Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naimisissa olevalla miehellä jonka kanssa mulla on salasuhde, onkin toinenkin "toinen nainen"

Vierailija
18.12.2011 |

ja kivittäkää rauhassa, panen NAIMISISSA OLEVAA miestä joojoo "ajattele vaimoa" mutta, en oo näköjään ainoa :D tämä kävi ilmi niin, että mun kaveri tuli avautumaan mulle, että hän panee ukkomiestä, ja paljastu että samaa miestä panen minäkin..

en kyllä kertonut sitä mun kaverille, koska hän alkoi paniikissa puhumaan siitä, että alkaa ihastumaan uudelleen (heillä oli ennen miehen naimisiin menoa vakava suhde) tähän ko. mieheen. enkä siis halunnut pahoittaa ystäväni mieltä.

Kerroin miehelle, että "Anna-Sofia" avautui mulle tärkeästä aiheesta, ja tiedät varmaan itsekin mistä on kysymys... Mies alkoi heti paniikinomaisesti selittämäät, että "Anna-Sofian kanssa ei ole mitään vakavaa tapahtunut, usko mua! Meillä oli aikoinaan juttua mutta mitään en ole Anna-Sofian kanssa tekemässä!"

Kerroin että mua ei sen enempää kiinnosta, en halua olla kolmas nainen, toinen nainen oli kiva olla, mutta kolmas on liikaa.. Jolloin mies alkoin selittämään kuinka aikoo nyt laittaa Anna-Sofian kanssa välit poikki koska hän on nyt loukannut minua eikä missään nimessä halua mulle pahaa mieltä..

mitäs tähän sanotte?? aikamoinen soppa.. itse en nyt tiedä että mitähän sitä ajattelis, aika idiootti taitaa koko mies olla :D mutta olen parin viikon päästä näkemässä taas tätä mun kaveria, joka siis haluaa nähdä sen takia että haluaa avautua mulle tästä suhteesta tähän mieheen.. eli kuulen viimestään sillon, että onko mies tosiaan laittanu välit poikki niinkun sanoi, vai jatkaako vielä kolmattakin suhdettaan..

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa salasuhde erääseen varattuun mieheen. Jätin miehen, kun paljastui muutkin vikittelyt.

Tämä mies oli aika korkeassa asemassa yriyksessä, jossa työskentelen. Vikitteli kaikki työkavereitani. Kun tämä selvisi, jätin hänet. Ja narsistimies kosti - häntähän ei jätetä. Onneksi lähti firmasta pois.

Kivittäkää ihan rauhassa. Opin kertaheitolla pitämään näppini erossa

a) narsistimiehistä ja

b) varatuista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan