Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hittoa???Mulle oli eilen soitettu yöllä 3 kertaa,

Vierailija
18.12.2011 |

kolmen ja puoli neljän välillä jostakin numerosta, jota en tunne ja kaksi kertaa oli annettu mennä pyhelinvastaajaan ja sieltä kuului molemmilla kerroilla minuutteja Jenni Vartiaisen biisiä "Missä murusein on..jne." eikä mitään muuta!

Oon ihan ihmeissäni, että mitä tämä on. Onneksi puhelin oli äänettömällä, enkä herännyt puheluihin. Katoin enirosta puhelimen tiedot ja sen omistaa ihan outo mieshenkilö, jota en siis tunne...mutta asuu kuitenkin tässä samassa kaupungissa osoitetietojen mukaan ja on suurinpiirtein ikäiseni.

Itselläni on salainen numero, joten en tiedä, että mistä se sen on saanut. Naamakirjasta löysin ilmeisesti saman henkilön eikä ollut lainkaan tutun näköinen.

Nyt vaan tosissaan kummastuttaa, että miksi ihmeessä se soitteli minulle keskellä yötä??? Minulla on mies ja pienet lapsetkin, joten jos minut jostakin tuntee niin tietää varmasti senkin.

Toisaalta tuntuu kummalliselta sekin, että olisi soitellut vahingossa väärään numeroon..jotenkin en usko siihenkään..

Mitä tehdä siis?? Soittaa ja kysyä, että kuka sä oot ja miksi mulle soittelit vai unohtaa koko juttu?? Miehelle en asiasta puhunut mitään, koska en halua aiheuttaa riitaa, hän voisi ymmärtää väärin ja luulla meillä olevan jotakin tms..

Mitähän tässä nyt sitten tekisi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkei tosiaan ole miehelleni soitellut tota biisiä.. kuulosti niin tarkoituksella soitetulta se biisi..

No viimeyönä ei tullut soittoja, joten jospa se oli sitten tässä:) Toivon niin..

Vierailija
2/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan näitä tulee, kuka milloinkin erehtyy numerosta. Ikinä en ole miehelle ryhtynyt kertomaan, että se ja se soitti, en kyllä tunne ollenkaan, mutta puhelu tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka nusas sua "pikkujouluissa" kun sammuit takkahuoneeseen. Et varmaan muista itse vaan.

Vierailija
4/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietettyä, pienten lasten kotiäiti kun olen.

Nyt tuli vaan mieleen paska-juttu...että kun mieheni tekee viikot töitä eri paikkakunnalla ja asuukin siis viikot siellä ja tulee kotiin noin joka toinen viikonloppu (välillä siis myös viikonloppuisin töissä) niin jos se olikin joku miehen toinen nainen ja laittoi ihan kettuillakseen mulle tollasia viestejä, kun ikävöi minun miestäni..mieheni oli siis just tän viikonlopun kotona.. Ehkä soitteli kaverinsa puhelimesta tms.

Ehkä kaukaa haettua, mutta mahdollista silti..

Vierailija
5/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietettyä, pienten lasten kotiäiti kun olen.

Nyt tuli vaan mieleen paska-juttu...että kun mieheni tekee viikot töitä eri paikkakunnalla ja asuukin siis viikot siellä ja tulee kotiin noin joka toinen viikonloppu (välillä siis myös viikonloppuisin töissä) niin jos se olikin joku miehen toinen nainen ja laittoi ihan kettuillakseen mulle tollasia viestejä, kun ikävöi minun miestäni..mieheni oli siis just tän viikonlopun kotona.. Ehkä soitteli kaverinsa puhelimesta tms.

Ehkä kaukaa haettua, mutta mahdollista silti..

Mutta jos sulla on salainen numero niin miten olis saanut sen?

Vierailija
6/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tekis yhtikäs mitään. 99% varmuudella kännivikasoitto, joten mitä kerrottavaa siinä on miehellekään. Eri asia, jos tulee uusi puhelu päiväaikaan.

Vierailija
7/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita siihen numeroon mistä puhelut tuli ja selvitä oliko vahinko vai mikä. Saat rauhan sielullesi ennen kuin teillä on avioero jo vireillä.

Vierailija
8/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamakirjasta..jos siis on sama henkilö.

Apuja nyt! Mitä ihmettä te tekisitte tässä tilanteessa?? Oottelisko vaan, että jos vielä tulee soittoja niin sitten lähtisin selvittämään asiaa ja jos ei niin antasin vaan olla..

Vierailija
9/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan turhaan keräät nyt asiasta paineita.

Ensinäkin nyt kerrot asiasta miehellesi (aika outoa olisi olla kertomatta) ja laitat sitten tälle henkilölle viestin, että sorry, olet laittanut viestejä ym. väärään numeroon.

Miksi ihmeessä nyt stressata moista?

Vierailija
10/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän hän vasta epäileekin, jos puhelut jatkuvat, etkä ole kertonut mitään.

Vierailija
11/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysy oletko laittanut viestit varmasti oikeaan numeroon, koska ette tunne toisianne.

Luulisi tulevan selitys, jos ei tule on mennyt väärään paikkaan.

Vierailija
12/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vieras mies soittelee...

Vierailija
13/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisia parisuhteita ihmisillä on, jos joutuu salailemaan toisten töppäilyjä sen pelossa, että kumppani ei uskokaan omaa tarinaa.. Todennäköisimmin tyyppi on humalassa valinnut väärän numeron, vaikka voihan olla myös, että joku kaverisi on antanut numerosi omanaan. Tai joku jopa ihan sattumalta antanut numerosi omanaan, kun on keksinyt päästään. Kannattaa tietysti viesti laittaa, niin tietää se soittelijakin sitten, mitä on tehnyt.

Vierailija
14/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän hän vasta epäileekin, jos puhelut jatkuvat, etkä ole kertonut mitään.

Vierailija
15/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano, että sinulle oli soitettu siitä numerosta. Kysy, mitä asia koskee.

Vierailija
16/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noita kännipuheluita tulee soitettua vääriin numroihin yllättävän helposti... vaikka sitä muka niin tihrustaa mille nappulalle sormeaan (sormiaan ..) tökkii. Ja sitten vaan sieltä soitetut -valikosta uutta matoa koukkuun! Jep jep.

t, nolojen tilanteiden nainen

p.s. kerro tosiaan sille miehelles heti, että joku nyt ränkyttää väärään numeroon

Vierailija
17/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kerran aiemminkin on käynyt vähän samalla tavalla ja joku mies soitteli minulle ja sanoi haluavansa tutustua ja kysyi, että muistanko häntä ja hän on niin rakastunut jne jne. ja sanoi, että sullahan on sellanen auto jne.

Sanoin silloin, että nyt kyllä taisit soittaa värään numeroon ja olet erehtynt henkilöstä jne. Puhelimessa niin uskoinkin olevan. Kunnes sitten myöhemmin hoksasin, että kuka se tyyppi puhelimessa olikaan. Yks autohuollossa töissä ollut ukko, jolla olin käynyt auton huollattamassa edellisenä kesänä ja sitä autoa ei meillä ollut enää tuon puhelun aikaan, joten en osannut puhelimessa asiaa heti yhdistää.

Uskomatonta, että mies oli säästänyt numeroni, jonka olin antanut vain sen vuoksi, että ilmoittaa minulle kun huolto on valmis ja voin hakea auton pois jne... Ja sen muutaman sanan vaihson jälkeen oli muka niin rakastunut! En siis ollut ennen autonhuoltoa enkä sen jälkeen tyyppiä koskaan edes nähnyt!

Onneksi jätti sitten soittelun siihen!

Eli tällä pohjalla taas epäilyttää, että mikä tässä öisessä soittelussa oikein oli takana..

Vierailija
18/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahinkonäppäilyjä perjantaiyön pikkutunneilla. Toivon niin tai toisena vaihtoehtona rupesin miettimään, että jos se olikin yrittänyt tavoitella miestäni ja oli joltakulta saanut vahingossa mun numeron.. vois siis olla mieheni tuttu mahdollisesti..

No, jos se vielä soittaa niin selvitän sitten asian. Muuten saa olla.

Vierailija
19/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimoista tekstiä, mm. nuoli mut yltä päältä ja vannoi ikuista rakkauttaan, sitä rataa. Kyseessä etäinen hyvänpäiväntuttu. Tajusin tietysti heti, että nyt meni viesti väärälle henkilölle. Mutta vieläkin vähän kaduttaa, kun en pokkana vastannut, että "ihanaa niin mäkin sua, mutta en ole uskaltanut aiemmin kertoa"! Mitenköhän se olis sit vastausviestinsä muotoillut... :D

Vierailija
20/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahinkonäppäilyjä perjantaiyön pikkutunneilla. Toivon niin tai toisena vaihtoehtona rupesin miettimään, että jos se olikin yrittänyt tavoitella miestäni ja oli joltakulta saanut vahingossa mun numeron.. vois siis olla mieheni tuttu mahdollisesti..

No, jos se vielä soittaa niin selvitän sitten asian. Muuten saa olla.

Aikas outoa sekin...