Minä testamenttaan kaiken hyväntekeväisyyteen
Vähäosaisten ihmisten ja eläinten hyväksi kaikki jälkeeni jäävän tavaran voi myydä ja kaikki rahat vähäosaisten ihmisten ja eläinten hyväksi
Se on viimeinen tahtoni
Kommentit (10)
Eipä sulla paljoa testamentattavaa taida olla. Turhaa sälää sekä tuulen huuhtoma perse. Veikkaanpa, ettei mikään hyväntekeväisyyslaitos niitä huoli.
Ha ha ai sen kusisen itsemurhayksiön maton
Vierailija kirjoitti:
Pari Aku Ankkaa, käytetty pyyhekumi, mustekynä, hiuspompuloita tyhjiä muoviastioita jne jne XD XD XD
Sä olet niin vajaa!!
Niin niin kun eihän mulla raasulla ole esimerkiksi vaatteita huonekaluja ja astioita
Vierailija kirjoitti:
Ha ha ai sen kusisen itsemurhayksiön maton
On mulla paljon muutakin
Esimerkiksi vaatteita meikkejä koruja huonekaluja astioita esineitä koriste esineitä keräilytavaraa lehtiä kirjoja yms
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari Aku Ankkaa, käytetty pyyhekumi, mustekynä, hiuspompuloita tyhjiä muoviastioita jne jne XD XD XD
Sä olet niin vajaa!!
Niin niin kun eihän mulla raasulla ole esimerkiksi vaatteita huonekaluja ja astioita
No sehän on harmillista. Eikö niitä voisi yrittää saada ilmaiseksi jostain?
Vierailija kirjoitti:
Onko Hokka juliste??
Tai nimmari??? Tänne voi antaa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Hokka juliste??
Tai nimmari??? Tänne voi antaa 🥰
Ei oo joskus aiemmin oli
Itseleikattuja kuvia sensijaan on
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niin vajaa!!
No sehän on harmillista. Eikö niitä voisi yrittää saada ilmaiseksi jostain?
Sarkasmia oli
Mulla on ihan hitokseen vaatteita ja tavaraa
Sä olet niin vajaa!!