Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hauskaa on Jani-Petterissä?

Vierailija
12.02.2012 |

Voisko joku oikeasti valaista mitä hauskaa J-P:ssä on?

Olen yrittänyt ymmärtää, mutta nauramaan hahmo ei minua saa.. Ennemminkin vaihtamaan kanavaa esim. kymppitonni-imitaatio..

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Jani-Petteri ei saisi naurattaa :-)

Oon samaa mieltä, että selitettynä tuntuu tosi epäkorrektilta ja loukkaavaltakin nauraa 6-vuotiaalle outolinnulle. Mutta kun se vaan on hauska, jollain mustalla ja kummalla tavalla. Vähän kuin Hieno, mutta se ei toiminut oikeasti, oli välilä vain vastenmielinen.

J-P on vaan niin aidon sympaattinen hahmo. Se ilmeettömys ja taaperrus lasermiekan kanssa, mulla se vaan toimii ja nauran hervttomamana. Perheen teinipoika ja mies taas rätkättävät Uskon sananmuunnoksille, vaikka mun mielestä ne on niiiin kuluneita.

Leena on kylläkin meidän kaikkien yhteinen voittajasuosikki.

Vierailija
2/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin tällainen Leena-täti, 30 vuotta ulkomailla asunut, hirrrrveen kauan ja hirrrrveen nättiä Suomessa kaikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Eevertti Luttinen puolestaan ei ole. Mitä uutta on kaksimielisiä vitsejä viljelevässä kaappihomopastorissa? Tämänkin hahmon vitsit sinänsä kyllä naurattavat.

Kaappihomopastorissa, jolla ei kaiken lisäksi ole kuin yksi ainoa vitsi "mä olen nyt täällä kaapissa" ja sitten joku pikkunäppärä sanankäännös perään.

Leena on hyvä!

Vierailija
4/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena on paras, moniulotteinen hahmo jossa on paljon hauskoja piirteitä ja sen hahmossa pystyy keksimään vaikka mitä juttuja. JP:n jutut pitäytyy koko ajan samassa, tylsää.

Vierailija
5/38 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki edellisen kauden hahmot olivat sympaattisia omalla tavallaan. Harmi kun loppui niin nopeaan juuri kun hahmoihin ehti "kiintyä".

Vierailija
6/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku oikeasti valaista mitä hauskaa J-P:ssä on?

Olen yrittänyt ymmärtää, mutta nauramaan hahmo ei minua saa.. Ennemminkin vaihtamaan kanavaa esim. kymppitonni-imitaatio..

on aika aika laaja sanavarasto ja yleissivistys kuusivuotiaaksi.

Vaatii vissiin hieman älyä katsojaltakin jotta huomaa miten hieno hahmo Jani-Petteristä on kehittynyt.

Vierailija
7/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asberger-syndrooma - epäsosiaalinen tietoniekka

ps. kaikki assit ei toki ole tuollaisia tietoviisaita

Vierailija
8/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai saa sen takia ääniä, huono hahmo ja huonot jutut

Vierailija
9/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika aika laaja sanavarasto ja yleissivistys kuusivuotiaaksi.

Vaatii vissiin hieman älyä katsojaltakin jotta huomaa miten hieno hahmo Jani-Petteristä on kehittynyt.

Vierailija
10/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauraa, jos ei naurata? Vaihda kanavaa, kuule, ihan vapaasti.

Minusta J-P on loistava, ja se kymppitonni-imitaatio oli parasta sketsiviihdettä, mitä olen nähnyt; hirnuin kippurassa, ja kyllä teki nauru hyvää! Eikä minun nenääni kaiva yhtään, jos joku muu ei arvosta tämäntyyppistä huumoria, en ymmärrä, miksi sinua tuntuu vaivaavan se, että monet muut pitävät Jani-Petteristä.

Minäkään en nauti esim. jalkapallon tai golfin katselusta. Ei viihdytä sitten niin pätkääkään, vaan vaihdan kanavaa saman tien. En silti kysele keskustelupalstoilla, että "voisiko joku vääntää rautalangasta, mitä viihdyttävää tai kivaa golfin katselussa on". Ymmärrän nimittäin, että joku muu voi pitää viihteellisenä ja kivana sellaistakin tuotosta, joka minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta.

Vierailija
11/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se huvittaa. Mä taasd en voi tajuta miten joku nauraa pastorille...tylsä hahmo!

Vierailija
12/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää suorastaan koko "tyyppi". muutenkin kyllästynyt iinan pärstään. kuustosia näkee liikaa telkkarissa.

Vierailija
13/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska hän on kuusivuotiaaksi melko tietoviisas ja hänellä on suuri sanavarasto. Mua naurattaa, koska olen tuntenut joitakin samanlaisia lapsineroja.

Vierailija
14/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole nähtgy jo tarpeeksi? Hänekin joka vuosi ratsastaa samoilla alapäävitseillään...

Vierailija
15/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä lie pastori silli-kopioon. Leena on huippu!

Vierailija
16/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kyllä älyä vaadi :D

eri mieltä. Menepä johonkin lähiöräkälään kysymään niin ei se porukka paljoa tajua... tästäkään asiasta.

Vierailija
17/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Eevertti Luttinen puolestaan ei ole. Mitä uutta on kaksimielisiä vitsejä viljelevässä kaappihomopastorissa? Tämänkin hahmon vitsit sinänsä kyllä naurattavat.

Vierailija
18/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkoonkin "lapsinero" jne. mutta mitä hauskaa siinä on, että hahmo on kiusattu ja hänen vitsinsä liittyvät kiusaajan uhkailuun. Vieläpä aika huonoa huumoria yhdessä jaksossa, jossa vitsinä oli se, että JP käynyt hakkaamassa "Teron" varamiehen kanssa. Ei luulisi paljon naurattavan niitä, jotka oikeasti joutuvat kiusaamisen kanssa taistelemaan. Siinä ei ole mitään naurattavaa.

Vierailija
19/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkään jani-petteristä siis todella ällö kaksmielinen pappi--hyi !

Vierailija
20/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitti Uskon reippaasti siinä sananselityksessä. Samoin Leena nöyryytti Hienoa. Uskon hahmo on niin nähty jo ennenkin.