Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suuttua kilahdin miehelleni (ruoka-asiaa, joululaatikot)

Vierailija
17.12.2011 |

Sanoin tekeväni joululaatikot itse...sanoin myös miehelleni että se on kasvisten keittoa jne (siis ei vaikeaa...) mies jutteli aiheesta kanssani. Pohdiskelin myös että pitäisikö ne paistaa niissä metallivuoissa siis mitä kaupassa myydään vai esim. jossain paistoastiassa...Niin kohta mies kommentoi "PALJON HELPOMMALLA PÄÄSISIT KUN OSTAISIT NE LAATIKOT VALMIINA." Siitä minä kilahdin. Tottakai minä pääsisin helpomalla, mikä itsestäänselvyys, tuon tajuamiseen ei kovin korkea äo:n tarvitse olla.

Itse halusin alunperin tehdä laatikoita sen takia, että se toisi joulun tuoksua, ei tarvitse syödä eineksiä ja kyllä tuosta tulee mieleen, että mies ei itse tekemää arvosta. Lisäksi mies alkoi sitten selittämään, että kukaan muu ei niitä syö. Muuten vaan viime vuonnakin mies halusi itse ostaa (eines)laatikot. Ja sanoin tuon miehelleni. Sanoin myös että en tee laatikoita, enkä syö eineslaatikoita. Mies saa itse ne syödä, jos haluaa.

Menipä hommasta maku.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
22/25 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes tykkää niistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni myös totesi, että ostetaan kaupasta, mutta tänä vuonna en halua.

Onneksi sentään tajusi mennä lapsen kanssa pihalle tuon laatikoiden teon ajaksi.

Ja lapseni totesi sisään tullessaan:"Mikä täällä lemuaa?!!"

Se on tätä perheen äidin arkea. :)

pyytää anteeksi. ap

Pyytää anteeksi mitä?

Entä pyysitkö sinä anteeksi sitä (tämän kertaista) "kilahdustasi"?

Mun exä sai kilahduksia hyvin herkästi enkä ollut koskaan aiemmin sellaiseen käytökseen törmännyt, joten en osannut alkuun muuta kuin ihmetellä. Lopulta se ja valittaminen sai riittää ja otin eron, joka oli hyvä päätös. Ei exä koskaan pyytänyt anteeksi sitä, mitä sanoi raivareissaan.

Vierailija
24/25 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikoita myöten :) Nyt on koko viikonlopun ollut jouluruoan tuoksu kotona.

Vierailija
25/25 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi se mies yllättyä, että teet nyt noin alusta, eikä valmiista soseista.

Ei nyt hernettä neään. Joulumieltä nyt.

Olen tyytyväinen omaan mieheeni. Auttaa joululaatikoiden teossa. Ja mun mies ei kaupan valmiiita suostu syömään. Ei kukaan muukaan meillä.

Koittakaa nyt löytää se kultainen keskitie.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän