Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytiin miehen mummolla viemässä joulukukka

Vierailija
18.12.2011 |

ja samalla siivosin keittiössä, tyjjensin jääkaapista vanhat ruuat pois jne.

Äsken anoppi soitti ja ihmetteli, miksi olin viskonut roskiin kaikki mummin ruuat. Tämä oli itku kurkussa soittanut anopille, että eilen tuodut ruuat on nyt kaikki roskissa. Sanoin heittäneeni pois vain ne, joissa oli päiväys mennyt vanhaksi, siellä oli jotain lokakuusta asti! Ei sellaisia säilytellä, vaikka anoppi ja äitinsä miten pihejä ovat.

Anoppi ilmoitti, että seuraavalla kerralla voisin pakastepurkin päiväyksen sijaan haistaa ja vaikka maistaa, mistä on kyse. Ruuat olivat kuulemma ihan tuoreita, vain kannessa väärä päivä. Ja nyt mies tuolla ilkkuu minulle, että anoppilan joulupöydässä jokainen jauhopussi ja makkara tuodaan näytille, että ymmärrän, mikä on syötävää.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen eniten, että eikö aloittaja todellakaan mummolle mitään sanonut, ennen kuin kaapintyhjennyksen aloitti.

Ei aloittaja ole missään vaiheessa väittänytkään, että ruuat olisivat olleet PILAANTUNEITA, vaan että oli VANHAT PÄIVÄYKSET.

Mutta pakastettaviin todellakin merkitään PAKASTUSPÄIVÄ, ja jos käytetään vanhoja rasioita ja niiden kansia, ei päiväyksiä yleensä ryhdytä muuttelemaan.

Olen minäkin jonkun mummon kaapista heittänyt oikeasti vanhentuneita pois, tai itse asiassa syötin niitä hänen koiralleen. MUTTA EN KYSYMÄTTÄ!

Jotkut ihmiset ovat päiväysten kanssa niin fanaattisia, että varmaan heittävät pois eilen "vanhentuneet" suolatkin, vaikka ne säilyisivät käyttökelpoisina tuomiopäivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi