Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö häihin kaksi viulistia kirkkoon soittamaan?

Vierailija
17.12.2011 |

Vai onko parempi viulu+piano? Mistä löytyis pk-seudulla hyvät soittajat, oisko esim Sibelius Akatemian opiskelijoita?

Vinkatkaahan ihania ja herkistäviä kappaleita kirkkoon.... Kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löytyisi jousitrio, 2 viulistia ja sellisti. Varmaan löytyis noista opiskelijoista. Uskoisin, että heiltä löytyy idoita ohjelmistoonkin.

Vierailija
2/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappaleita kaipailen, jos jollain ideoita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut häissä sooloviulukappaleita, duoja sellon kanssa, urkujen kanssa ja pianon säestyksellä. Valmistun Sibelius-Akatemiasta tänä keväänä. Tarvitsetteko vielä muusikkoja häihinne? Sähköpostiosoitteeni on ltuuri(at)siba.fi

Vierailija
4/7 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwishin Walking in the air on ihana ja sopii ainakin talvihäihin. Viluilla siis, ei varmaan uruilla...

Stellan häävalssi voisi toimia hyvin instrumentaalisena (samoin viluilla/pianolla), ja sitä voisi sitten soittaa häissäkin häissä laulettuna. Äärimmäisen romanttiset sanat.

Vierailija
5/7 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armaan läheisyys voisi olla todella kaunis viuluilla sotettuna.

Tuli vasta nyt mieleen, että ehkä kaipasitkin klassisempia kappaleita... No, nää ei ole sitä, mutta mun mielestä populaarimusiikki käy ihan hyvin kirkkoon varsinkin instrumentaalisina versioina.

Vierailija
6/7 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onkos meidän avioliitto jotenkin epäpätevä kun meillä ei ollut yhtään viulistia??

Pelkkä laulusolisti ilman säestystä..

voi ei. Heitän tuon ukon ulos nyt.

Vierailija
7/7 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mäkin kyllä ottaisin mieluummin viulu+sello yhistelmän. Ja Sibelius Akatemiassa on paljon lahjakkaita nuoria, jotka varmasti suostuu soittamaan häissä ja muissa tilaisuuksissa sopuhintaan. Kappaleista varmaan kirkkokin osaa vinkata, siellä kun monet häät pidetään... Ja ainakin niissä kirkoissa missä mä oon ollu, on myös piano.