Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kuorsaus - en kestä!

Vierailija
18.12.2011 |

Tulin taastähän koneellekun ei saa millään nukuttua. Äijä kuorsaa niin et kohtatippuu rappaukset katosta. Korvatulpatkaan ei auta - ja ei niitä viittsi muutenkaan ihan jatkuvasti pitää päässä.

Olen jo monta vuotta koettanutmainita hänelle asiasta. Alussa hellävaraisemmin, nykyään aika suoraan, mut ei häntä näy kiinnostavan ite tehdä asialle mitään... miks pitäis, kun ei se häntä häiritse. Tosin ottaa tosi pahasti nokkiinsa, kun joudun öisin tönimään ja kampeemaan eri asentoon. Muutama yl olen itse mennyt olkkarin sohvalle, mut kuuluu se kuorsaus sinnekin ja lisäks selkä menee äkkiä jumiin. Äijää on joskus suostunu muualle nukkumaan, mut silloinkin hirveen valituksen jälkeen. Koska eihän tämä ole hänen ongelma, vaan minun.

Tuntuu hullulta et tällaisesta ns. pikku ongelmasta alkaa tulla tosi iso särö meidän liitoon. Just nyt minua ällöttää tuo sängyssä korsaava äijä aivan mielettömästi. En taas moneen yöhön ole nukkunut kunnolla. Pitäsköhän vaan ilmoittaa huomenna, etmene sit seuraavaks yöks hotelliin, et saa edes joskus nukkua kunnolla.

Mitä helvettiä tässä voi tehdä - apuja kiitos!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä hyvin hoikan miehen kuorsaus väheni ratkaisevasti ainakin selvin päin nukkuessa, kun hankin sille muotoillun tyynyt. Se on sellainen niskatuki, jonkun tempurin halpaversio. Niskakipujen paranemisesta en tiedä, mutta ainakin nyt kuorsaa vähemmän.

Laita miehellesi sellainen, jos olisi apua. Ja tietenkin pakotat käyttämään vaikka piilottamalla kaikki muut tyynyt.

Nenäsumute voi auttaa, jos nenä on tukossa. Entä mitä syö ja juo iltaisin?

Mene muutamaksi yöksi vaikka hotelliin nukkumaan, niin ottaa tosissan.

Tehköön mies itse asialle jotain. Ei oo naisen tehtävä ostaa välineitä.

Vierailija
22/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä hyvin hoikan miehen kuorsaus väheni ratkaisevasti ainakin selvin päin nukkuessa, kun hankin sille muotoillun tyynyt. Se on sellainen niskatuki, jonkun tempurin halpaversio. Niskakipujen paranemisesta en tiedä, mutta ainakin nyt kuorsaa vähemmän.

Laita miehellesi sellainen, jos olisi apua. Ja tietenkin pakotat käyttämään vaikka piilottamalla kaikki muut tyynyt.

Nenäsumute voi auttaa, jos nenä on tukossa. Entä mitä syö ja juo iltaisin?

Mene muutamaksi yöksi vaikka hotelliin nukkumaan, niin ottaa tosissan.

Tehköön mies itse asialle jotain. Ei oo naisen tehtävä ostaa välineitä.

Eiköhän tuo ole 13 vuodessa jo kuollut uniapneaan jos ei ole asialle mitään tehnyt. Joka tapauksessa, ongelma on ratkennut tavalla tai toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla