Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä? Mies ja sen työkaveri...

Vierailija
17.12.2011 |

Eli miehen naistyökaverista tuli sen kaveri, ne näki vapaa-ajalla ja tää nainen kävi meilläkin monta kertaa, sillai et mäkin olin monta kertaa paikalla. Mun mielestä se tuli ihan ihme tekosyillä käymään ja kysyinki mieheltä että aikooko toi iskee sua vai mitä ihmettä?! No, tällä naisella on kuulemma miesasiat kunnossa, ei sen tarvi varattuja iskee, sano mies. Muutamank kk päästä tästä mies sano työpäivän jälkeen, että mikä hitto naisia vaivaa, miks aina täytyy järjestää jotain draamaa. Se nainen oli ruvennu kerjään miestä sen luo yöks ja vetäny kauheet pultit ja huutanu miksei kelpaa ym, kun oli saanu pakit.

Tottakai mä suutuin sille, se on leikkiny meijä lasten kanssa ja esittäny mulleki kaveria ja sit selän takana koittaa vikitellä mun ukkoo! Laitoin sille facebook-viestiä (ei oo puhelin nroo.) että mitä oikeen päässäs liikkuu, aika oksettavaa touhua iskee varattua miestä. Se vastas ettei tajua mistä puhun.

Noo.... Mies sit suuttu mulle, et miks mun tarvii tollasia viestejä lähetellä, että sen kuitenki pitää olla samas työpaikas vielä, noloo kuulemma tollanen. Ja rupes puolusteleen sitä, ettei se ny ehkä ollukaa mitää iskemistä....

Mitä ihmettä??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi varmaan itse tämän naisen luo yöksi.

Vierailija
2/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäs se haluaa, ja tulee varmaan jatkossakin yrittämään. Ei ole hyvä asia että miehesi otti puolustavan kannan asiaan. Ole tarkkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksiköhän mies sit otti puolustavan kannan? Inhottaa jos tässä on jotain taustalla enemmän :(

Vierailija
4/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoen että koko juttu kuivuu kasaan. Pakko myöntää että miehenä on varmaan aika ilkeää kohdata tämä nainen töissä.

Vierailija
5/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle työkaverinaiselle. Hän on halunnut olla hyvää pataa naisen kanssa, kun on työkaveri ja naisen ihastus on imarrellut häntä. Nyt hän on kiinni kahdessa naisessa eikä uskalla sanoa tälle työkaverille suoraan, että ei halua tämän kanssa mitään suhdetta. Pelkää menettävänsä ihailun ja pelkää, että työpaikalla tulee tukalat oltavat.. Hankalaa! Miehesi vaikuttaa vähän samankaltaiselta, kuin ex-poikatystäväni, jonka oli tosi vaikeaa sanoa ei yhtään kenellekään. Ainut, jolle aikaa ei riittänyt olin minä.. no syystäkin ex.

Vierailija
6/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon saanu kyl mielestäni ihan tarpeeks aikaa, toki lasten kans vois tietenki enemmän mies leikkiä, mutta niin varmaan monen muunki mies.

Enpä tiedä... Kai sitä tarvii vaan antaa olla, loukkaa vaan ku mulle suuttu! Ja epäilyttää tää tilanne ny muutenki.

ap

Vierailija
7/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan olisin vaatinut miestä hoitamaan asian.

Nolasit vain itsesi. Ja jos naisella ei ole ollutkaan puhtaat jauhot pussissa niin nyt hän sai mitä halusi. Todennäköisesti toivoi että sitä otat häneen yhteyden ja sai vielä riidan sinun ja miehesi välille.

Meidän elämässä oli tällainen nainen, tai no yritti tehdä tuloaan elämäämme. Minä huomasin hänen käytöksensä muutoksen kun mieheni oli maisemissa. Ja lopulta mieskin myönsi että iskeä se yrittää. Vaadin että mies tekee tilanteesta lopun tavalla tai toisella. Minä en siihen puutu.

Ilmeisesti teki kun naisesta ei enää ole vuosiin kuulunut/näkynyt mitään. Sanoin siis miehelle että jos hän tahtoo tämän naisen niin silloin minä olen poissa kuvioista ja päin vastoin. Aikuinen mies osaa kyllä hoitaa asiat.

Vierailija
8/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki naiselle selväksi, että tässä kodissa kommunikoidaan ja pidetään yhtä. Mies pelästyi, että tulee -vielä lisää draamaa ja yritti silotella.

Vierailija
9/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaan puuttunu ollenkaa jos kyseessä olis ollu joku mulle tuntematon nainen, mutta kun tää tosiaan esitti mullekin kaveria ja tapas meijän lapsiakin!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme