Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuliko teillä yllätyksenä, että jos paneskelee ilman ehkäisyä Voi tulla raskaaksi?

Vierailija
15.12.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun parhaalle ystävälle vois olla aika suuri, positiivinen yllätys. He ovat yrittäneet toista lasta nyt 6 vuotta.

Vierailija
2/7 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut iloinen, odotettu yllätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen lapsi syntynyt koeputkihedelmöityksellä, kuusi vuotta sen jälkeen oltu ilman ehkäisyä, ikä 40 +

Vierailija
4/7 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen miehen kanssa kävin hoidoissa, ei tulosta. Sen jälkeen erottiin ja oli pari pidempää suhdetta eikä käytetty ehkäsyä. Sit vaihoin taas miestä ja samantien paksuna. Ehkäsemättä olin kuitenkin yli seittämän vuotta... Aikamoinen shokki oli.

Vierailija
5/7 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin, ja tään yllätyksen kuulin gynellä, ihan muuta asiaa sinne menin, olet raskaana, ja minä siihen fiksuna että mitä v*, miten se on mahdollista? Hävetti hitosti jälkeenpäin, mutta tuli niin isona yllärinä. Olin jotenkin ajatellut ja asennoitunut, etten saa lapsia.

Vierailija
6/7 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä oppii jotain uutta.

Vierailija
7/7 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piti olla olla kortsut ehkäisynä, mut jossain vaiheessa mies alkoi lipsua. Halus tulla ensin paljaalla varmoina päivinä. Sitä vaihetta kesti reilu vuosi. Sitte otti käyttöön keskeytetyn aina ovisten aikaan pahoina päivinä, mutta alkoi nautiskella liikaa ja lopulta veteli loppuun joka yhdynnässä. Näin mentiin vielä melkein vuosi, kunnes pamahdin iloisesti paksuksi. No hyvinhän se mieskin loppujen lopuksi asian otti, Esikoinen on täyttää kohta kaksi vuotta ja nyt samaa peli taas miehellä alkamassa. Saas nähdä, kuin kauan ottaa, kun on mammalla taas "pulla uunissa";)