Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin jättämässä poikaystävääni perjantaina, mutta kun se paljasti ostavansa matkan joululahjaksi...

Vierailija
18.12.2011 |

... se jäi siihen. Nyt on paha mieli, koska en jättänytkään sen takia, että matkallahan on aina mukavaa! Vähän paha mieli kaikkien puolesta, mutta kaipa se on kestettävä vielä puolisen vuotta ihan vaan matkan takia. Lähdemme ilmeisesti joulun jälkeisellä viikolla, kun molemmilla on lomaa ja varmaan pitää muutama kuukausi sen jälkeenkin kohteliaisuussyistä kestää miestä.

Mitä itse tekisit tässä tilanteessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin yhdestä eksästä ihan joulunalusviikolla ja oltiin tietysti ehditty hankkia toisillemme lahjatkin, melko pienet onneksi.

Vaihdettiin ne sitten kuitenkin aatonaattona ettei jää turhaa nurkkiin pyörimään.

Vierailija
2/5 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulle kävi noin. Vei tyttöystävänsä New Yorkiin ja kaksi viikkoa matkan jälkeen eukko sanoi, että hän on jo kauemman aikaa miettinyt suhteen tulevaisuutta ja että sitä ei ole. Oli tullut vähän käytetty olo surulliselle pojalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi tulee huijatuksi ja itse sit 'joudut' kärvistelemään vielä puoli vuotta, ettei mies tajua.

Vierailija
4/5 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta sinun pitäisi jättää poikaystäväsi jo nyt, jos olet niin kerran päättänyt. Ehkä matkan saa vielä peruutettua tai vaihdettua?

Parisuhteissa rehellisyys on aina ensimmäinen prinsiippi, jos menet matkalle nyt ja jätät kuukauden kuluttua niin huonot muistot jää. Itse miehenä luulen, että alkujärkytyksen jälkeen poikakaverisi arvostaa sitä, ettet lähtenyt matkalle teeskentelemään rakastunutta.

Vierailija
5/5 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä aikoo kosia sinua.

Paras kertoa heti rehellisesti, mitä olit miettinyt ja miten menit hämillesi matkasta. On hänen valintansa, haluaako silti lähteä kanssasi matkalle. Itse tein kerran pitkään suunnitellun matkan seurustelun päättymisen jälkeen. Ne olivat parhaat jäähyväiset koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi