miksi ihmisillä ei voi olla omat sängyt??
Kommentit (8)
nousematta ylös. En myöskään jaksaisi juosta lapsia rauhoittelemassa pitkin yötä(mun esikoinen kärsi yöllisistä kauhukohtauksista). Paljon helpommalla on päästy kun pienet saa nukkua vieressä. Ihan ennen kouluikää ne on siirtyneet omiin sänkyihin, omiin huoisiin ja alkaneet nukkua läpi yön.
ihmistne nukkumisjärjestelyt. Tehkää te, mikä teidän perheelleenne parhaiten sopii ja anna muiden tehdä, kuten heille sopii. Eikös jeh?
vaikka siihen, että kaikki voivat nukkua rauhassa, eikä vauvan tarvitse herätä kaipailemaan - meidän vauva nukkui jossain vaiheessa kaikki päiväunetkin sylissä tai liinassa, yksikseen heräili jatkuvasti. Lisäksi on niin paljon helpompaa, kun ei tarvitse yöllä nousta mihinkään peittojen alta.
Kaiken lisäksi musta on ihanaa nukkua vauvan vieressä. Hänelle on varattuna sänky siihen vaiheeseen, kun emme mahdu enää kaikki tähän tai vauva alkaa kaahia itsekseen sängystä pois.
että miksi aikuiset nukkuu yhdessä ja lasten pitäisi nukkua yksin. Sai vielä vuoden jatkoaikaa meidän sängyssä ja muutti sitten yhdessä pikkusiskon kanssa samaan huoneeseen.
puutalo, sisälämpötila on talvisin 16 astetta. On ihana nukkua vierekkäin lämpimässä, vanha tapa jo kivikaudelta saakka.
nukkumaan vauvasta kauempana kuin 20 sentin etäisyydellä, ikinä. Se olisi kidutusta ja olen tosissani.
T: kolmen lapsen äiti
erikseen. Meillä on kaikilla ihan omat sängyt, mutta silti nukutaan usein samassa sängyssä (vauva aina, vaikka hänelläkin on oma sänky), koska sen tyyppinen läheisyys on mielestämme luonnollista ja tuo meidän perheellemme hyvinvointia. MInun mielestäni parivuotiaan sänkyyn pyrkijän käännyttäminen omaan sänkyyn on julmaa ja täysin epäluonnollista.