Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvamma ja heikkolahjaisuus tarkoittaa vaan sitä että on älyllisesti huono. Mutta voi olla muuten lahjakas 😄 Ja kaikkien äly ei tuu ilmi älytesteissä 😄
Tyhmä ei voi olla lahjakas koskaan. Keskiverto voi olla intohimoisesti harjoittelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvamma ja heikkolahjaisuus tarkoittaa vaan sitä että on älyllisesti huono. Mutta voi olla muuten lahjakas 😄 Ja kaikkien äly ei tuu ilmi älytesteissä 😄
Tyhmä ei voi olla lahjakas koskaan. Keskiverto voi olla intohimoisesti harjoittelemalla.
Ei ehkä älyllisesti. Mutta jollain muulla tavalla 😄
Maailmassa on paljon asioita missä voi olla lahjakas 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä älyllisesti. Mutta jollain muulla tavalla 😄
Esim jotkut urheilijat ovat hyvin lahjakkaita, mutta kun heitä haastatellaan, niin huomaa kyllä sen ettei penaalin terävin kynä ole.
Jos jollain on vaikka hyvät unenlahjat ja tykkää nukkumisesta niin sehän olisi hyvä sänkyjen koemakaaja. 😄
Tänään on Minna Canthin päivä 😄
En tunne mutta koulussa oli noita
Yksi on viherrakentaja ja toinen on rekkakuski
Vierailija kirjoitti:
En tunne mutta koulussa oli noita
Yksi on viherrakentaja ja toinen on rekkakuski
Ai mitä koulussa oli noita? 🤔😄
Tämmöisen tunnen kyllä kun vaimoni on muuttunut Laiskiaiseksi. Oli ennen 60kg ja nyt 100+ eikä ole kiinnostunut mistään. Osaa tehdä vain yhde asian enää elämässä: vaihtaa patterit kaukosäätimeen ettei netflixsatumaailmassa eläminen vaan lopu sohvaanjuuttuneena. Tämä vähän harmittaa? Joo noin niin kuin lievästi..
Tunnen muutaman. Ovat eriasteisesti heikkolahjaisia. Jokainen jonkinlaisissa avustavissa duuneissa suurkeittiössä, päiväkodissa ja vanhainkodissa. Ovat erittäin sitoutuneita ja luotettavia työntekijöitä, joilta sujuvat sopivat tehtävät hyvin.
Yhdelläkään ei ole ajokorttia, ei älykännykkää, eikä muitakaan älylaitteita.
Peruskoulu käytynä rimaa hipoen. Jokainen naimisissa fiksun oloisen miehen kanssa (jaksaa hämmästyttää mua), aikuiset fiksut lapset jo maailmalla.
He ovat tasapainoisia ja vaikuttavat onnellisilta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta en tiiä mitä? 🤔
t4p4 itsesi kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta en tiiä mitä? 🤔
t4p4 itsesi kiitos
Mitä luetteloimista itsessäni on? 🤔
Se koira älähtää johon keppi kalahtaa xdd
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää johon keppi kalahtaa xdd
Oonko minä koira? 🤔 No minä olen sitten ainakin maailman fiksuin koira 😄😂😛
Tänään on seko sunnuntai mulla 😂😄
Tai työntekijöiksi. Maailmassa ei riitä kaikille töitä kumminkaan niin osan ihmisistä on pakko olla koko elämänsä ajan eläkkeellä tai elää yhteiskunnan tukien varassa. Sen takia ihmisille annetaan diagnooseja. Se on vaan tuurista kiinni että kuka saa diagnoosin ja kuka ei 😄