Millaisiin naisiin miehet ihastuvat helposti?
Kommentit (8)
Näin ainakin omassa tuttavapiirissäni :)
Ei tarvitse olla mikään kaunotar. Minuun ihastutaan usein, ehkä koska olen iloinen, helposti lähestyttävä, avoin uusille asioille ja ihmisille ja osaan nauraa myös itselleni. Syyn täytyy olla luonteessani, sillä av:n mukaan pitkänä naisena minun ei kuuluisi viehättää miehiä. Ainakaan tässä määrin :)
Sellaisiin jotka hymyilevät ja ovat tyytyväisiä itseensä ja antavat sen näkyä. Tietävät näyttävänsä hyviltä ja pukeutuvansa tyylikkäästi, siis huoliteltuja. Eikä tarvitse olla mikään kaunotar silti
näin on miehet mulle kertoneet, helposti saan heidät ihastumaan ja kiinnostumaan itsestäni vaikkei se ole itsetarkoitus (olen perheellinen ja pysynkin sellaisena:D)
mua on aikoinaan syytetty siitä, että vien aina kaikkien miesten huomion...siis että kaverit on tavallaan ollu kateellisia...
jos alotan esim uudessa työpaikassa, heti siellä on mutuamia, jotka selvästi näyttää kiinnostuksensa...
mutta mutta...mä en omasta mielestäni ole mitenkään erityisen iloinen tai itsevarma.siis en oo mikään synkkiskään. mutta enenmmänkin olen aika ujo ja vähäpuheinen...
en tiedä sit
on ns. kiltti naapurin tyttö.
Eli koti, uskonto ja isänmaa -arvoja kunnioittavaan. Sellaiseen, joka ei mene sänkyyn kuin vasta selkeästi vakiintuneen suhteen kanssa tai vasta avioliitossa.
Siis tällaiseen ihastuvat "pahiksetkin".
Olen huomannut. Itse nimittäin olen sellainen kiltti. On ollut todella helppoa saada poikaystäviä. Tosin en enää tiedä, kun en ole markkinoilla, kun olen aviossa.
ihastutaanko minuun helposti mutta yleensä joka ryhmässä joku sellainen on, en ole itsevarma enkä puhelias vaan päinvastoin, mutta en enää myöskään pidä miehiä minään jumalina vaan olen hyvin kriittinen heidän suhteensa, olen huomannut että miehet suhtautuu minuun sen vuoksi paremmin kuin silloin kun olin tosi needy.
Kauniisiin, älykkäisiin, hassuihin, luoviin, nokkeliin, syvällisiin, huumorintajuisiin ja hivenen haastaviin. Haluavat omakseen, mutta eivät vaimoksi:( Tiedän, että voin hurmata miehen, mutta avioon asti en pääse. Olen liian vaikea.
..