miksi painoni ei laske?
Olen ennen lapsia ollut todella hoikka. !70/58 ja nykyään olen 170/70, paino on tippunut nyt 5kg ja jämähtänyt tähän. Haluan siihen panoon mitä ennen lapsia. Syön todella vähän. Aamulla yksi tumma leipä tai näkkileipä ja maitoa. Lounaalla normiruokaa. Välipalana monesti kahvi maidolla ja omena. Illalla ehkä hiukan ruokaa tai siten leipä. Ei pitäisi olla liikaa syömisiä.
Kommentit (26)
Karppauksesta on tullut ihme muoti-ilmiö. Älkää aloittako sitä, ei ole terveellistä. Lukekaa netistä haitat. ps. paino nousee karppaajilla helposti takaisin!
Ruotsissa jo suositellaan vähähiilihydraattista ruokavaliota esim. 2-tyypin diabeteksen hoitoon.
miten uitetaan ruoka tai kana rasvassa?
ap
jossa on kunnolla voita tai oliiviöljyä. Tai tee vaikka uunissa ja laita kanalle runsaasti juustoja ja kermaa.
Proteiinin lähteenä voit käyttää lihaa, munaa, kalaa, juustoja ja pähkinöitä, samoin jogurttia ja rahkaa. Ei se aina tarvitse olla filettä. 
..mutta ota nyt hyvä ihminen asioista selvää äläkä täällä kysele idioottimaisuuksia. Kirjaudu Kiloklubiin, varmaan kaikkein vähiten hihhuloinnista kärsivä painonhallintakeino.
Ootko jotenkin yksinkertainen kun täällä kyselet, miten uitetaan kana rasvassa tai pitäiskö syödä kaksi kertaa päivässä.
Netti on täynnä tietoa, miksi odotat, että sulle täällä laaditaan ikioma ruokaohjelma, olletikin kun mikään, mitä ehdotetaan, ei SULLE KÄY????
Sieltä ei löydä niitä hemmetin ruoka-aineita helposti. Hirveää etsimistä. Lisäksi ei näytä miten sinun pitäisi syödä laihtuaksesi.
ap
Porkkanassa on hiilareita n. 6g/100g, perunassa 17!! Lanttu samassa porkkanan kanssa. Syö kukkakaali kukkakaalina jos maistuu paremmin. Minulla tippuu paino myös juureksilla.
Laktoosi-intoleranssista en kärsi enää kun karppaan, kumma juttu. Menee partaäijät ja muut ihan ilman vaivoja. Tosin tykkään Lidlin vastaavasta jogurtista enemmän ja on edullisempaa. Kai teidän muksut syö kanaa ilman karppaustakin??? Ei sitä tarvitse ostaa yhtään enempää kuin ennen. Karppaus on rasvadietti, ei proteiinidietti. Sun pitää lisätä rasvaa, eli uittaa se kana rasvassa. Yllättävää, mutta toimii.
En syö minäkään pekonia. Syön aamupalan, lounaan ja päivällisen, en mitään muuta eikä ole nälkä.