Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!!!! Miten saan av-viestit piiloon 'Timelinestä??? 'Kiiire!!!!!!

Vierailija
18.12.2011 |

Miten saan kaikki av:lle kirjoittamani viestit pois facen timelinestä!!!!!!! En kestä että ne näkyy!!!!!!! APUA hengenhätä kukaan ei saa tietää että käyn täällä!!!!!!!!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä noloa huomata ne av viestit siellä kun olen kova provoilemaan mutta näpyttelin nopeesti pois ja toivon että kukiaan ei ehtinyt nähdä niitä. pari tuntia meni kyllä.

provo :).

Vierailija
42/61 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri ilmoitti, että uutisissa on näkynyt hyi v*ttu-ketjussa ollut pimpulikuva, ja alla on minun puhelinnumeroni.

Ja nyt se perkele soi koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten facebook ja AV siis liittyy toisiinsa? Jos mä olen tänne kirjoittanut anonyymina niin miten ne voi näkyä facessa?

Valaiskaa nyt joku.

Jos kaikki surffailut alkaa näkyä FBssa, poistan sen käytöstä. Ei esim. mun töihin liittyvät nettisivukäynnit kuulu FBkiin.

Onko totta, että timelinessa näkyy kaikki verkkosivut, joilla vierailee?

Vierailija
44/61 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvoo.. Ettekö ikinä muka ole katsonut miten sopivia mainoksia se teille esittää?

Vierailija
45/61 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain älvsby-taloa mainostaa mulle. En ole kiinnostunut.

Vierailija
46/61 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu tuo ensi viikko. Se on ollut tulossa jo viime marraskuusta lähtien :D

No kaipa se jana on otettava joskus käyttöön, mutta ihan kiusalla pistän viimeiseen asti hanttiin :)

Vierailija
47/61 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitte jos ei oo ollenkaa tua naamakirjas on vain täälä

Vierailija
48/61 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb selvittää henkilöllisyytesi, ja luo sinulle profiilin, ja kaappaa profiilikuvaksesi kuvistasi jonkun vähäpukeisen.

Ja siinäpä sitä vasta ongelmissa ollaan, kun sulla ei sitten ole edes itsellä sitä salasanaa sinne profiiliin, jotta pääsisit poistelemaan näitä arkaluontoisia viestejä.

Nyt on syytä jokaisen luoda se profiili, ja tarkkailla sitä vähintään puolen tunnin välein, jotta pääsee heti puuttumaan.

Näistä noloista fb-viesteistä kun on maailmalla jaettu jo potkujakin.

Vierailija
49/61 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb selvittää henkilöllisyytesi, ja luo sinulle profiilin, ja kaappaa profiilikuvaksesi kuvistasi jonkun vähäpukeisen.

Ja siinäpä sitä vasta ongelmissa ollaan, kun sulla ei sitten ole edes itsellä sitä salasanaa sinne profiiliin, jotta pääsisit poistelemaan näitä arkaluontoisia viestejä.

Nyt on syytä jokaisen luoda se profiili, ja tarkkailla sitä vähintään puolen tunnin välein, jotta pääsee heti puuttumaan.

Näistä noloista fb-viesteistä kun on maailmalla jaettu jo potkujakin.

vain tyytyväinen jos meidän isäntä antais mulle potkut,ei tarvisi mennä tuonne navettaan

Vierailija
50/61 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistin jo kaikki.

Vierailija
51/61 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOT MELKI 2 VIIKKOO MYÖHÄSSÄ

Vierailija
52/61 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av:llä kerroin pari totuutta anopista, ja siellä ne komeili FB.ssä! Onneksi jotkut mammat puolusti anoppia. Kiitos. Eikä appi ole FB.ssä, se on pääasia. Anoppi on ymmärtäväisempi, kun silläkin on paska anoppi.

Vierailija
53/61 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...näitä idiootteja!!! Onks nyt varmasti kaikki muumit laaksossa? En yhtään ihmettele että kaikenlaisia tietomurtoja ja väärinkäytöksiä tapahtuu kun osalla netin käyttäjistä ei tunnu olevan aivoja ollenkaan. Siis oikeesti.

Vierailija
54/61 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ainoa joka on nolannut itsensä.

Minä olen kirjoitellut esim. peräpukamista ja nyt kun kaikki lähes tuhat ystävääni tietävät fb:n takia asiasta,olen joutunut tuntitolkulla käyttämään aikaa päivässä lukiessani kaikkien sukulaisten ja tuntemattomienkin pukamavaivoista.

Jopa kuvia ovat yksityisesti lähetelleet! :O

Nyt mulla ei sitten ole mihinkään harrastuksiinkaan enää aikaa kun kaikki aika menee vastaillessa pukamakysymyksiin ja tuntuu kuin olisin lahjoittanut perseeni koko kansalle!

Olen harkinnut jo fb-tilin poistoa mutta en tiedä miten selviän vieroitusoireista!

Vierailija
55/61 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks mulla ei ole vielä mitään aikajanaa

Se tulee ensi viikolla kaikille. Eli kannattaa poistaa jo nyt nolot av-viestit.

Vierailija
56/61 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten facebook ja AV siis liittyy toisiinsa? Jos mä olen tänne kirjoittanut anonyymina niin miten ne voi näkyä facessa?

Valaiskaa nyt joku.

Vierailija
57/61 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288499761750.html?pos=ok-nln

Lehti varoittaa Facebookin käyttäjiä lisäosista, jotka mahdollistavat sivujen "tykkäämisen" ja jakamisen palvelun kautta.

Vakoilun mahdollistavat palvelun käyttäjän tietokoneelle tallennettavat evästeet (engl. cookie), joita Facebook käyttää toiminnoissaan.

Lehden mukaan Facebook voi seurata verkon käyttäjän liikkeitä jopa sen jälkeen, kun tämä on kirjautunut ulos palvelusta.

Seuraaminen onnistuu, vaikka palvelua käytettäisiin vain pari kertaa kuukaudessa.

Evästeiden avulla voidaan selvittää käyttäjän IP-osoite, selaushistoria ja jopa puhelinnumero.

Tietty eväste mahdollistaa tietojen keräämisen, vaikka käyttäjä ei olisi painanut palvelun tykkää-nappia verkkosivulla.

Vierailija
58/61 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on tiedetty jo pitkään. aina välillä pitää tehdä uusi uutinen vanhasta paskasta. samaa tekee moni muukin webbisivu. ghosterylla noista pääsee. tosin ei se sua silti kunnolla piilota sekään mutta nuo pahimmat edes.

Vierailija
59/61 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaappasit sitte wanhan threadin tämähän on tiedetty jo pitkään. aina välillä pitää tehdä uusi uutinen vanhasta paskasta. samaa tekee moni muukin webbisivu. ghosterylla noista pääsee. tosin ei se sua silti kunnolla piilota sekään mutta nuo pahimmat edes.

Av:llä on lupa jatkaa vaikkapa ketjua vm -2004.

Minäkin olen kieli poskella provonnut, miten pilluketjut ilmestyvät seinälle näkyviin. Mutta ilmeisesti ei sitten koskaan tiedäkään:)

Kohta siellä lukee, että "se ja se kirjoitti vauva-palstalle: Tässä on minun revennyt pimpulini ja peräpukamani.. katso kuva"

Vierailija
60/61 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näkeekö tosiaan fb-kaverini mitä tänne anonyyminä kirjoitan?! Nyt ei mitään pilailuviestejä oikeasti, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän