APUA!!!! Miten saan av-viestit piiloon 'Timelinestä??? 'Kiiire!!!!!!
Miten saan kaikki av:lle kirjoittamani viestit pois facen timelinestä!!!!!!! En kestä että ne näkyy!!!!!!! APUA hengenhätä kukaan ei saa tietää että käyn täällä!!!!!!!!
Kommentit (61)
ei oo vieläkään muuttunut.
Trust me, varma tieto!
Ja av-kirjoitukset on sellaisella asetuksella ettei profiilin haltija näe niitä omalla seinällään, mutta kaverit näkevät. Pitää käydä muuttamassa yksityisyysastuksista tämä, että näytä av-kirjoitukset ja vaihtaa siihen vain minulle.
Klikkaat sieltä kyseisen viestin kohdalla että poista. Mutta jos ne näkyy sun timelinessä, on ne näkyny tähän astikin sun seinällä.
tuo oli jo ihan liikaa!!!!! mä kirjoitan jotain 39 viestiä päivässä tänne ja jos ne on julkisia niin en kestä!!!! miten facesta pääsee pois? jos tuhoan tilini sieltä niin näkyykö ne viestit vieläkin muille??????????????
uudistus joka astuu voimaan ensi viikolla. joillain on käytössä jo nyt.
Niinhän ne sanoo, että fb tallentaa kaiken toiminnan netissä. Ja nyt se läppää tietty ne sinne seinälle! Voi apua. Tää ei ole enää noloa, vaan mulle tulee ikäviä seurauksia!
aikajana seinälle tulee siis näkyviin muuallakin nettiosoitteissa käyntejä. myös av.
Voi seurata,tallentaa ja julkaista kaikki tiedot,sivut,kirjoitukset mihin konettasi netissä käytät.eli jos kirjoittelet esim av.lle voi se näkyä fb sivuillasi. Itse poistin koko fb tunnuksen,aikaisemmin täällä oli linkki minkä kautta tilin sai lopullisesti pois.
Oikeestiko? Miten muka? en minä siellä mitään nää?
näkyykö siellä sitten ne missä mieheni surffailee, hänellä ei fb, joten minunko timelinessa ne näkyy???hä???
..automaattisesti hae ja julkaise, vaan tuo juttu tarkoittaa sitä, että esim täällä kun klikkaat tuota facebookin tunnusta jonkun viestin kohalla, niin se sit näkyy sun seinällä..
Ei se selain mitään ilman tahtoa sinne vie.
Kuinka helpoksi elämä muuttuu ja aikaa jää paljon.
oli kyllä noloa huomata ne av viestit siellä kun olen kova provoilemaan mutta näpyttelin nopeesti pois ja toivon että kukiaan ei ehtinyt nähdä niitä. pari tuntia meni kyllä.
itselläni on timeline käytössä eikä siellä tasan tarkkaan näy yhtään av-viestiä. Olen tosin alkanut käyttää eri selainta fb-käynneillä.
sisältävät samat tiedot.
Onko tämä siis totta? Miksei mun timelinessa näy nämä kommenttini?
Tylsää ettei näy, sais ihan hyvin näkyä! En kirjoita tänne mitään mitä en haluaisi sanoa muiden kuullen:)