MIES "painostaa" laihduttamaan, kiristää seksillä?!
Mun mies ei halua seksiä enää mun kanssa ja sekös mua vituttaa. Itse kyllä halut ovat ennallaan. Tiedän (vaikka mies ei asiaa myönnäkään), että asia johtuu sitä, että olen lihonut parikymmentä kiloa vauvan saamisen myötä.
Onko teidän mielestä jotenkin sairasta, että mä laihduttaisin sen 20 kiloa vain saadakseni seksiä ja saadakseni mieheni taas haluamaan. Pitäisikö miehen haluta mua tälläisenäkin? Onko se teistä jotenkin mun arvoani alentavaa, että "joudun" laihduttamaan, jotta mua taas halutaan seksuaalisesti?
Auttakaa jos saitte kiinni!
Kommentit (24)
projekti epäonnistuu. Jos laihdutat oman terveytesi, minäkuvas, tsetuntosi ja seksikkyytesi takia onnistut paremmin.
Älä laita miehen vastuulle omia asioitaisi niimkuin olisit lapsi (isä painostaa lukemaan läksyjä, isä pakottaa tulemaan kotiin), vaan päätä itse mitä teet niinkuin aikuinen.
Jos miehesi ei halua sinua ylipainoisena hän tuskin voi sille mtään. On miehiä jotka kiihottuvat lihavista naisista ja sitten on niitä, jotka eivät sitä tee.
Muistuttaisin myös semmoisesta asiasta, että näytät lapsellesi mallia. Haluatko lapsesi olevan 20kg ylipainoinen? Haluatko lapsesi syövän epäterveellisesti(jos se on syy ylipainoon)? Haluatko lapsesi tulevaisuudeksi kilojen kanssa pähkäröinnin vai opetteletko nyt itsekin terveelliset elämäntavat ja opetat ne sitten lapsellesi? Kun syöt terveellisesti ja monipuolisesti ja liikut kun se on mahdollista, niin laihdut sopivaksi, se on myös lapsesi etu.
Kyllä, olen miettinyt tätäkin näkökulmaa. Kiitos kaikille vastanneille, kyllä tästä mammasta nyt laihdutusintoa ja taistelutahtoa alkaa löytymään!
no ehkä mä sit vaan laihdutan ja kun oon taas hoikka ja upee, niin lemppaan pinnallisen paskamieheni, joka tuijottaa vaan ulkonäköasioita. Siinähän sitten nuolee näppejään.
ap