Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua - jouluahdistus iski

Vierailija
16.12.2011 |

Pieniä lapsia, kamala kiire töissä molemmilla, joten juuri ja juuri saan arjen toimimaan. Joulun eteen en ole ehtinyt tehdä oikein mitään. Mies ei pidä asiaa tärkeänä ja meillä oli ihan järkyttävä riita aamulla siitä, että lähettäisi edes omien vanhempiensa lahjat. Joulukortteja ei ole vielä edes hankittu. Ruokia en ole edes aloittanut miettimään, mun vanhemmat tulee meille jouluksi ja tuo osan, mutta lapsilla on myös ruokarajoitteita ja mun pitäisi keksiä loput ruuat jotenkin niihin soveltaen. Mies ilmoitti olevansa koko viikonlopun taas töissä, joten kaikki mitä ei lasten kanssa voi tehdä on tehtävä öisin. Olen nyt selvinnyt alle 5 h yöunilla jo 2 viikkoa. Tiedän että yritän liikaa, mutta lapset ovat siinä iässä että tuntuisi ihan kamalalta jättää joulu tekemättä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu hetkeksi ja mieti mikä on tärkeää. Teet lapsille ruokaa josta he pitävät, varmasti olet jo tottunut heille kokkailemaan. Lapsista on varmasti mukavampaa viettää aikaa ei niin stressaantuneen äidin kanssa, kuin hermoraunion.

Laitatte muutaman koristeen sinne tänne, askarrelkaa vaikka yhdessä. Pistäkää joulumusiikkia ja leipokaa torttuja/pipareita, pääsette tunnelmaan.

RAUHALLISTA JOULUA!!!

Vierailija
2/3 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostat valmiita jouluruokia, tilaat lapsille lahjat netistä, teet tavallisen viikkosiivouksen, et stressaa, jos joku kaappi ei ole perusteellisesti järjestetty ja nautit joulun tunnelmasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosiaan pitää tehdä lapsille ihan tavallista ruokaa ja ostaa loput valmiina. Öisin olen siis tehnyt vähän asti töitä, mitä nyt paketoin appivanhempien lahjat ja netistä olen yrittänyt löytää muita lahjoja. Lasten kanssa ei oikein onnistu shoppailu kaupungilla, hyvä kun ruoka kaupassa selvitään rikkomatta mitään. - ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä