Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut toiseen mieheen

Vierailija
10.02.2012 |

Olen naimissa ja perheellinen nainen. Avioliitto on hyvä ja olen onnellinen. Aika parisuhteelle on ollut vähän vähällä viime aikoina kun perheessä on pieni lapsi. Meillä on läheinen suhde miehen kanssa ja juttelemme kaikesta. Olemme puhuneet myös joskus siitä, että voi tulla tilanne että ihastuu toiseen. Tarkoitus on kuitenkin yhdessä pitkään olla ja ihastuminen on mielestäni inhimillistä.

No asiaan, käyn tällä hetkellä työhlni liittyvää täydennyskoulutusta jossa on sattumoisin eräs tuttu mies nuoruusvuosiltani. Meillä ei silloin mitään juttua ollut, katseita lähinnä vaihdettiin ja toki juteltiin. Nyt olen ihastunut tähän mieheen. Odotan koulutusta kovasti ja ajattelen miestä usein. Olen nähnyt hänestä jopa eroottisia unia. Haluaisin halata ja suudella miestä, mutta en tietänkään voi tehdä niin. Omalle miehelleni en ole kertonut, vaikka voisimme tästä ihan hyvin puhua. En vaan uskalla. Haaveissani mietin miltä tuntuisi rakastella tuon miehen kanssa. En aio tehdä mitään asian suhteen, enkä petä miestäni. Pakko avautua jonnekin...

Minulla on huono omatunto jo pelkästä ajattelusta, tuntuu että teen jotenkin väärin miestäni kohtaan. No joku taisi joskus sanoa, että pitkän liiton salaisuus on hyvä mielikuvitus...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla identtinen tilanne, eli hyvä avioliitto mutta nyt oon ihastunut toiseen. ja tämä toinen muhun.

pelkään, että teen vielä jotain konkreettista.

Vierailija
2/3 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla identtinen tilanne, eli hyvä avioliitto mutta nyt oon ihastunut toiseen. ja tämä toinen muhun.

pelkään, että teen vielä jotain konkreettista.

Itse olen humalassa hyvin arvaamaton, jos tuon miehen kanssa menisin "yksille" varmasti muutama pusu vaihdettaisiin. Pitää vaan pitää itsensä kurissa, toivottavasti tämä menee ohi.. On minulla ollut kausia jolloin olen ollut ihastunut omaan mieheenikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten olette asian kanssa eläneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi