Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi fb pitäisi nyt siivota?? Mitä tarkoittaa?

Vierailija
18.12.2011 |

Liittyy timelineen. Mutta miksi se kannattaa siivota? Voiko joku vielä tarkentaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pienetkin kommentit oli poimittu janalle. Ihan krääsää koko aikajana täynnänsä. Tyhjensin sieltä kaiken marraskuuta 2011 vanhemmat jutut pois. Se oli mun ratkaisu.

Kannattaa ladata se ja katsoa, miltä näyttää ja päättää sitten mitä jätät ja mitä poistat.

Vierailija
2/22 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä sinun seinälle on kirjoitettu. + kuvat ja muut.

Ongelman tästä tekee se, että vuonna 2007 monella oli vain muutama fb kaveri joten tuli jaettua elämästään ehkä sellaisia asioita mitä ei nykypäivän kaikkien 200 kaverin (työkavereita, exä jne.) haluaisi näkevän. Minä en ainakaan vuonna 2007 ajatellut, että silloisia juttuja pääsee yllättäin joku yhdellä klikkauksella lukemaan viiden vuoden kuluttua.

Nyt pitäisi sitten viesti viestiltä yksittäin käydä läpi ja blokata esim työkaverit pois.

jep jep. Yllätyksiä tulee monille ja paljon.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi siellä näkyy yksityisviestit. Kannattaa poistaa jos ei halua kaikkien lukevan.

Vierailija
4/22 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi siellä näkyy yksityisviestit. Kannattaa poistaa jos ei halua kaikkien lukevan.

tuota en huomannutkaan.........

Vierailija
5/22 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkyi. Kannattaa ottaa timeline käyttöön jo aiemmin ja siivota se.

Vierailija
6/22 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon käytän yv:ejä ja siellä ne omassa laatikossaan edelleen on.

Vierailija
7/22 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne edes voi poistaa?

Vierailija
8/22 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nyt vaan joillain näkyy, etenkin siis -07-08 vuosien viestit. Minulla näkyi.

Vierailija
9/22 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää, jotka vinkuu että privaviestit näkyy on tod.näk. niin idiootteja fb-käyttäjiä, et ovat käyneet omasta mielestään keskusteluja privana, mut ovatkin keskustelleet seinällään. Tollasia on munkin kaverilistalla muutama.

Vierailija
10/22 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku ystävällinen laittaa sellaset for dummies-ohjeet mulle? :)

Vierailija
11/22 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän timelineen? haun kautta tulee say it social -onko se se?

Vierailija
13/22 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Timeline eli Aikajana-näkymä voi paljastaa käyttäjän vuosia vanhoja tilapäivityksiä ja viestejä käyttäjän seinältä kenelle tahansa Facebook-käyttäjälle, joten kannattaa tutustua siihen etukäteen ja säätää sivu sekä yksityisyysasetukset kuntoon ajoissa."

Missä puhutaan yksityisviesteistä??!!

Ei niin yhtään missään.

AV-mamma vaan kuvittelee, et kaikki on privaa ;)

Vierailija
14/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä näkyi siellä ihan YKSITYISviestejä vuosilta 2007-2009. Kaikilla ei näy. Kaverin kanssa testattiin, ja ne näkyi sillekin. Eli kyseessä ei ole se, että viestit näkyisi timelinessa vain viestittelijöille. Ja ei, en ole urpo av-mamma, vaan mulla on ihan teknisen alan koulutus.

Vierailija
15/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

priva viestit. Mm. Ystäväni puhelinnumero! Olisi kiva tietää mitä muiden seinillä on minusta! Siis minun kirjoittamaani. Kun sitä ei mistään näe!

Vierailija
16/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pienetkin kommentit oli poimittu janalle. Ihan krääsää koko aikajana täynnänsä. Tyhjensin sieltä kaiken marraskuuta 2011 vanhemmat jutut pois. Se oli mun ratkaisu.

Kannattaa ladata se ja katsoa, miltä näyttää ja päättää sitten mitä jätät ja mitä poistat.

Mulla ei löydy mistään mitään mainintaa kok timelinesta....

Vierailija
17/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sännöllisin väliajoin. Itse olen siivonnut seinä parin viikon välein.

Toisaalta, olen joskus uusien kavereiden vanhoja päivityksiä lukenut ja nauranut, etteikö ne ääliöt tajua sitä, että näitä voi lukea kuka tahansa uusi kaveri.

ja mitä sinun seinälle on kirjoitettu. + kuvat ja muut.

Ongelman tästä tekee se, että vuonna 2007 monella oli vain muutama fb kaveri joten tuli jaettua elämästään ehkä sellaisia asioita mitä ei nykypäivän kaikkien 200 kaverin (työkavereita, exä jne.) haluaisi näkevän. Minä en ainakaan vuonna 2007 ajatellut, että silloisia juttuja pääsee yllättäin joku yhdellä klikkauksella lukemaan viiden vuoden kuluttua.

Nyt pitäisi sitten viesti viestiltä yksittäin käydä läpi ja blokata esim työkaverit pois.

jep jep. Yllätyksiä tulee monille ja paljon.......

Vierailija
18/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Vierailija
19/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

vaikka siitä facebook-haku -palkista. Kirjoita hakuun "aikajana".

Vierailija
20/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liittynyt FB:iin alkuvuodesta 2009 ja en ole löytänyt pikaiseen selattuna Timelinesta mitään muita kuin seinäkirjoitukset ja tilapäivitykset, tykkäykset, kuvat, linkit.

Ei kyllä kauheasti ole salailtavaa, mutta pari sellaista juttua, mitä en ihan kaikkien silmille halua.

Toisaalta en jotenki usko koko juttuun, että ne yv:t tai chatit julkiseksi tulis. Koska minusta se ois jo laitonta FB:n "ylläpitäjiltä", kai??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä