Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 10 menossa ja mies jätti

Vierailija
16.12.2011 |

mä en tiedä miten selviän. mä en tiedä mitä tässä

tapahtu. tää tuli mulle yhtäkkiä. se vaan ei jaksa enää, ei taho yrittää ei nää sitä järkeväks. se pystyy vaan lähtee ja jättää mut. muutenkin pää ihan sekasin ja hankala olla. ja siis kai tää on mun vika kun oon kiukutellut turhista asioista. eikö vois yrittää viel ja puhuis asioista. se oli ilonen ja onnellinen kans lapsesta ja se oli isoin juttu sen elämäs. yhtäkkiä sen esikoisen saamisella ja sen elämässä olemisella ei ookkaan mitään väliä. mitä tässä on tapahtunut. mä en voi ymmärtää. en selviä yksin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on voinut säikähtää ja tajuta "lopullisuuden". Ehkä voisit antaa vähän tilaa ja voi olla, että muuttaakin mielensä.

Vierailija
2/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannet äidit tässäkin maassa ovat selvinneet ja selviävät koko ajan yksinhuoltajina. Äidin ja lapsen välinen rakkaus kantaa ja antaa voimaa.

t. kahden pienen lapsen entinen totaali-yh, nykyään uudessa parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiedä miten selviän. mä en tiedä mitä tässä

tapahtu. tää tuli mulle yhtäkkiä. se vaan ei jaksa enää, ei taho yrittää ei nää sitä järkeväks. se pystyy vaan lähtee ja jättää mut. muutenkin pää ihan sekasin ja hankala olla. ja siis kai tää on mun vika kun oon kiukutellut turhista asioista. eikö vois yrittää viel ja puhuis asioista. se oli ilonen ja onnellinen kans lapsesta ja se oli isoin juttu sen elämäs. yhtäkkiä sen esikoisen saamisella ja sen elämässä olemisella ei ookkaan mitään väliä. mitä tässä on tapahtunut. mä en voi ymmärtää. en selviä yksin.

Soita heti anopillesi ja kerro mitä on tapahtunut ja kerro että olet raskaana.

Kyllä ne hommat siitä järjestyy.

Vierailija
4/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit vit. Sekös saa miehen palaamaan kun kaksi akkaa nalkuttaa? Ehkä nyt vain kannattaisi keskustella miehen kanssa tilanteesta.

Kuten sanottu, saattoi pelästyä tilanneta, joten mahdollisuuksia suhteen elvyttämiseen on. Ja kerro hänelle, että raskaana olevat naiset ovat oikukkaita ja turhasta nalkuttvia, mutta tilanne helpottaa muutaman vuoden jälkeen :)

Vierailija
5/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit vit. Sekös saa miehen palaamaan kun kaksi akkaa nalkuttaa? Ehkä nyt vain kannattaisi keskustella miehen kanssa tilanteesta.

Kuten sanottu, saattoi pelästyä tilanneta, joten mahdollisuuksia suhteen elvyttämiseen on. Ja kerro hänelle, että raskaana olevat naiset ovat oikukkaita ja turhasta nalkuttvia, mutta tilanne helpottaa muutaman vuoden jälkeen :)

Ei mies välttämättä palaa, mutta ainakin odottavalla äidillä on joku isänkin puolelta tukena ja turvana odotuksessa ja lapsen kanssa. Ja kai mummolla on oikeus olla hyvä mummo vaikka isä olisi keskenkasvuinen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi