asiaan kerrallaan kuin

miehen esim. kun on naimaan ruvettu, niin

selvästi huomaa, että naisen ajatukset on

ihan jossain muualla vaikka kostuis ja vagina

laajentuu kuten kiihottuneella naisella

kuuluukin. Silti hän mokoma on ihan kuin

muissa maailmoissa. Tekee mieli sanoa, että

koita nyt päättä tultiinko me naimaan vai

mitä me meinataan tehdä. Ei se oikeastaan

lahnailuakaan ole. Naisella vaan näyttää

olevan vaikeampi paneutua yhteen asiaan

kerrallaan.

Mitä mieltä naiset ? Onko tuttua ?

Vierailija
106/111 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja näin miehenä sanoisin, että on siinä osittain samojankin mielipiteitä kuin itsellänikin. Teksti oli ehkä hieman karkeammalla tasolla kuin itse ajattelen, mutta sinnepäin kuitenkin.

Ei sama ongelma meidän perheessä. Vaimoa kiinnostaa seksi erittäin vähän. Ja nekin kerrat kun seksiä on, minun pitää tehdä kaikki. Ensin hieroa ja sitten antaa hänelle orgasmi suuseksillä yms. ja sen jälkeen sitten voidaan siirtyä yhdyntään, joka on noin 99% lähetyssaarnaaja-asennossa.

Aina puhutaan, että pitäisi helliä ja halia ilman että se johtaa seksiin. No joo, ihan kivaa sekin, mutta kun itse kiihotun vaimostani ihan älyttömästi, on tuollainen halailu aivan tuskaa, kun sen jälkeen on erittäin kiihottunut.

Ja näin päästään samaan lopputulokseen kuin pitkässäkin tarinassa kerrottiin, eli on paljon helpompi vain lopettaa halailu ja sekstailu kokonaan ja tyytyä omaan käteen. Ainakin saa silloin kuin haluaa ja seksikin on sellaista kuin haluaa :) Toki täytyy siinäkin tehdä kaikki itse, mutta ainakin pääsee paljon helpommalla.

Kauhea tilitys tästäkin tuli, mutta näin meillä.

Minä halailen, hellin, ja hieron ilman että sen pitäisi johtaa seksiin. Myös vaimo tietää, että hellyydenosoitukset ovat "aitoja", eivätkä vonkausta seksiin. Syy tälle on se, että saan seksiä aina kun haluan, tarvitsee vain pyytää. Toimii toisinkin päin, ja seksiä on joka päivä. Tässä ratkaisu näihin ongelmiin. Harrastakaa seksiä aina, kun jompikumpi haluaa, ei ole vaikeata, ja on ihan kivaa puuhaakin. Jos halailut jatkuvat tästä huolimatta, niin silloin naiset tiedätte, että pelkkä seksi ei ole syy hellyyteen. Ja jos kotitöitäkin mies edelleen tekee, niin hän yekee sen omasta halustaan. Kun ei tarvitse riidellä seksistä, niin on yksi iso riidan aihe pois, ja kaikki muukin suhteessa paranee.

Mutta kun ei ymmärretä, niin ei. Katsos kun mulla on OIKEUS kieltäytyä, jos ei huvita, oikeus omaan kehoon ja blaaablaaa. Ihan totta, mutta riidelkää sitten kosketuksista, halailuista seksistä, ja kotitöistä. Me ei jakseta.

Vierailija
107/111 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sukupuolet olisikin toisinpäin, siis vaimo käyttäisi ahkeraan surrutinta, ja seksi oman miehen kanssa ei kiinnostaisi, niin olisiko silloinkin ratkaisu että "runkkari pihalle, ja miehestä kiinnostunut nainen tilalle"?

Epäilen että ei olisi, palstamamma-inkivisition mielestä syy olisikin, yllätys-yllätys, (rumpujen pärinää....) MIEHEN!

Vierailija
108/111 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samalla linjalla kuin tuossa yllä. On käynyt niinkin nyt lähiaikoina, että oma rouva siinä 'armosta' suostui kai sänkyyn lahnailemaan... Se pano oli kammottava kokemus... huomasin siinä kihkoni ja haluni keskellä, että hän siinä myötäili ja ei ollut lainkaan mukana.  Omasta mielestään oli halukas ja pyysi minut sänkyyn. Makasi siinä kyljellään ja touhuilin kaikkea innoissani. Kostui ja oli avoinna, mutta jäpitti siinä kuin mikäkin lahna. Lopetin kesken ja otin oman leluni (hänellä niitä vaikka ja kuinka ja en pahastu koskaan jos kaäyttelee seksissä omaan nautintoonsa). Painelin menemään johonkin fleslightiin ja hän ihmetteli että mikä tuli. erehdyin sanomaan että haluan orgasmin ja nauttia kunnolla - aivan kuten hänkin joskus sanoo että haluaa orgasmin ja vielä vähän nauttia kun ottaa jonkun lelunsa..... en ole IKINÄ siitä pahastunut, päinvastoin kannustanut.

Kammokilarit ja sain sellaset haukut että huhhuh.... ei oo puhuttu paljoa sunnuntain jälkeen ja mamma edelleen loukkaantuneena siiitä, että kehtasinkin masturboida kun HÄN tarjosi seksiä.... :) 

Ei kai noista kukaan ota selvää koskaan... mekin ollaan jo molemmat 40+

Kun mies saa armolahjana (ilmeisesti oli siivonnut ahkerasti ja vienyt lapsia harrastuksiin, ja ajanut partansa) sääliseksiä niin hänen tulee olla tästä vilpittömän innostunut ja ruutata rojut ränniin nopeasti ja lakanoita rypistämättä ja paikkoja sotkematta. Kaikenlainen vaimon innostuneisuuden analysointi, tai hänen reaktioittensa tarkkailu on pahimmanlaatuista parisuhteen vastaista toimintaa. Ei se että saat sääliseksiä tarkoita sitä että vaimon tulisi olla, tai näytellä kiinnostunutta.

Vierailija
109/111 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

masturboin usein koska lasten teon jälkeen seksiä on ollut 6-8krt/vuosi. Liekkö sitten synnytyksen jälkeistä masennusta (vanhin 11v), toisaalta hirveästi tuntuu vaimoa väsyttävän nykyisin paitsi silloin kun katsotaan telkkaria tai lähdetään kaverin kanssa baarireissulle.

8 kertaa vuodessa seksiä, lapsiperhe ja pitkä parisuhde? Wau, mistä noin himokkaita naisia löytyy? En ole vuosiin nähnyt edes unta noin aktiivisesta seksistä.

Vierailija
110/111 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan 40+ pariskunta, pitkä avioliitto takana. Minä vaimona toivoisin enemmän seksiä. Tällä hetkellä sitä on kerran viikossa. Miehelleni se riittää, ei kuulemma ole haluja enempää ja masennuslääkkeet vaikuttaa. Tähän asti kaikki ok ja erittäin ymmärrettävää.

Mutta mies kuitenkin masturboi. Tyydyttää itsensä ja minusta se tuntuu loukkaavalta, kun hän kuitenkin tietää, että kaipaisin seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
111/111 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan 40+ pariskunta, pitkä avioliitto takana. Minä vaimona toivoisin enemmän seksiä. Tällä hetkellä sitä on kerran viikossa. Miehelleni se riittää, ei kuulemma ole haluja enempää ja masennuslääkkeet vaikuttaa. Tähän asti kaikki ok ja erittäin ymmärrettävää.

Mutta mies kuitenkin masturboi. Tyydyttää itsensä ja minusta se tuntuu loukkaavalta, kun hän kuitenkin tietää, että kaipaisin seksiä hänen kanssaan.

Kyllä tuo vaikuttaa siltä että mies antaa sinulle kerta viikkoon jotta pysyt ns. Tyytyväisenä mutta miehen halut ovat muualla kuin sinussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan