Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks äänestäisin Paavo Väyrystä?

Vierailija
15.12.2011 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokenut, monessa liemessä keitetty ja itseluottamus tunnetusti huippuluokkaa.



Presidentillä ei niin paljon valtaa ole, etteikö suunnilleen kuka tahansa ehdokkaista siinä pärjäisi. Kuitenkin Paavon valtti on kansainvälisesti mielestäni kokemus ja se, ettei pienestä hermostu. Kansainvälisillä areenoilla merkitsee paljon sekin, mikä on ulkoinen asenne ja miltä asiat näyttävät. (Lipponen ei ehtisi lausettaan loppuun sanoa kun muut eivät enää muista miten sen aloitti. )

Vierailija
2/2 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan Väyrysen toiselle kierrokselle, siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän