Osaako joku täällä tehdä somalialaista ruokaa?
Kommentit (16)
hyvä kakkonen,jos et ole vielä päässyt kokkaamaan somalinuorukaisten kanssa suosittelen lämmöllä;) Et tule pettymään,en ole pettynyt minäkään.
Kyllä minäkin niille olen sopat keittänyt. Eivät vaan oikein arvostaneet... :)
kutsutteko vielä itseänne aikuisiksi?
odottakaas vaan kun lapsenne kasvavat ja tuovat oman somalitaustaisen tyttö/poikakaverin kotiin!
No ei se minua hetkauttaisi kun itsekin olen nuorempana vienyt kotiini somalialaisen.Ja kavereina löytyy monia somalialaisia..
4
lainaa kirjastosta " ruokamatka afrikkaan" -kirja. siinä on helppoja reseptejä muistakin afrikan maista.
Miten teet somalialaista teetä? Itsekin osaan mutta olisi mielenkiintoista tietää onko sun tee vielä parempaa? Ja edelleen peräänkuulutan somalialaisten ruokien osaajia, onko täällä näin iltasella ketään? On nimittäin tajuttoman hyvää se ruoka!
Ap
eikös ne syö koiria ja kissoja ja kaikkea muuta mitä me sivistyneet emme syö...
Mikä keittokirja sulla on? Suosikkireseptisi?
Mun kestosuosikki on sambusat.
Tuolla laatikon pohjalla kirja lojuu..
Ootkos mistä päin, voisin sen sulle antaa?
12
ruoka on hyvää! Mikä sen keittokirjan nimi on? Onko se sen somalialaisen naisen kirjoittama, vai kenen?
Miten noita sambusoita tehdään? Joskus olen syönyt ja veivät kielen mennessään!
Ap
http://www.somaliliitto.fi/suomi/keittokirja.htm
Bigmama, ei jaksa kirjautua.Vierailija:
Ohjeita kaipaan!
Siis, Somalialainen keittokirja, kirjoittaja Mulki Elmi Mölsä.
Reseptejä, historiaa, kuvia...
12
hei me ei syödä mitään koiria syödä mitään koiria eikä kissoja eli turpa kiinni ja se ketä syö niitä on sinä
Mene Helsinkiin ellet ole jo siellä ja kysy rautatieasemalla notkuvilta somalinuorukaisilta reseptejä. Eiköhän ne auta sinua " kokkaamaan" vaikka oikein porukassa.