Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

fb yksityisviestien poistaminen

Vierailija
18.12.2011 |

onnistuuko millään konstilla poistaa kaikki kerralla vai pitääkö tosiaan yksitellen poistaa jokainen viestiketju historiasta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne poistetaan edes yksittäin?

Vierailija
2/14 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö ne siis siinä seinällä ihan vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö ne siis siinä seinällä ihan vai?

sielä timelinessa.

Vierailija
4/14 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä keksinyt muuta keinoa kuin poistaa yksitellen kunkin viestiketjun. Ne on tietysti yksityisiä, mutta koska joillakin on nyt pongahtanut toisten sivuille viestejä, niin poistan sivultani suurin piirtein kaiken mahdollisen.

Vierailija
5/14 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne poistetaan edes yksittäin?

laatikoita, joista keskimmäistä (toimet tai toiminnot) klikkaamalla avautuu kohta, josta voit poistaa kyseisen ketjun kokonaan.

Vierailija
6/14 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rastin kohdassa lukee arkistoi...

Vierailija
7/14 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne löydy ihan sieltä viestit ja arkistot ja sit vaan poistat viestiketjut. Muistaakseni noissa viesteissä oli sillai tyhmästi, että ne pitää sieltä saapuneista arkistoida ennen kuin saa sen toimenpide valikon ja poista viestiketju vaihtoehdon esiin.

Vierailija
8/14 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain vaihtoehdot "merkkaa lukemattomaksi" tai "arkistoi"

Joskus aiemmin pystyi helposti poistamaan.

Vaikka jotenkin en usko, että ne julkiseksi tulisivat!!

Vierailija
9/14 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain vaihtoehdot "merkkaa lukemattomaksi" tai "arkistoi"

Joskus aiemmin pystyi helposti poistamaan.

Vaikka jotenkin en usko, että ne julkiseksi tulisivat!!

Viesti pitää siis avata. Minulla kesti kauan, ennen kuin löysin tuon poistaa-toiminnon. Sitä ennen olin laittanut arkistoon, koska sen saa helposti avaamatta itse viestiä.

Vierailija
10/14 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistaa jokainen viestiketju erikseen. Olen poistanut niitä nyt puoli tuntia ja päässyt ehkä puoliväliin. On näemmä tullut vuosien varrella keskusteltua privasti..

Jo alkeellisimmissakin sähköpostiohjelmissa on mahdollista "valita kaikki" ja deletoida kaikki yhdellä kertaa vaan ei fb:ssa.

Epäilen kyllä, että ei siellä timelinessa oikeasti voi olla kaikkien nähtävillä näitä yksityisviestejä, mutta kun tarpeeksi pelotellaan etukäteen, aloin minäkin näitä paniikissa poistamaan.

Vierailija
11/14 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tais olla viimeisinä jonossa, kun aivoja jaettiin!

http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/varo+facebook+timeline+voi+naytta…

"Timeline eli Aikajana-näkymä voi paljastaa käyttäjän vuosia vanhoja tilapäivityksiä ja viestejä käyttäjän seinältä kenelle tahansa Facebook-käyttäjälle, joten kannattaa tutustua siihen etukäteen ja säätää sivu sekä yksityisyysasetukset kuntoon ajoissa."

Siis "vanhoja tilapäivityksiä ja viestejä käyttäjän seinältä", EI yksityisviestejä!

Vierailija
12/14 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seinälle, siis kun selasin vanhoja tapahtumia eteenpäin oli kyllä tullut vuodelta 2009 monta YKSITYISVIESTIÄ! Ei koko keskustelua, mutta pätkiä, ei kiva, poistin kaikki ja yksitellen. Ja toinen mielenkiintoinen juttu oli, että lähes kaikki vuosien 2009-2010 tilapäivitykset oli kadonnut. Että silleen...

Vierailija
13/14 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertokaa joku ihan yksityiskohtaisesti että miten ne poistetaan!?

Ja sille joka irvaili suomalaisia aivottomiksi, lue uutisia.

http://www.iltalehti.fi/digi/2011121714963046_du.shtml

Vierailija
14/14 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun viestiketjun niin siihen tulee nappula jossa lukee TOIMET ja siitä sitten valitaan poista viestit kohta. Mulla ei kuitenkaan yksityisviestit missään vaiheessa ole seinälle timelinessa tulleet ja muutenkin timeline toimii mulla oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi