Mitä veikkaatte.. ottaako mies yhteyttä?
Tapasin lauantaina baarissa yhden ihanan miehen. Meillä synkkas heti ja meni jutut yhteen. Jatkettiin sitten miehen kämpille, nukuttiin vaan ja pussailtiin eikä vaihdettu edes numeroita. Kerroin missä olen töissä ja mies sanoi tulevansa maanantaina moikkaamaan.
Maanantaina mies tosiaan tuli ja käytiin siinä sitten samalla kahvilla. Kysyin sitten haluaisko vielä tavata ja sanoi vaan että ehdottomasti ja antoi oman numeronsa ja pyysi soittamaan. Ainakin vaikutti ihastuneelta.
En sitten soittanut samantien ja mies oli käynyt keskiviikkona taas kyselemässä mua ja antanut käyntikorttinsa.
Soitin sitten sinä iltana ja mies oli juuri kaverillaan eikä ehtinyt kauaa puhua. Ehdotti että jos tosiaan käytäis kahvilla joku päivä ja sanoi että viikonloppu on töiden takia kiireinen, että ens viikko olis parempi (huominen tai tiistai). Ja sovittiin että palataan asiaan.
Nyt olen sitten odotellut että koskahan se soittaa :D Mitä luulette? Ja jos soittoa ei kuulu, niin pitäiskö ottaa itse yhteyttä ja miten. Oon vielä nuori (22) että ajattelin kysyä teidän neuvoa :)
Kommentit (4)
Alunperin mies antoi numeronsa ja pyysi soittamaan. Soita tänään tai huomenna ja ehdota tapaamista tiistaiksi.
Miehen ihastumisesta et voi vielä tietää, mutta kiinnostuneelta vaikuttaa.
siis sukupuoliyhteyttä baarihutsulta kun vaimon kanssa on hiljaisempaa.
kysäiset tapaamisesta tai ehdotat sinulle sopivaa ajankohtaa.