Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä pariterapeutti Tampereella?

Vierailija
16.12.2011 |

Parisuhde on totaalisen solmussa. Mies ei suostu juttelemaan asioista. Itselläni on todella paha olla, ja se haittaa jo keskusteluyrityksiäkin. Pariterapia taitaisi olla nyt oikea ratkaisu, tosin ainakin aluksi menen sinne yksin, mies ei halua lähteä. Mitä hyviä pariterapeutteja Tampereella on?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin kommentteja/suosituksia kuulisin vielä mielelläni.

Ap

Vierailija
2/31 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se teki meille oharit sen jälkeen kun olin jo satoja euroja maksanut... Lihava rastatukkainen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on sillä klikkaako terapeutin kanssa?

Jotain on ihmisessa vialla jos parisuhde on kusessa ja terapeuttikin tyhmä!!

Te tarvitsette apua, älä hei yritäkään "keskustella" miehen kanssa. Taitaa olla melkosta solvausta teidän "keskustelut" jos ne ei onnistu.

Jos taas kumppani ei mitään puhu niin miettisin miksi olla yhdessäkään?

Et voi pakottaa miestä terapiaan mutta menemällä itse voit saada itsesi ainakin suhtautumaan uudella tavalla, puhumaan ja kuuntelemaan niin että mies voi avautua.

Itse olin joskus ihan koulun kautta terapiassa ja sinne tuli mieskin joitain kertoja mukaan ja opeteltiin riitelemään fiksummin.

Lähinnä meidän riidoissa iso avain oli että olen hiljaa kun toinen puhuu, en keskeytä hänen puhetta. Vanhoja riitoja ei nosteta esiin, ne käsitellään pois eikä jäädä mälläämään niillä sekä kuuntelin mitä toinen sanoo.

Positiivisuutta parisuhteeseen, yhteisiä haaveita, tavotteita.

Menkää yhdessä vaikka kävelemään niin tulee puhuttua.

Vierailija
4/31 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vika aina potilaassa ole, jos terapeutti on huono. Kyllä niitä puoskareita mahtuu joka ammattiryhmään. Tietenkin on helpompi syyttää pieleen menneestä terapiasta potilasta itseään, eikä haluta nähdä sitä, että terapeutti on saattanut ohjata koko asian ihan vikaan, ja vain pahentanut asioita. Minulla on kokemuksia molemmista, yksi terapeutti oli todella huono, ja sai asiat aivan solmuun, kun taas toinen on todella hyvä, ja saa ne solmut auki. Vai oliko vika minussa? ;)

Miksi joku on huono ja toinen hyvä? ;)

Vierailija
5/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisen kokemuksen pohjalta voin lämpimästi suositella Elli Raipelaa. Tykkäsimme napakkuudesta, selkeydestä ja havainnollisesta tavasta käsitellä asioita!

Vierailija
6/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ketjun jo aikaisemmin kun googletin itsellemme terapeuttia. Kakkosviestin terapeutille sitten saimme ajan ja miehen kanssa kävimme n. 10 kertaa. Monet pitkään vaivanneet solmut avautuivat ja nyt on jo helpompaa. Pitkä matka on toki vielä kuljettavana. En tosin osaa vertailla, kun tämä henkilö on toinen kokemuksemme terapeuteista. Ainakin on aika vaativa mutta mukava ja pätevän oloinen. Ei paljon niitä-näitä juteltu... ;-)

Vierailija
7/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksella Terveystalon Piritta A. on paras. Mehiläisessä aivan onnetonta ja halvempiin (esim. perheneuvola) 3-6kk jonot.

Vierailija
8/31 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin vain yhdestä pariterapeutista kokemusta, niin ei ole ollut tarvetta vaihtaa. Amorinranta.fi sivustolta löytyi Elli Raipela. Todella asiantuntevaa ja perehtyvää palvelua!

Vierailija
9/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne P:stä hyvää kokemusta. Tuttavapariskunta suositteli ja täältä googletin.

Vierailija
10/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merikratoksen Juha tai Maria ovat Tampereella kovasti hyviä molemmat! Olen käyttänyt heitä asiakkuuksissani, mutta käyttäisin privanakin, jos tarvetta tulisi.

Vierailija
11/31 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Pöyhtäri ja Elli Raipela ovat hyviä. Pöyhtärin käynneillä pääsimme yli vuosia vaivanneesta katkeruudesta ja puhumattomuudesta.

Vierailija
12/31 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, vastasinkin vähän vanhaan ketjuun.

Vierailija
13/31 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, miten teillä nykyään menee? :)

Vierailija
14/31 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Tampereelle on tullut tunnekeskeinen pariterapeutti Birgitta Airikkala. Suosittelen!

Vierailija
15/31 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Jannelle. Täältä bongasin "suosituksen". Osoittautui hyväksi valinnaksi.

Vierailija
16/31 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Holm helsingin seudulta, mutta koska on guru, pinkka pitää olla kunnossa, jos hänelle haluaa...

Vierailija
17/31 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elli Raipela on erittäin hyvä!

Vierailija
18/31 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia kokemuksia?

Vierailija
19/31 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko uusia kokemuksia? Meillä paha tilanne ja hyvä terapeutti haussa.

Vierailija
20/31 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti etsinnässä, tuo Pöyhtäri mainittu useaan otteeseen. Missä ottaa vastaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi