Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Vierailija kirjoitti:
Hep
jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministihallitus on näitä heikkolahjaisia täynnä. Sortavat miehiä.
Eikös feministit ole tasa arvon kannattajia sukupuolien välillä?
Missä viipyvät sitten toimet asevelvollisuuden tasa-arvoistamiseksi, Miehiin kohdistuvan väkivallan torjumiseen tai isyyslain korjaamiseksi ja isyyshuijauksiin puuttumiseen`?
ka en tiiä XD
Sukulaiseni. Ei ole oikeastaan koskaan ollut töissä. Nyt nelikymppisenä pääsi eläkkeelle. Eläke 1590 e.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiseni. Ei ole oikeastaan koskaan ollut töissä. Nyt nelikymppisenä pääsi eläkkeelle. Eläke 1590 e.
Jaa XD
Sanna Marin, versio 1.1. Version 2.32 multimodaalinen platformi alkaa olla jo hyvällä mallilla.
Mä tiedän yhen heikkolahjaisen nimittäin Leonardo Da Vinci sen nimi tais olla. Elänyt joskus 1400 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin, versio 1.1. Version 2.32 multimodaalinen platformi alkaa olla jo hyvällä mallilla.
jep XD
Niin ja mahto se toi muuan matemaatikkoki olla heikkolahjainen olikohan sen nimi nyt Elbert Ainstein vai oliko se sittenkin Albert Einstein XD
Kaikki jotka ovat maailmaa muuttaneet niin on normaalien immeisten mielestä heikkolahjaisin XD
Aika heikkolahjaisia kommentoimassa ainakin tässä viimeisellä sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Aika heikkolahjaisia kommentoimassa ainakin tässä viimeisellä sivulla.
on vai sitä minä en tiennytkään? 😀
Mikä on heikkolahjainen ja kehitysvamma onks ne jotain syötävää?😀
Josif Stalin ja Benito Mussolini oli todella heikkolahjaisia XD 😂
Heikkolahjaisia on kaikki ne joilla on lehmiä😂
Kukaan normiälyinen ei luo paskaa XD
Donald Trump se vasta heikkolahjainen onki ja silleen😀
Kaikki psykologit ja lääkärit on heikkolahjaisia kun tommosia diagnooseja antavat ihmisille😀😂
En maha oikeesti tuntee yhtään heikkolahjaista mutta yhden Kehitysvammaisten tunnen nimittäin oman pikkusiskoni😂😀
Mut minä ite oon indigochild tietenkin😂
Hep