Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
Vierailija kirjoitti:
Syökää paskaa
T: Husu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökää paskaa
T: Husu
??
Eilen oli yhdeksäs kerta kun tänä vuonna join alkoholia. 7.1 join kans alkoholia,unohtu mainita silloin kun aiemmin tuossa yksi päivä luettelin mun alkoholin juomis päivät.
Ihan niinkuin ketään kiinnostaisi milloin minä olen juonut alkoholia.
Salkkari näyttelijöiden oikeita nimiä. Ismo Laitela= Esko Kovero, Kalle Laitela= Pete Lattu,Miia Laitela= Venla Saartamo, Jukka Salin= Jouko Keskinen, Hanna Salin= Tarja Omenainen, Aleksi Salin= Tuomas Kytömäki, Saku Salin= Jasper Pääkkönen,Silja Salin= Jonna Keskinen,Vauva Sofia Salin= Patricia Von Sybel, Maarit Salin= Jaana Saarinen, Seppo Taalasmaa= Jarmo Koski, Ulla Taalasmaa= Maija-Liisa Peuhu, Kari Taalasmaa= Tommi Taurula, Elina Taalasmaa= Sanna Lius, Aki Nikkinen= Sami Uotila, Markus Ekholm= Andrei Sandberg,Jenni Vainio= Anu Palevaara, Katja Vainio= Anu Koskinen, Toni Veijalainen= Kristo Salminen
Minä en muista tällä hetkellä Jaana Niemisen enkä Roosa Kemppaisen oikeita nimiä. Enkä kehtaa googlettaa.
Niin tuon takia tuosta luettelosta ei tullut tuon pidempää.
Eiks trolleja yleensä haukuta? 🤔
Kukaan ei viitti puhua mitään 😢😢
Eiks afrikkalaiset oo heikkolahjaisia? 🤔
Tunnen. itseni. Useampi korkeakoulututkinto takana. En tiedä miten. Tuurilla varmaan :(
Mut mie oon maailman heikkolahjaisin ihminen😀
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. itseni. Useampi korkeakoulututkinto takana. En tiedä miten. Tuurilla varmaan :(
Tuurilla ne laivatkin seilailee 👍😀
En oo kun trulli 😀