Lapset 11,12 ja 14v joululoma valvovat pitkään ja itse joudun heräämään aamuisin
klo 5.45 ja lähtemään töihin-mikä ratkaisuksi lomalle? asuntomme ei ole 200 neliötä että lapset ei voi mennä toiseen päätyyn...
Kommentit (9)
Mutta meillä eivät todellakaan valvoisi mun nukkumaanmenon jälkeen. Ja koska mä olen se joka rahan taloon kannan ja siksi joudun menemään aikaisin nukkumaan, niinpä sitten menee lapsetkin nukkumaan.
En edes kyseenalaistaisi tai ihmettelisi asiaa, näin tehtäisiin aivan itsestään selvyytenä.
Korkeintaan saisivat lukea sängyssä.
Vanhempi lapsi on 14, ja kyllä komennan illalla yhdeksältä omaan huoneeseen. Siellä saa toki lukea eikä ole pakko nukkua, mutta hiljaa pitää olla. Mulla on joka arkiaamu herätys viiden aikoihin, joten pitää itsekin päästä nukkumaan.
Viikonloppuisin saa valvoa toki pitempään. Mut vaikka olis joku kaveri yökylässäkin, niin omaan huoneeseen mars jossain vaiheessa. Täytyyhän aikuistenkin saada nukkua!
Töihin lähtijän annetaan nukkua rauhassa.
Oon varmaan tosi natsi... Mutta meillä eivät todellakaan valvoisi mun nukkumaanmenon jälkeen. Ja koska mä olen se joka rahan taloon kannan ja siksi joudun menemään aikaisin nukkumaan, niinpä sitten menee lapsetkin nukkumaan. En edes kyseenalaistaisi tai ihmettelisi asiaa, näin tehtäisiin aivan itsestään selvyytenä.
Pakkonukuttaminen koko nuouuden ajan johti siihen, että vieläkin illalla ahdistaa mennä nukkumaan.
isi käy vuorotöissä ja nukkuu päivällä. Silloin leikitään hiljaisia leikkejä ja jos riehua haluaa niin voi mennä omalle pihalle.
eli jos katsovat videoita tai pelaavat, on oltava kuulokkeet käytössä. Suurimmaksi osaksi lueskelevat ja faceilevat.
Näin siis lomalla. Kouluaikana koko jengi kyolä vahditaan kymmenen maissa nukkumaan
Oon varmaan tosi natsi... Mutta meillä eivät todellakaan valvoisi mun nukkumaanmenon jälkeen. Ja koska mä olen se joka rahan taloon kannan ja siksi joudun menemään aikaisin nukkumaan, niinpä sitten menee lapsetkin nukkumaan. En edes kyseenalaistaisi tai ihmettelisi asiaa, näin tehtäisiin aivan itsestään selvyytenä.
Pakkonukuttaminen koko nuouuden ajan johti siihen, että vieläkin illalla ahdistaa mennä nukkumaan.
Haluaisin nähdä sen teinin, jota pakkonukutetaan :D. Oliko kenties nuijanukutusta?!
Meillä vielä alle 10v lapset ja jokainen osaa leikkiä hiljaa tai katsella elokuvia kuulokkeilla vaikka keskellä päivää, ulos voi mennä päästämään höyryjä.
T: 3-vuorotyötä tekevä mutsi
ja kyllä he osaavat olla hiljaa jos käsketään ja tajuavat jos vanhempi joutuu heräämään aikaisin. Ja korvatulpat sinulle.