Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES "painostaa" laihduttamaan, kiristää seksillä?!

Vierailija
16.12.2011 |

Mun mies ei halua seksiä enää mun kanssa ja sekös mua vituttaa. Itse kyllä halut ovat ennallaan. Tiedän (vaikka mies ei asiaa myönnäkään), että asia johtuu sitä, että olen lihonut parikymmentä kiloa vauvan saamisen myötä.

Onko teidän mielestä jotenkin sairasta, että mä laihduttaisin sen 20 kiloa vain saadakseni seksiä ja saadakseni mieheni taas haluamaan. Pitäisikö miehen haluta mua tälläisenäkin? Onko se teistä jotenkin mun arvoani alentavaa, että "joudun" laihduttamaan, jotta mua taas halutaan seksuaalisesti?

Auttakaa jos saitte kiinni!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tartte laihduttaa jos on itse myös läski.Tietty unohda seksi ja mieti ettet saa sydäriä:ylipaino lisää sitä riskiä.

Vierailija
2/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole läski. Mutta mä kyllä vähän olen. Enkä haluaisi sitä seksiä unohtaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä itse yhtään halua laihtua? 20 kiloa lisää kuulostaa aika reilulta painonlisäykseltä ellet ole yli 180 cm pitkä.

Voi olla, että ylipaino ei ole todellinen syy miehen seksilakkoon.

Vierailija
4/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin haluan laihduttaa, ja aionkin sen 20 kiloa tiputtaa. Siis ei mies ole missään vaiheessa sanonutkaan, että mun läskit vie sen himot, mutta näin olen vaan päätellyt.

Vierailija
5/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää seksiä, jos kerran ei myönnä syyksi lihomistasi? Eikö asiasta voi puhua? Voihan syynä olla myös stressi tms.

Minä en laihduttaisi pelkästään miehen vuoksi. Se helposti katkeroittaa, tulee olo, ettei kelpaa sellaisena kuin on. Mutta laihduttaisin terveysriskien ja paremman olon takia.

Vierailija
6/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo, että häntä ei vaan enää kiinnosta seksi. Oma lisäys tuohon olisi "sun kanssa". ;) Halailua, pussailua ja muuta läheisyyttä on kyllä meidän suhteessa, mutta se itse "paneminen" puuttuu nyt jo useamman kuukauden ajalta.

Enpä kyllä enää keski muutakaan mitä voisin tehdä, puhuttu asiasta on! Erotakaan en pelkän pippelipuutteen takia raaskisi.

ap

Vierailija
7/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä kroppa vaikuttaa seksuaalisuuteen ja haluihin. 20kg ylipainoa lyhyessä ajassa on tosi paljon, joten sinuna laihduttaisin ensisijaisesti itsen vuoksi, mutta myös miehen takia.

Vierailija
8/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ap miestäsi haluttavana, jos tällä olisi parikymmentä kiloa ylipainoa? Niinpä. Raskauskilot on ikävä juttu joo, mutta niistäkin pääsee eroon. Itse haluan näyttää kumppanin silmissä hyvältä, enkä miltään ryysyiseltä valaalta sohvannurkassa. Varmaan sitten olen miellyttämishaluinen ja ties mitä, mutta näin se vain on. Läski on epäesteettistä.

Vierailija
9/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia on itsestän selvää että laihdutat.

Se että saa sen jälken seksiä on upea kannustin.

Älä ajattele seksiä, vaan laihduta äkkiä itsesi kuntoon. Terveys jokaiselle ihmiselle yksi tärkeimmistä asioista.

Vierailija
10/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan suostuisi tuollaiseen kiristykseen. Ylipaino on toki epäsuositeltavaa, muttei tuollaisesta saa olla seksielämä kiinni. Tosi pinnallinen suhde. Pelottaisi elää noin heikossa suhteessa, jossa ulkoinen täydellisyys määrittää miehelle sen "onnen".

Entäs jos vaikka onnettomuudessa päätyisit raajarikoksi tai saisit arpia kasvoihisi esim palovammoja, joista jäisi ikuiset jäljet. Mies varmaan silloinkin toteaisi, että ei seksiä kun oot noin kauheen epätäydellinen. Tai hakis panonsa muualta.

Hyvä, terve suhde ei muutamasta kilosta hetkahda mihinkään.

Vierailija
11/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mä sitten laitan "vähän" vauhtia tähän mun pieneen painoprojektiin. Onhan se sitten siistiä, että jos ei ukon viisari 20 kilon päästäkään värähdä, niin olenpa sitten ainakin itse kisakunnossa kun alan kiimoissani uutta ukkoa etsimään. ;) Ei sitä pidemmän päälle nuori ihminen ilman seksiä jaksa. :(

ap

Vierailija
12/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö miehen halut sinua tuollaisenakin? Hassu kysymys. Kun kyseessä ei ole tahdonvarainen asia ollenkaan, ei sitä voi itse päättää haluta, jos läskit inhottaa. Voisitko itse haluta esim. ihmistä joka haisee paskalle? Vaikka kuinka pitäisi. Niinpä.

Vierailija
13/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vahvoja sanoja nou painstaa ja kiristää, varsinkin, kun ap:n kertomuksessa ei mitään sellaista ole havaittavissa. Ihan vain ap:n omia päätelmiä...

Vierailija
14/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö miehen halut sinua tuollaisenakin? Hassu kysymys. Kun kyseessä ei ole tahdonvarainen asia ollenkaan, ei sitä voi itse päättää haluta, jos läskit inhottaa. Voisitko itse haluta esim. ihmistä joka haisee paskalle? Vaikka kuinka pitäisi. Niinpä.

Hei, toi oi kyllä upea vertaus. :) KIITOS!

Ehkä mä ajattelen tätä sitten liikaa tunteella. Että miehen KUULUISI ja PITÄISI haluta minua vaikka läskiä tursuu joka kohdasta. Enpä kyllä itsekään erityisemmin kiihottuisi lihapullasta sängyssäni.

ap

Vierailija
15/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän miestäni, sillä minkä se sille voi etten kiinnosta seksuaalisesti ylipainoisena kun on minut hoikkana nainut.

Mutta halut on minullakin eikä ne kilot hetkessä häviä! Kaikki tämä on alentanut motivaatiotani laihduttaa.

Vierailija
16/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vahvoja sanoja nou painstaa ja kiristää, varsinkin, kun ap:n kertomuksessa ei mitään sellaista ole havaittavissa. Ihan vain ap:n omia päätelmiä...

Mä laitoin ne vaan ihan siksi tuohon otsikkoon, että joku viitsisi klikata mun viestin auki. Hohoo. :)

ap

Vierailija
17/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halua seksiä enää mun kanssa ja sekös mua vituttaa. Itse kyllä halut ovat ennallaan. Tiedän (vaikka mies ei asiaa myönnäkään), että asia johtuu sitä, että olen lihonut parikymmentä kiloa vauvan saamisen myötä.

Onko teidän mielestä jotenkin sairasta, että mä laihduttaisin sen 20 kiloa vain saadakseni seksiä ja saadakseni mieheni taas haluamaan. Pitäisikö miehen haluta mua tälläisenäkin? Onko se teistä jotenkin mun arvoani alentavaa, että "joudun" laihduttamaan, jotta mua taas halutaan seksuaalisesti?

Auttakaa jos saitte kiinni!

Se on ristiriitaista, koska seksi käy liikunnasta. Mut joo, ei miehen ole pakko haluta ketään ja harrastaa seksiä vasten omaa tahtoaan, niinkuin ei naisenkaan.

Vierailija
18/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nainen itteäs niskasta kiinni ja kilot veks! On kivempaa sitten itselläsikin!

Vierailija
19/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttaisin, mutta en luultavasti haluaisi enään miestäni..vaikuttaa turhamaiselta ja pinnalliselta..

Vierailija
20/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Paljonko lihoit raskauden aikana?

- Kuinka pitkä aika synnytyksestä on?

- Jos synnytyksestä on montakin kuukautta, niin etkö ole yhtään muka kiinteytynyt?

Mietin vaan, kun jos kyse on tosi lyhyestä ajasta, niin ehkäpä miehenkin pitää saada palautua synnytyksestä. Vallalla on joku ihme käsitys siitä, että synnytyksen jälkeen naisilla on halut pois ja miehet sitten painostaa. Mietin vaan, että jos miehen haluttomuus kuitenkin johtuisi äskettäisestä synnytyksestä. Meillä mies oli tosi pitkään varovainen ettei vaan satu. Lopulta alkoi melkein olemaan jo tuskastuttavaa se hissuttelu, vaikka ihan hyväähän se mies vain tarkoitti. :) Enemmän tosta lihavuudesta mulla tulee mieleen, että miten kukaan voi paisua niin paljon rakauden aikana, että jää 20+ kiloa ylimääräistä? Johan se tarkoittaa melkein 30 lisäkiloa (toki näitäkin tapauksia on, mutta sitten voidaankin jo melkein katsoa raskauden aikaista ruokavaliota)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi