Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Menetin neitsyyden tammalle jonka selässä ratsastin.T:maria
16.12.2011 |
immenkalvo meni siinä vauhdissa,Petri vei anaalin.Oih!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mä yritän ottaa yhteyttä tuohon Mariaan. Olkoot millainen ihminen vaan, sun ei tarvitse täällä sen asioita rääpiä. Saatat saada jopa kunnianloukkaussyytteen. Kannattaisko siis lopettaa?